honzam píše:re-ady píše:Ahoj, rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s 4net.tv? Poslední dobou samé problémy, kostičkování obrazu, zasekávání boxů
Ano souhlas. Hlavně to náhodné zasekávání boxů. Občas úplně náhodné, zákazníky už to vytáčí. Se supportem jsem to samozřejmě řešil. Řešení po několika urgencích žádné. Prý se máme zákazníka zeptat jestli problém přetrvává?
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
4network.tv
Re: 4network.tv
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
Viktor Novotný píše:kdybych ted chtel byt svine a vratit p. Kuldovi to co udelal on kdyz sledovanitv nemelo novu atd, tak reknu, vsak pojdte vseci od nej pryc ... ale nedela se to, jen bych si pral aby ted citil jake HNUSNE to od nej tehdy bylo ... coz byl jeden z hlavnich duvodu, proc uz kolem nej chodim obloukem
Ale no tak... tomuhle snad nikdo neveri ze by to byl hlavni duvod
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 19 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
jasne, neni to o jednom duvodu, ale uznejte, ze tenkrat to byla prasarna 
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
Viktor Novotný píše:jasne, neni to o jednom duvodu, ale uznejte, ze tenkrat to byla prasarna
Ja to tak nevidim... pokud nemate na mysli to neplaceni a samotny duvod proc jim to nova vypla, ale pojdme to prestat resit, sledovani tv vnimam jako konkurenci, pochopili ze to musej platit a id te doby co plati pro vsechny stejne podminky nemam s nimi problem. Lidsky se s nimi rad vzdy vidim a vuziju prilezitost s nima posedet, a to je uprimne. Zbytek je obchod. vam by mozna nevadilo kupovat konektivitu 10x draz nez by ji koupil vas konkurent ale pokud se ma hrat fer mely by byt podminky stejne. Nebo ne?
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 19 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
souhlas, me slo o ten fakt, jak jste kricel ze maji kliosi preskocit k Vam, kdyz u sledovani nemaji novu ... tot vse
proste to se nedela ... vstupy maji byt pro vsechny stejne, to je fakt, pak je boj rovnoceny
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
Viktor Novotný píše:souhlas, me slo o ten fakt, jak jste kricel ze maji kliosi preskocit k Vam, kdyz u sledovani nemaji novu ... tot vseproste to se nedela ... vstupy maji byt pro vsechny stejne, to je fakt, pak je boj rovnoceny
Vlastne ted pusete ze jsem jen rekl ze kdo chce novu my ji mame... nic vic nic min.. ale uz toho nechame. A vyhybat se mi nemusite, ja mam svedomi ciste, mozna je to vzdy jen o uhlu pohldu. Stejne jako prispevek uzivatele re-“”””” ktery toto rozpoutal... a omlouvam se za preklep pisu z mobilu...
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
dkulda píše:honzam píše:re-ady píše:Ahoj, rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s 4net.tv? Poslední dobou samé problémy, kostičkování obrazu, zasekávání boxů
Ano souhlas. Hlavně to náhodné zasekávání boxů. Občas úplně náhodné, zákazníky už to vytáčí. Se supportem jsem to samozřejmě řešil. Řešení po několika urgencích žádné. Prý se máme zákazníka zeptat jestli problém přetrvává?Nekolikrat jsem psal ze pokud nejste spokojeni s resenim ticketu pouzijte me jako eskalacni kontakt. Komu neni rady ... ten pise sem...nic ve zlem... napiste mi cislo ticketu a muzeme resit dal....
Tiket jsem ještě neukončil. Budu to řešit dál jak se zákazníkem až získám nové info tak se supportem. Vás si nechávám jako krajní řešení pokud se to nikam nehne
0 x
honzam píše:dkulda píše:honzam píše:Ano souhlas. Hlavně to náhodné zasekávání boxů. Občas úplně náhodné, zákazníky už to vytáčí. Se supportem jsem to samozřejmě řešil. Řešení po několika urgencích žádné. Prý se máme zákazníka zeptat jestli problém přetrvává?Nekolikrat jsem psal ze pokud nejste spokojeni s resenim ticketu pouzijte me jako eskalacni kontakt. Komu neni rady ... ten pise sem...nic ve zlem... napiste mi cislo ticketu a muzeme resit dal....
Tiket jsem ještě neukončil. Budu to řešit dál jak se zákazníkem až získám nové info tak se supportem. Vás si nechávám jako krajní řešení pokud se to nikam nehne
Aha takze vlastne vse bezi je to zdokumentovano jen to trva protoze bez odezvy zakaznika neni mozne ziskat okamzitou interakci. A to se Vam nelibi proto nam to pripisujete na list hrichu. To mi nedava moc smysl, ale pokud jsem to spatne pochopil omlouvam se.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
dkulda píše:Aha takze vlastne vse bezi je to zdokumentovano jen to trva protoze bez odezvy zakaznika neni mozne ziskat okamzitou interakci. A to se Vam nelibi proto nam to pripisujete na list hrichu. To mi nedava moc smysl, ale pokud jsem to spatne pochopil omlouvam se.
Ano špatně jste to pochopil. Ve zkratce: Zákazník si neustále stěžuje na výpadky televize a sekání boxu (již třetího). Je na optice, ping k němu bez ztráty, rychlost 40MBit. Několikrát ověřeno i u něj. Podpora chce přesměrovat port že se podívá na Albis. Port přesměrovaný, po pár dnech píše podpora že "Na boxu s IP x.x.x.x jsem v logu nasel nejaky problem a cekam na analyzu, zaurgoval jsem to a doufam ze bude dnes hotova."
Po 3 urgencích a 14ti uběhnutých dnech mám odpověd: Dobry den, kolegove v analyze nenasli bohuzel zadny zasadni problem, ktery by to zpusoboval. Jeste to pretrvava?
Prijde vám to jako standartní řešení jak se dobrat k problému? Mě moc ne, ale budu to řešit dál, nechceme přijít o zákazníka...
0 x
jak muze nekdo dodavat sluzbu co nekomu jede a nekomu jede blbe a nekdo mu za to dobrovolne platit ? Premejslim, kdy si nekdo v mem okoli stezoval na O2TV apod., ale marne... on si totiz nikdo nikdy nestezoval z mych znamych, ktere O2 zlakalo na akci VDSL+TV dobra cena.
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))
honzam píše:dkulda píše:Aha takze vlastne vse bezi je to zdokumentovano jen to trva protoze bez odezvy zakaznika neni mozne ziskat okamzitou interakci. A to se Vam nelibi proto nam to pripisujete na list hrichu. To mi nedava moc smysl, ale pokud jsem to spatne pochopil omlouvam se.
Ano špatně jste to pochopil. Ve zkratce: Zákazník si neustále stěžuje na výpadky televize a sekání boxu (již třetího). Je na optice, ping k němu bez ztráty, rychlost 40MBit. Několikrát ověřeno i u něj. Podpora chce přesměrovat port že se podívá na Albis. Port přesměrovaný, po pár dnech píše podpora že "Na boxu s IP x.x.x.x jsem v logu nasel nejaky problem a cekam na analyzu, zaurgoval jsem to a doufam ze bude dnes hotova."
Po 3 urgencích a 14ti uběhnutých dnech mám odpověd: Dobry den, kolegove v analyze nenasli bohuzel zadny zasadni problem, ktery by to zpusoboval. Jeste to pretrvava?
Prijde vám to jako standartní řešení jak se dobrat k problému? Mě moc ne, ale budu to řešit dál, nechceme přijít o zákazníka...
Hm takze radsi pisete sem nez abyste psal treba me... tomu uz vazne nerozumim... ale asi se nemam ani snazit to pochopit....
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
1. mail na noc@4net.tv, pokud nejste uspokojen tak na mail david.kulda@4net.tv.
2. dělat test když se kouše TV je stejné jako vytáhnout hadičku od nádrže z benzínem když auto začne cukat....
Nevadí mi že sem píšete zkušenosti s naší službou, ale doporučil bych věnovat více úsilí komunikaci s naším helpdeskem. Někdy dá hledání problému pěkně zabrat... Ale vždy se povedlo vše najít a napravit, ať už to bylo na naší straně, nebo kdekoliv mezi našimi servery a koncovými klienty.
Omlouvám se za pozdní reakci, nějak mi nepřišlo upozornění na Vaši reakci.
S noc@4net.tv to řešíme, dokonce mám od nich navržené řešení. U nás se jedná z části o problém se zahraniční konektivitou, speciálně UPC – díky určitým partnerským možnostem, které máme jsem minulý týden provedl test rychlosti po naprosto shodné trase z našich IP a z IP jiného poskytovatele a zjistil jsem, že toky z našich IP jsou vůči většině zahraničních serverů (a toky od vás – z peering.cz bohužel tečou zahraničím) bržděny cca na 30%. Takže už pracuji na tom poslat zahraničí UPC do kopru.
Nicméně – noc@4net.cz vymysleli řešení, jak to k nám poslat přes NIX – to už je ty tří týdny a od té doby jen urgujeme a ticho po pěšině, bez reakce, stále nám to teče přes UPC. Takže jsem včera překlopil pokusně provoz TV přes IP toho našeho partnerského ISP, kde není se zahraničím problém (byť přes UPC) – grafy krásně ostré, ale i tak mi technik co to dlouhodobě sleduje i klienti hlásí trhání HD kanálů (ale alespoň s SD je klid).
K bodu 2. – člověk nejdříve hledá chybu u sebe, samozřejmě nepočítám s tím, že mi při spuštěném testu nebude cukat TV, ale dívám se, jestli mám pro provoz TV v daném čase kapacitu.
Sem jsem zkusil napsat, protože je to jeden ze zdrojů veřejných informací – i pro další ISP. Ono je hezké komunikovat jen s noc@4net.tv, ale to je uzavřená komunikace, jejíž produkt – informace o řešení zůstane skrytý. Přitom to může jiným ISP pomoct v hledání řešení vlastních problémů.
Jdu Vám napsat mailíka, ať pošťouchnete techniky na noc@4net.tv.
1 x
Neuro píše:1. mail na noc@4net.tv, pokud nejste uspokojen tak na mail david.kulda@4net.tv.
2. dělat test když se kouše TV je stejné jako vytáhnout hadičku od nádrže z benzínem když auto začne cukat....
Nevadí mi že sem píšete zkušenosti s naší službou, ale doporučil bych věnovat více úsilí komunikaci s naším helpdeskem. Někdy dá hledání problému pěkně zabrat... Ale vždy se povedlo vše najít a napravit, ať už to bylo na naší straně, nebo kdekoliv mezi našimi servery a koncovými klienty.
Omlouvám se za pozdní reakci, nějak mi nepřišlo upozornění na Vaši reakci.
S noc@4net.tv to řešíme, dokonce mám od nich navržené řešení. U nás se jedná z části o problém se zahraniční konektivitou, speciálně UPC – díky určitým partnerským možnostem, které máme jsem minulý týden provedl test rychlosti po naprosto shodné trase z našich IP a z IP jiného poskytovatele a zjistil jsem, že toky z našich IP jsou vůči většině zahraničních serverů (a toky od vás – z peering.cz bohužel tečou zahraničím) bržděny cca na 30%. Takže už pracuji na tom poslat zahraničí UPC do kopru.
Nicméně – noc@4net.cz vymysleli řešení, jak to k nám poslat přes NIX – to už je ty tří týdny a od té doby jen urgujeme a ticho po pěšině, bez reakce, stále nám to teče přes UPC. Takže jsem včera překlopil pokusně provoz TV přes IP toho našeho partnerského ISP, kde není se zahraničím problém (byť přes UPC) – grafy krásně ostré, ale i tak mi technik co to dlouhodobě sleduje i klienti hlásí trhání HD kanálů (ale alespoň s SD je klid).
K bodu 2. – člověk nejdříve hledá chybu u sebe, samozřejmě nepočítám s tím, že mi při spuštěném testu nebude cukat TV, ale dívám se, jestli mám pro provoz TV v daném čase kapacitu.
Sem jsem zkusil napsat, protože je to jeden ze zdrojů veřejných informací – i pro další ISP. Ono je hezké komunikovat jen s noc@4net.tv, ale to je uzavřená komunikace, jejíž produkt – informace o řešení zůstane skrytý. Přitom to může jiným ISP pomoct v hledání řešení vlastních problémů.
Jdu Vám napsat mailíka, ať pošťouchnete techniky na noc@4net.tv.
Dekuji, mail pohlidam, rozhodne toto neni standardni.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
Neuro píše:Sem jsem zkusil napsat, protože je to jeden ze zdrojů veřejných informací – i pro další ISP. Ono je hezké komunikovat jen s noc@4net.tv, ale to je uzavřená komunikace, jejíž produkt – informace o řešení zůstane skrytý. Přitom to může jiným ISP pomoct v hledání řešení vlastních problémů.
Souhlas, také budu psát všechny problémy se službou na ISPfórum, od toho tu jsme
0 x
Pintero píše:Neuro píše:Sem jsem zkusil napsat, protože je to jeden ze zdrojů veřejných informací – i pro další ISP. Ono je hezké komunikovat jen s noc@4net.tv, ale to je uzavřená komunikace, jejíž produkt – informace o řešení zůstane skrytý. Přitom to může jiným ISP pomoct v hledání řešení vlastních problémů.
Souhlas, také budu psát všechny problémy se službou na ISPfórum, od toho tu jsme
Jj pokud Vam to zde nekdo vyresi, poradi co delat pomuze prekonfigurovat proc ne pak je to tu spravne misto. Nemam problem se sdilenim negativnich zkusenosti za predpokladu ze to s nami jiz konkretni pisalek resil a nebyl spokojen s resenim, pak by mel jeste problem eskalovat treba na me. Ale zacit tu brecet nad nejakym provlemem ktery udajne trva dlouhou dobu a nerict o tom nic poskytovateli sluzby kteremu za sluzbu plati je prinejmensim spatne zvoleny postup.Nektri to jiste pochopi... nekomu nebude rady. Je to vlastne znamka ceske natury, brecet a stezovat si tam kde to reseni neprijde. Tim se nechci nikoho dotknout, jsem taky cech ale snazim se to delat jinak, resit problem s tim kdo mi muze pomoct... zkuste to taky, pak sem napiste co jste se naucili, jak jsme to vyresili, co jsme Vam poradili, nebo ze jsme na nic neprisli. A ze ani pri eskalaci na me se nic neposunulo.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV