pepulis píše:zacharias píše:Zase někde vypadla elektrika?
Jestli jo, tak potes koste. Mit zalozni linky nejak jde vybudovat, ale zalozni IPTV?
Je to jednodussi nez ty zalozni linky, ale bohuzel je to hodne drahe.
pepulis píše:zacharias píše:Zase někde vypadla elektrika?
Jestli jo, tak potes koste. Mit zalozni linky nejak jde vybudovat, ale zalozni IPTV?
thunder.m píše:bassbeast píše:Zdravim, doufám, že sem tenhle dotaz patří...
Aplikace Sledovanítv na Samsungu UE43MU6172 ve verzi 3.2.012 nás již dlouho zlobí. Po zapnutí TV se při rolování ve výběru programů aplikace kousne a pomůže jen její reinstal.
Pokud je TV zapnutá déle, tak tenhle problém nepozoruji, většinou se to stane brzo po zapnutí televize. Firmware TV je poslední možný, pár dní starý.
I aplikace je myslím z 30.10.2019, takže taky novější (jen verze je stále stejná 3.2.012).
Nevíte, co bych s tím mohl dělat? (kromě toho, že bych mohl vždy pár minut počkat...)
Tento problém nemáme hlášený, mám podobnou televizi jen verzi UE55 a nic takového jsem nikdy nepozoroval, nicméně již brzy plánujeme vydání aktualizace, která by takový problém mohla řešit.
Adolf.Shitler píše:A ta úchvatná kvalita SD mazanic, radost pohledět
bassbeast píše:thunder.m píše:bassbeast píše:Zdravim, doufám, že sem tenhle dotaz patří...
Aplikace Sledovanítv na Samsungu UE43MU6172 ve verzi 3.2.012 nás již dlouho zlobí. Po zapnutí TV se při rolování ve výběru programů aplikace kousne a pomůže jen její reinstal.
Pokud je TV zapnutá déle, tak tenhle problém nepozoruji, většinou se to stane brzo po zapnutí televize. Firmware TV je poslední možný, pár dní starý.
I aplikace je myslím z 30.10.2019, takže taky novější (jen verze je stále stejná 3.2.012).
Nevíte, co bych s tím mohl dělat? (kromě toho, že bych mohl vždy pár minut počkat...)
Tento problém nemáme hlášený, mám podobnou televizi jen verzi UE55 a nic takového jsem nikdy nepozoroval, nicméně již brzy plánujeme vydání aktualizace, která by takový problém mohla řešit.
Já jsem tento problém řešil již před rokem s panem Kovalčíkem ze slovenska - psal jsem na podpora@sledovanitv.cz, problém REQ-012414.
Doporučoval mi pár řešení (propojit TV s router pomocí kabelu - nepoužívat wifi, vypnutí HEVC a nastavení HD, změna nastavení DNS) a pak komunikace utichla.
Ale nic z toho co doporučoval nepomohlo. Pokud po zapnutí TV a zárověň aplikace Sledovánítv přejdu hned do nabídky programů a začnu rolovat dolů, tak apka zamrzne hned na prvním programu další načtené stránky, nebo jak to říci. Nic s tím potom nejde dělat. Jdu do nabídky aplikací, najedu na Sledovanitv, zvolím "instalovat", zobrazí se kolečko s 0 - 100 procent, nabídku aplikací zavřu a když se vrátím do Sledovanitv, tak startuje také s kolečkem, protože se načítá poprvé. Poté mohu hned rolovat a není žádný problém... Možná to popisuji jak deb*l, ale tak nějak s tím bojujeme už rok no...
Myslím, že celou tu dobu je aplikace ve verzi 3.2.012, jen datum se mění.
thunder.m píše:bassbeast píše:thunder.m píše:
Tento problém nemáme hlášený, mám podobnou televizi jen verzi UE55 a nic takového jsem nikdy nepozoroval, nicméně již brzy plánujeme vydání aktualizace, která by takový problém mohla řešit.
Já jsem tento problém řešil již před rokem s panem Kovalčíkem ze slovenska - psal jsem na podpora@sledovanitv.cz, problém REQ-012414.
Doporučoval mi pár řešení (propojit TV s router pomocí kabelu - nepoužívat wifi, vypnutí HEVC a nastavení HD, změna nastavení DNS) a pak komunikace utichla.
Ale nic z toho co doporučoval nepomohlo. Pokud po zapnutí TV a zárověň aplikace Sledovánítv přejdu hned do nabídky programů a začnu rolovat dolů, tak apka zamrzne hned na prvním programu další načtené stránky, nebo jak to říci. Nic s tím potom nejde dělat. Jdu do nabídky aplikací, najedu na Sledovanitv, zvolím "instalovat", zobrazí se kolečko s 0 - 100 procent, nabídku aplikací zavřu a když se vrátím do Sledovanitv, tak startuje také s kolečkem, protože se načítá poprvé. Poté mohu hned rolovat a není žádný problém... Možná to popisuji jak deb*l, ale tak nějak s tím bojujeme už rok no...
Myslím, že celou tu dobu je aplikace ve verzi 3.2.012, jen datum se mění.
Stále zvažujeme vydání aktualizace na verzi 4.0.005 na Samsung TV 2015+, ale protože je tam hodně změn, tak z toho takto před vánocemi máme velké obavy, nechcete si zkusit pustit naší aplikaci na Arrisu, nebo Hisense (kde už verze 4.0.005 je vydaná) a říct jestli je tam tento problém vyřešený a případně jestli změny zákazníci přijmou? Velmi nepříjemné by totiž bylo kdybychom vydali aktualizaci a ta by rozbila něco jiného, co by se před vánocemi ani nestihlo opravit.
Orel005 píše:To zas někdo vyhodil jistice, nebo to nejde jen u mas v siti ?
okoun píše:u nás vše ok, asi rupla pojistka u vás....