❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

sledovanitv.cz

Problematika videa na IP sítích.
Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 14 years ago

Re: sledovanitv.cz

Příspěvekod Orel005 » 5 years ago

okoun píše:no jo no asi zrovna smůla že dohled nešahal do programu kde je ta databáze třeba, ale čuměl na film...


Asi pri tom cumeni na film, dohled delal i jinou činnost. Protože ten vypadek se netykal jen webu, ale i sledování filmu. Ja se tou dobou dival na HBO a hezky to napsalo zprávu, že chyba internetu a nesla ani appka v TV, ani v mobilu ani web. Ale vsem klientum se ukaze chyba internetu... co si asi reknou ? Uzivatel nerozlišuje co je vypadek SledovaniTV a co internetu. A sere me, ze je to ted tak často.
1 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

rsaf
Příspěvky: 1669
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod rsaf » 5 years ago

Řeším občasné sekání STB - při přepínání programů se objeví hlášení "chyba" a STB se zasekne tak, že není jiná možnost než ho zrestartovat. Stává se to u více klientů, na více různých typech STB (Arrisy i box od sledovani). Podle podpory to může být problém v DNS (tam jsme již ale také udělali různé pokusy - jiné servery, obměnili jsme zařízení u klientů za jiná...) a objevuje se to pořád. Stává se to jenom u nás?
0 x

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6980
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 5 years ago

ta hláška je jen "chyba" a nic víc?
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

rsaf
Příspěvky: 1669
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod rsaf » 5 years ago

Neviděl jsem to na vlastní oči (byli tam jen technici) ale prý ano. Snad nějaká žlutá obrazovka (bez záruky).
0 x

pepulis
Příspěvky: 1418
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod pepulis » 5 years ago

rsaf píše:Neviděl jsem to na vlastní oči (byli tam jen technici) ale prý ano. Snad nějaká žlutá obrazovka (bez záruky).


Hláška obsahující slovo chyba se nám nezobrazuje, aspon to nemam hlasene od nikoho a ani ja jsem to doma nezaznamenal.
0 x

bassbeast
Příspěvky: 6
Registrován: 5 years ago

Příspěvekod bassbeast » 5 years ago

thunder.m píše:
Stále zvažujeme vydání aktualizace na verzi 4.0.005 na Samsung TV 2015+, ale protože je tam hodně změn, tak z toho takto před vánocemi máme velké obavy, nechcete si zkusit pustit naší aplikaci na Arrisu, nebo Hisense (kde už verze 4.0.005 je vydaná) a říct jestli je tam tento problém vyřešený a případně jestli změny zákazníci přijmou? Velmi nepříjemné by totiž bylo kdybychom vydali aktualizaci a ta by rozbila něco jiného, co by se před vánocemi ani nestihlo opravit.


Ahoj, nahrál jsem video s tím mým problémem, můžete na to mrknout?
https://uloz.to/file/IpmIZtpD85HW/vid-2 ... 17-mp4-zip
Co tu aktualizaci poslat nějakým způsobem pouze mě, šlo by to? Třeba přes usb, že bych to zaktualizoval či tu aplikaci komplet vyměnil... ? Asi nepůjde co?
0 x

rsaf
Příspěvky: 1669
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod rsaf » 5 years ago

Chybová hláška u zákazníka vypadá takto https://imgur.com/a/Pasl6Gl
0 x

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod thunder.m » 5 years ago

rsaf píše:Řeším občasné sekání STB - při přepínání programů se objeví hlášení "chyba" a STB se zasekne tak, že není jiná možnost než ho zrestartovat. Stává se to u více klientů, na více různých typech STB (Arrisy i box od sledovani). Podle podpory to může být problém v DNS (tam jsme již ale také udělali různé pokusy - jiné servery, obměnili jsme zařízení u klientů za jiná...) a objevuje se to pořád. Stává se to jenom u nás?


Takovéto problémy nemáme hlášené, hlavně je velmi divné že se jedná o více typů různých zařízení, každé zařízení totiž má jiný typ přehrávače, DNS by to způsobovat neměl, protože Arris je proti těmto typům problémů s novou verzí FW 4.10 odolný, viděl bych problém v síťové vrstvě, případně jestli máte vlastní CDN a není dostatečně dimenzovaná doporučil bych jí vypnout, pokud budete chtít nějaký debug problému je potřeba předem problém zreplikovat a pak jsme vám schopni prověřit co se děje.

S podobnými problémy jsme se setkali a toto je seznam důvodů proč se to dělo:
+ Chybně nastavený Firewall/NAT na bráně, obzvláště conntrack - Ideálně zkusit pustit zákazníka napřímo přes veřejnou IP
+ DNS - zkusit Google DNS (jen pro test)
+ Špatný QoS/Nastavení fronty - vypnout QoS
+ Nahackovaný Mikrotik
0 x

thunder.m
Příspěvky: 72
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod thunder.m » 5 years ago

bassbeast píše:
thunder.m píše:
Stále zvažujeme vydání aktualizace na verzi 4.0.005 na Samsung TV 2015+, ale protože je tam hodně změn, tak z toho takto před vánocemi máme velké obavy, nechcete si zkusit pustit naší aplikaci na Arrisu, nebo Hisense (kde už verze 4.0.005 je vydaná) a říct jestli je tam tento problém vyřešený a případně jestli změny zákazníci přijmou? Velmi nepříjemné by totiž bylo kdybychom vydali aktualizaci a ta by rozbila něco jiného, co by se před vánocemi ani nestihlo opravit.


Ahoj, nahrál jsem video s tím mým problémem, můžete na to mrknout?
https://uloz.to/file/IpmIZtpD85HW/vid-2 ... 17-mp4-zip
Co tu aktualizaci poslat nějakým způsobem pouze mě, šlo by to? Třeba přes usb, že bych to zaktualizoval či tu aplikaci komplet vyměnil... ? Asi nepůjde co?


Prověřil jsem se že na aktuální verzi toto už je v pořádku, vydávání aktualizace ale plánujeme až na leden 2020, protože se musí velmi důkladně otestovat. Do Samsung Tizen nejde aplikace nahrát jinak než přes Tizen Studio a je nutné mít speciální vývojářské klíče, tj. na USB to bohužel nejde.
0 x

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6980
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 5 years ago

thunder.m píše:
rsaf píše:Řeším občasné sekání STB - při přepínání programů se objeví hlášení "chyba" a STB se zasekne tak, že není jiná možnost než ho zrestartovat. Stává se to u více klientů, na více různých typech STB (Arrisy i box od sledovani). Podle podpory to může být problém v DNS (tam jsme již ale také udělali různé pokusy - jiné servery, obměnili jsme zařízení u klientů za jiná...) a objevuje se to pořád. Stává se to jenom u nás?


Takovéto problémy nemáme hlášené, hlavně je velmi divné že se jedná o více typů různých zařízení, každé zařízení totiž má jiný typ přehrávače, DNS by to způsobovat neměl, protože Arris je proti těmto typům problémů s novou verzí FW 4.10 odolný, viděl bych problém v síťové vrstvě, případně jestli máte vlastní CDN a není dostatečně dimenzovaná doporučil bych jí vypnout, pokud budete chtít nějaký debug problému je potřeba předem problém zreplikovat a pak jsme vám schopni prověřit co se děje.

S podobnými problémy jsme se setkali a toto je seznam důvodů proč se to dělo:
+ Chybně nastavený Firewall/NAT na bráně, obzvláště conntrack - Ideálně zkusit pustit zákazníka napřímo přes veřejnou IP
+ DNS - zkusit Google DNS (jen pro test)
+ Špatný QoS/Nastavení fronty - vypnout QoS
+ Nahackovaný Mikrotik


hlasím chybu u androitv boxu kde se někdy (ne vždy) stane to že v náhledovém okénku když jezdím na časové ose se ukazuje úplně jiný pořad než má být, tedy úplně z jiné televizní stanice :)
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

Defender
Příspěvky: 170
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Defender » 5 years ago

okoun píše:
thunder.m píše:
rsaf píše:Řeším občasné sekání STB - při přepínání programů se objeví hlášení "chyba" a STB se zasekne tak, že není jiná možnost než ho zrestartovat. Stává se to u více klientů, na více různých typech STB (Arrisy i box od sledovani). Podle podpory to může být problém v DNS (tam jsme již ale také udělali různé pokusy - jiné servery, obměnili jsme zařízení u klientů za jiná...) a objevuje se to pořád. Stává se to jenom u nás?


Takovéto problémy nemáme hlášené, hlavně je velmi divné že se jedná o více typů různých zařízení, každé zařízení totiž má jiný typ přehrávače, DNS by to způsobovat neměl, protože Arris je proti těmto typům problémů s novou verzí FW 4.10 odolný, viděl bych problém v síťové vrstvě, případně jestli máte vlastní CDN a není dostatečně dimenzovaná doporučil bych jí vypnout, pokud budete chtít nějaký debug problému je potřeba předem problém zreplikovat a pak jsme vám schopni prověřit co se děje.

S podobnými problémy jsme se setkali a toto je seznam důvodů proč se to dělo:
+ Chybně nastavený Firewall/NAT na bráně, obzvláště conntrack - Ideálně zkusit pustit zákazníka napřímo přes veřejnou IP
+ DNS - zkusit Google DNS (jen pro test)
+ Špatný QoS/Nastavení fronty - vypnout QoS
+ Nahackovaný Mikrotik


hlasím chybu u androitv boxu kde se někdy (ne vždy) stane to že v náhledovém okénku když jezdím na časové ose se ukazuje úplně jiný pořad než má být, tedy úplně z jiné televizní stanice :)


Jj tenhle problem se objevuje od upgradu na android 9. Zobrazuje to po prepnuti na jinej kanal nahledy z kanalu predchoziho. Cekal jsem ze se to opravi nejakym mensim upgradem ale zatim nic a uz je to docela dlouho.
0 x

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 5 years ago

Nestává se někomu že se obraz zastaví a stojí, dokud se nepřepne na jiný program? Stává se nám to u klienta na arrisu 1113 a LG TV. Vše poslední FW.
0 x

nemsl
Příspěvky: 48
Registrován: 10 years ago

Příspěvekod nemsl » 5 years ago

Prosim, vysvětli mi tohle nekdo?
Linka je 50/50 bez výpadku.

Kód: Vybrat vše

https://streamable.com/seoa7


Deje se to tak často, ze bych uz nejradši prokop televizi.
Mam aplikaci, verze 3.2.010, samsung ue55nu7442 fw T-KTM2DEUC-1290.4

je to každou chvilku ...
Naposledy upravil(a) nemsl dne 15 Dec 2019 21:37, celkem upraveno 1 x.
0 x

coolerman1
Příspěvky: 326
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod coolerman1 » 5 years ago

Mne sa páči ,Hisense TV app je predinstalovana ,príde upgrade a app zmizne a ani Hisense obchodak nevie prečo :grin:😁😁😁
0 x

Orel005
Příspěvky: 690
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod Orel005 » 5 years ago

nemsl píše:Prosim, vysvětli mi tohle nekdo?
Linka je 50/50 bez výpadku.

Kód: Vybrat vše

https://youtu.be/IpRxT0xvU3g


Deje se to tak často, ze bych uz nejradši prokop televizi.
Mam aplikaci, verze 3.2.010, samsung ue55nu7442 fw T-KTM2DEUC-1290.4

je to každou chvilku ...

Video není k dispozici.
Video obsahuje obsah partnera Anthem Entertainment (Film/TV), který ho zablokoval na základě autorských práv.
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.