rsaf píše:Řeším občasné sekání STB - při přepínání programů se objeví hlášení "chyba" a STB se zasekne tak, že není jiná možnost než ho zrestartovat. Stává se to u více klientů, na více různých typech STB (Arrisy i box od sledovani). Podle podpory to může být problém v DNS (tam jsme již ale také udělali různé pokusy - jiné servery, obměnili jsme zařízení u klientů za jiná...) a objevuje se to pořád. Stává se to jenom u nás?
Takovéto problémy nemáme hlášené, hlavně je velmi divné že se jedná o více typů různých zařízení, každé zařízení totiž má jiný typ přehrávače, DNS by to způsobovat neměl, protože Arris je proti těmto typům problémů s novou verzí FW 4.10 odolný, viděl bych problém v síťové vrstvě, případně jestli máte vlastní CDN a není dostatečně dimenzovaná doporučil bych jí vypnout, pokud budete chtít nějaký debug problému je potřeba předem problém zreplikovat a pak jsme vám schopni prověřit co se děje.
S podobnými problémy jsme se setkali a toto je seznam důvodů proč se to dělo:
+ Chybně nastavený Firewall/NAT na bráně, obzvláště conntrack - Ideálně zkusit pustit zákazníka napřímo přes veřejnou IP
+ DNS - zkusit Google DNS (jen pro test)
+ Špatný QoS/Nastavení fronty - vypnout QoS
+ Nahackovaný Mikrotik