❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
4network.tv
vetsina dnesnich mobilu ma zase infraport a android ma standardne aplikaci dalkove ovladani nebo chytry ovladac
tam je vcelku kompletni seznam zarizeni podle znacek roztridenych podle TV, STB, projektor, klimatizace apod
albis a motorola tam standardne je taky
tam je vcelku kompletni seznam zarizeni podle znacek roztridenych podle TV, STB, projektor, klimatizace apod
albis a motorola tam standardne je taky
0 x
Muzes byt konkretni o jakou aplikaci jde? Mam mobil Xiaomi s aplikaci Mi Remote, ale ovladac na Albis jsem v seznamu zarizeni nenasel.
Btw. taky zrovna bojuju s ovladacem...zda se, ze obcas nevysila povely...kontrolka na STB ani neblikne, coz jinak dela, kdyz se zmackne cokoliv na ovladaci.
Btw. taky zrovna bojuju s ovladacem...zda se, ze obcas nevysila povely...kontrolka na STB ani neblikne, coz jinak dela, kdyz se zmackne cokoliv na ovladaci.
0 x
Mam Honor 8 s androidem 7 a v defaultnich aplikacich pod nastrojema na hlavni strance mam aplikaci pojmenovanou Inteligentni ovladac.
Nasel jsem tam snad vsechny druhy televizi, STB a dalsich veci.
Je to tam rozdeleny na kategorie jak jsem psal. TV, STB, Projektory, klimatizace apod
Nasel jsem tam snad vsechny druhy televizi, STB a dalsich veci.
Je to tam rozdeleny na kategorie jak jsem psal. TV, STB, Projektory, klimatizace apod
0 x
dkulda píše:Ja bych psal na noc@4net.tv, volal bych na obchodni oddeleni... ale s informovanosti o updatech, opravou chyb a releasu souhlasim... brzy se to zmeni. Cca do 14 dnu (z duvodu dovolenych) budeme posilat testivaci pristup do novehi backofficu, appku pro android a mozna konecnenu image pro arris 4302... zde je nejaky bug v SDK id Arrisu.
Vy se proste nikdy nepoucite.. Neslibujte, co nemuzete splnit a naucte se konecne planovat tak, aby terminy byly realne. Jak uz jsem psal o nekolik vlaken drive, komunikace smerem k vasim zakaznikum je jedna z veci, ve kterych mate opravdu co dohanet ( a ted nemluvim o Vasi ucasti zde na foru ).
0 x
To ze ho nemate vy neznamena ze ho nema nikdo
, poucili jsme se a neposilame to hned vsem najednou.. Nekteri aktivni zakaznici (a take nemyslim ty aktivni zd ena foru
) pristup dostali a uz videli i novy liveweb...Mozna byla chyba to psat zde na foru. Priste to uz neudelam... Slibuji.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
dkulda píše:To ze ho nemate vy neznamena ze ho nema nikdo, poucili jsme se a neposilame to hned vsem najednou.. Nekteri aktivni zakaznici (a take nemyslim ty aktivni zd ena foru
) pristup dostali a uz videli i novy liveweb...Mozna byla chyba to psat zde na foru. Priste to uz neudelam... Slibuji.
Zajimalo, co bylo tim poucenim, ze neposilate vsem najednou, protoze si myslim, ze cim vice podnetu obdrzite, tak tim lepsi budete mit obraz, co a jak zlepsit. Ale to je Vase rozhodnuti, zcela jiste vite, co delate. Bohuzel, z Vaseho prispevku nebylo zrejme, ze pristup dostanou jen nekteri. A mohu se zeptat, jaky klic je k selektivite, kdo dostane a nedostane pristup? A implementace Arris 4302?
Ano, mozna je chyba, ze vubec pisete zde na foru. Abych zjistil nejake informace, musim si to precist tady, protoze jinde se k nim nedostanu. A opravdu Vas nehodlam stihat po vsech moznych vystavach, workshopech a konferencich, abych se vyptaval na bezne veci. Mozna byste mel vice sve literarni energie venovat vasemu webu a informacim pro vase zakazniky na oficialnich kanalech. Roadmapu mam napriklad posledni z r.2016,zrejme dalsi nevysla, nebo ji dostali jen nekteri. Ale to uz se zase opakuji.
Mozna byste na web meli pridat formular s nadpisem "Stante se nekterym aktivnim zakaznikem".
Ted mi nejde vubec o to, ze pristup nemam, ani jej timto nevyzaduji. Jde mi celkove o styl komunikace vasi firmy obecne s vasimi zakazniky. Opakuji se ted uz nekolik let, stale slibujete napravu a ta stale v nedohlednu.
0 x
To ze ho nemate vy neznamena ze ho nema nikdo, poucili jsme se a neposilame to hned vsem najednou..
Ó jaký krásný pocit být zákazníkem druhé kategorie. Jaké máte dělící kritérium ? Výši fakturace, nebo výši úplatku ?
0 x
Úplatku???? to soudíte podle sebe druhé?? Proboha jak Vás tohle napadlo... tady to jde skutečně od 10 k 5.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
Úplatku???? to soudíte podle sebe druhé?? Proboha jak Vás tohle napadlo... tady to jde skutečně od 10 k 5.
Ne, jen se snažím dojít na to, jaký máte dělící klíč. Protože zjevně není veřejný. U NORMÁLNÍCH dodavatelů jsme zvyklí, že mají něco, co se jmenuje beta program a do toho se buď můžete zapojit nebo ne. Pokud ano, většinou se zavazujete podávat zpětnou vazbu a neremcat nad nedokonalostmi. Zjevně jste se rozhodl rozjet nějakou neveřejnou betu a sám jste rozhodl, kdo v ní bude. Když to nebyl úplatek, tak asi kamarád z hospody, nebo tak nějak. Inu aspoň víme co si máme myslet my ostatní ....
0 x
Ale no tak....Chvili vyčkejte a pujde to zbytku...Beta pujde pristi tyden. Ted se muzeme bavit asi tak o alfaverzi, ktera ma pomoct se ziskanim lepsi predstavy ohledne pripadne migrace uctu a jejich zavedeni pro beta testery... Delate jak kdybyste jste o neco prisel.. ale neprisel... nebojte... az bude co komunikovat, budeme to komunikovat... Mozna ne dost kvalitne podle vsech nazoru ale budeme.
. Ale že to zase ožilo co?
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
Je hezke, ze pri tom vsem shonu Vam zbyl smysl pro humor. Nejsem si ovsem jist, zda jej vsichni sdili s Vami.
Takze dnes se muzeme bavit o Alfa verzi backoffice, a uz za tyden se muzeme tesit na betu. Pro informaci Vam sem prikladam zminenou roadmapu z roku 2016, kdy backoffice mela byt 4Q/2016 v beta verzi. Tudiz spozdeni necele 2 roky a ted se pohne cely svet a staci 7 dni na zmenu stavu alfa/beta
.
A ted vazne. Chcete-li si zachovat kredit a, dle toho, co zde ctu, i sve zakazniky, neco zmente. Co mate zmenit si musite uvedomit sam. To, ze si z toho budete utahovat, Vas drive nebo pozdeji dostihne a na zpytovani bude pozde. Za sebe mohu rici, ze mate me pochopeni, ze vyvoj prochazi urcitymi svetlymi i temnymi stranami. Rozhodne se tak ale musi dit ku spokojenosti zakazniku se sluzbou. Ted mam na mysli jak zakazniky z rady ISP, tak koncove zakazniky, kteri ve finale sluzbu uzivaji. Jelikoz IPTV nepochybne neni predmetem zavratneho bohatnuti (alespon ne pro nas, kdo sluzbu preprodavaji), tak veskere stiznosti zakazniku zatezuji nas, protoze my musime byt tim "filtrem" mezi vami a koncovym zakaznikem. A kdyz nevime, co mate v planu, co se zmenilo, kdy se to zmeni, jak se to zmeni apod., je to vcelku narocne.
Opakuji Vam to stale dokola( a samozrejme nejen ja ), ale asi Vas to netrapi a prechazite to s humorem. Od roku 2016, kdy jsem obdrzel roadmapu, jsem od vas obdrzel JEDEN jediny email a to ohledne louceni se s "modrou" verzi SW pro STB. Pominu ted hlasene planovane odstavky (kde neni uveden zadny duvod). Tak co si mam udelat za obrazek? Ze za 2 roky jste neudelali zadnou vec, ktera stoji za zverejneni? Sam pisete - "az bude co komunikovat, budeme to komunikovat... Mozna ne dost kvalitne podle vsech nazoru ale budeme.".
Stale to berte jako pratelske vysvetleni toho, co mam potrebu Vam rici. Kazdopadne trpelivost vasich zakazniku neni neomezena a zcela jiste vite, ze konkurence zde je a vyvojove Vas v nekolika ohledech jiz davno predehnala. V soucasne chvili a stavu ani ja jiz nevidim tolik duvodu jako drive, proc je vase platforma dobra volba. Preci neni takovy problem pro zacatek zacit radne informovat a zahostovat kvalitni ticketing system. Holt vynechate postavani u stolku na jedne, dvou z kopy konferenci a budete se venovat necemu uzitecnejsimu.
Takze dnes se muzeme bavit o Alfa verzi backoffice, a uz za tyden se muzeme tesit na betu. Pro informaci Vam sem prikladam zminenou roadmapu z roku 2016, kdy backoffice mela byt 4Q/2016 v beta verzi. Tudiz spozdeni necele 2 roky a ted se pohne cely svet a staci 7 dni na zmenu stavu alfa/beta
A ted vazne. Chcete-li si zachovat kredit a, dle toho, co zde ctu, i sve zakazniky, neco zmente. Co mate zmenit si musite uvedomit sam. To, ze si z toho budete utahovat, Vas drive nebo pozdeji dostihne a na zpytovani bude pozde. Za sebe mohu rici, ze mate me pochopeni, ze vyvoj prochazi urcitymi svetlymi i temnymi stranami. Rozhodne se tak ale musi dit ku spokojenosti zakazniku se sluzbou. Ted mam na mysli jak zakazniky z rady ISP, tak koncove zakazniky, kteri ve finale sluzbu uzivaji. Jelikoz IPTV nepochybne neni predmetem zavratneho bohatnuti (alespon ne pro nas, kdo sluzbu preprodavaji), tak veskere stiznosti zakazniku zatezuji nas, protoze my musime byt tim "filtrem" mezi vami a koncovym zakaznikem. A kdyz nevime, co mate v planu, co se zmenilo, kdy se to zmeni, jak se to zmeni apod., je to vcelku narocne.
Opakuji Vam to stale dokola( a samozrejme nejen ja ), ale asi Vas to netrapi a prechazite to s humorem. Od roku 2016, kdy jsem obdrzel roadmapu, jsem od vas obdrzel JEDEN jediny email a to ohledne louceni se s "modrou" verzi SW pro STB. Pominu ted hlasene planovane odstavky (kde neni uveden zadny duvod). Tak co si mam udelat za obrazek? Ze za 2 roky jste neudelali zadnou vec, ktera stoji za zverejneni? Sam pisete - "az bude co komunikovat, budeme to komunikovat... Mozna ne dost kvalitne podle vsech nazoru ale budeme.".
Stale to berte jako pratelske vysvetleni toho, co mam potrebu Vam rici. Kazdopadne trpelivost vasich zakazniku neni neomezena a zcela jiste vite, ze konkurence zde je a vyvojove Vas v nekolika ohledech jiz davno predehnala. V soucasne chvili a stavu ani ja jiz nevidim tolik duvodu jako drive, proc je vase platforma dobra volba. Preci neni takovy problem pro zacatek zacit radne informovat a zahostovat kvalitni ticketing system. Holt vynechate postavani u stolku na jedne, dvou z kopy konferenci a budete se venovat necemu uzitecnejsimu.
- Přílohy
-
- 4net-Roadmap2016.png (108.61 KiB) Zobrazeno 3887 x
0 x
Pane Kubicku, uplne nevim co Vam mam napsat, po Vasich komentarich. To ze nektere odhady nam nevysly se zde probiralo a nikdo to nepopiral. Navic me komentare chapete po svem a nechci VAm to vyvracet. Pokud mate potrebu mi neco rici, muzete zkusit telefon, funguje. Mam za to ze tak se to dela, pokud s nekym chci neco probrat, upozornit ho na neco, nebo mu poradit, zavolam mu, nericim to po sousedech, nebo celem svete
, ale Vas zamer mi unika.
Nevim co byste ode me chtel slyset nebo cist. Mnohokrat jsme pslai o novych vecech, uvedli termin a spalili se.. nyni to zkousime naopak. Chceme to skutecne udelat, vyvinout, otestovat interne, overit u par zakazniku, a nasledne to komunikovat a poslat k testovani nasim zakaznikum. Nyni se nachazime nekde v 1/4 predchozi vety. Nevim co vic bych mel napsat.
Alfa a po 7 dnech beta....Par testovacich pristupu jsme poslali pred 14 dny, nejake minuly tyden. Na tom si ověříme jak pujde ci nepujde překonvertovat databaze pristupu.
Vubec nechapu proc zminujete ticketovaci system? Je s nim neco spatne? Nezaznamenal jsme nejaky problem...Mozna bude lepsi Vase podnety rozdelit do nekolika bloku, protoze se v tom ztracim. Ale zalezi na tom co je ucelem VAseho zpusobu soucasne komunikace. Mozna by stalo za to se nad tim zamyslet a napsat to narovinu.
Nevim co byste ode me chtel slyset nebo cist. Mnohokrat jsme pslai o novych vecech, uvedli termin a spalili se.. nyni to zkousime naopak. Chceme to skutecne udelat, vyvinout, otestovat interne, overit u par zakazniku, a nasledne to komunikovat a poslat k testovani nasim zakaznikum. Nyni se nachazime nekde v 1/4 predchozi vety. Nevim co vic bych mel napsat.
Alfa a po 7 dnech beta....Par testovacich pristupu jsme poslali pred 14 dny, nejake minuly tyden. Na tom si ověříme jak pujde ci nepujde překonvertovat databaze pristupu.
Vubec nechapu proc zminujete ticketovaci system? Je s nim neco spatne? Nezaznamenal jsme nejaky problem...Mozna bude lepsi Vase podnety rozdelit do nekolika bloku, protoze se v tom ztracim. Ale zalezi na tom co je ucelem VAseho zpusobu soucasne komunikace. Mozna by stalo za to se nad tim zamyslet a napsat to narovinu.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV
Ono, pokud by Vam nikdo nemel co rici, nebo potrebu se jakkoliv podelit o svuj nazor, tak vlakno 4network.tv bude prazdne. To by samozrejme pro Vas byla kvalitni vizitka. Ano, muzeme vzit do ruky telefon a probrat veci, ktere jsem zde uvedl. Jenze, Vase velmi casta aktivita zde na foru, nahrala tomu, ze mi to takto pripdalo jednodussi. Navic po procteni vice jak 70% vlakna mi to prislo jako vhodne, nebot se mi zda, ze podobnym nazorem na to, co jsem napsal "trpi" lidi vice a vice lidi Vam tak muze byt inspiraci, co zmenit. Pokud si dohledate me prispevky, psal jsem vicemene podobne pred 2 lety. Dostalo se mi odpovedi, ze na tom pracujete atd.. Za 2 roky se v pristupu nezmenilo zhola nic. Proto jsem se rozhodl napsat znovu.
Opravdu, neberte to tak, ze bych se na vas a vase usili snazil hazet za vsech okolnosti spinu. Veci Vam rikam na rovinu, tak, jak je ja sam citim a jak vnimam vasi cinnost. Neni za tim zadna zast nebo snaha poskodit vas. Naopak, ja vasi sluzbe fandim. Kdyby tomu tak nebylo, jiste vite, ze je kam prejit. Ale to nechci. Osobne mam rad dlouhodbe vybudovane pratnerske vztahy postavene na duvere. Nevim, jestli citite z mych komentaru neco jineho, kazdopadne si nejsem vedom nejakych invektiv.
Ale kdyz vidim, ze se dlouhodobe nic uplne extra viditelneho nedeje, proste mam potrebu Vam to sdelit. Mrzi me, ze konkurencni sluzby prochazeji daleko viditelnejsim vyvojem, nez ta vase. Snazim se Vas pouze upozornit na nedostatky, ktere vas poskozuji. Jestli si z toho neco vezmete, je jen na Vas. Chcete podnety?
Proc treba nezalozite vlastni forum jen pro vase zakazniky? Muzete zde resit problemy oddelene v ruznych vlaknech. Muzete pridat sekci "feature request" a dozvite se vy i ostatni, co by bylo dobre implementovat.
Feature request tracking - akceptovane podnety zapsat a vytvorit pro ne samostatnou sekci, kde se bude resit vyvoj, aktualni deni ohledne vyvoje, informace, pripadne screenshoty a k nim podnety zakazniku.
Mesicni newsletter ohledne aktualniho deni, co je v planu, pripadne screeny novinek apod.
Moznost uzivatelskeho razeni kanalu pres web rozhrani a synchronizace s STB
Implementace H.265
HTML5 web rozhrani
Zvukove stopy, titulky
Nahravky ve web rozhrani
aplikace pro smarttv
maualy, jak sluzbu ovladat, s moznosti brandingu
branding, kde jsou k nalezeni podminky, jak vypada, co vse lze menit
a spoustu podnetu pro backoffice, ale treba se trefite v nove verzi
To jsou vsechno zcela bezna temata, o kterych se nikde nic nedozvim, jen zde. Coz si myslim, ze je spatne.
Opravdu, neberte to tak, ze bych se na vas a vase usili snazil hazet za vsech okolnosti spinu. Veci Vam rikam na rovinu, tak, jak je ja sam citim a jak vnimam vasi cinnost. Neni za tim zadna zast nebo snaha poskodit vas. Naopak, ja vasi sluzbe fandim. Kdyby tomu tak nebylo, jiste vite, ze je kam prejit. Ale to nechci. Osobne mam rad dlouhodbe vybudovane pratnerske vztahy postavene na duvere. Nevim, jestli citite z mych komentaru neco jineho, kazdopadne si nejsem vedom nejakych invektiv.
Ale kdyz vidim, ze se dlouhodobe nic uplne extra viditelneho nedeje, proste mam potrebu Vam to sdelit. Mrzi me, ze konkurencni sluzby prochazeji daleko viditelnejsim vyvojem, nez ta vase. Snazim se Vas pouze upozornit na nedostatky, ktere vas poskozuji. Jestli si z toho neco vezmete, je jen na Vas. Chcete podnety?
Proc treba nezalozite vlastni forum jen pro vase zakazniky? Muzete zde resit problemy oddelene v ruznych vlaknech. Muzete pridat sekci "feature request" a dozvite se vy i ostatni, co by bylo dobre implementovat.
Feature request tracking - akceptovane podnety zapsat a vytvorit pro ne samostatnou sekci, kde se bude resit vyvoj, aktualni deni ohledne vyvoje, informace, pripadne screenshoty a k nim podnety zakazniku.
Mesicni newsletter ohledne aktualniho deni, co je v planu, pripadne screeny novinek apod.
Moznost uzivatelskeho razeni kanalu pres web rozhrani a synchronizace s STB
Implementace H.265
HTML5 web rozhrani
Zvukove stopy, titulky
Nahravky ve web rozhrani
aplikace pro smarttv
maualy, jak sluzbu ovladat, s moznosti brandingu
branding, kde jsou k nalezeni podminky, jak vypada, co vse lze menit
a spoustu podnetu pro backoffice, ale treba se trefite v nove verzi
To jsou vsechno zcela bezna temata, o kterych se nikde nic nedozvim, jen zde. Coz si myslim, ze je spatne.
0 x
Víte, když si vlakno proctete znova, jiste polovinu odpovědi najdete. Komentoval jsem i duvody proc to ci ono jeste neni. Forum, jasne to tu zaznelo, Ale ja se o to starat nechci, snazim se zde udrzet nejakou hladinu "nalady", ale udelat forum o ktere s enebude nikdo starat, a nebude odpovidat to je jako koupit si veterana a nejezdit na srazy. Cili ano forum neni takovy problem, ale nemame dost lidi, kteri by to mohli obsluhovat.
H.265, jsme testovali v březnu a zde na foru taky zasněl termin a mailing ohledně toho taky šel, asi nešli informace o jak jsme na tom teď, ale opět se kloním k tomu psát až bude co předvést - září/říjen
HTML5 web - je delší dobu, ale čeká na nový backoffice, protože na něm je založen, právě kvůli nahrávkám atd.
Branding je volitlena komponenta, pokud mate zajem o informace, staci zavolat, bohužel nemame uceleny produkt list a příčinou je opět nedostatek lidí.
Aplikace pro SmartTV - v procesu, postupně nám Samsung uvolňuje jednotlivé modelové řady, tento týden nám uvolnily předposlední sadu. Mailem jsme to nepsali, protože čekáme až to bude kompletní, aby se nesesypal pytel dotazu "ta moje nejde".
Back office máme v základní funkcionalite současného IPTV adminu téměř připravený, podnětů jsme měli více než dost. Jakmile vypustíme betu pro testy budeme čekat na zpětnou vazbu a budeme připraveni užitečné věci implementovat dle možností.
Skutečně nevím kam Vaše příspěvky směřují, protože nejméně ve 3 z nich jste psal jak jste nespokojen at se zamyslime, ale neni to prave to zamysleni? Vypustit az skutecne realne veci? Mam za to ze to je ta zmena.... neco udelat a pustit to do sveta k testovani. BTW někdy v březnu jsme o tom všem psali v newslletru.. o tom co plánujeme.... Pár věcí se změnilo, ale už jsme byli obezřetní ve slibování termínu...
Pokud potřebujete vice informaci, stači KDYKOLIV zavolat co je noveho jak nam to jde atd., jsme poměrně sdílní.
H.265, jsme testovali v březnu a zde na foru taky zasněl termin a mailing ohledně toho taky šel, asi nešli informace o jak jsme na tom teď, ale opět se kloním k tomu psát až bude co předvést - září/říjen
HTML5 web - je delší dobu, ale čeká na nový backoffice, protože na něm je založen, právě kvůli nahrávkám atd.
Branding je volitlena komponenta, pokud mate zajem o informace, staci zavolat, bohužel nemame uceleny produkt list a příčinou je opět nedostatek lidí.
Aplikace pro SmartTV - v procesu, postupně nám Samsung uvolňuje jednotlivé modelové řady, tento týden nám uvolnily předposlední sadu. Mailem jsme to nepsali, protože čekáme až to bude kompletní, aby se nesesypal pytel dotazu "ta moje nejde".
Back office máme v základní funkcionalite současného IPTV adminu téměř připravený, podnětů jsme měli více než dost. Jakmile vypustíme betu pro testy budeme čekat na zpětnou vazbu a budeme připraveni užitečné věci implementovat dle možností.
Skutečně nevím kam Vaše příspěvky směřují, protože nejméně ve 3 z nich jste psal jak jste nespokojen at se zamyslime, ale neni to prave to zamysleni? Vypustit az skutecne realne veci? Mam za to ze to je ta zmena.... neco udelat a pustit to do sveta k testovani. BTW někdy v březnu jsme o tom všem psali v newslletru.. o tom co plánujeme.... Pár věcí se změnilo, ale už jsme byli obezřetní ve slibování termínu...
Pokud potřebujete vice informaci, stači KDYKOLIV zavolat co je noveho jak nam to jde atd., jsme poměrně sdílní.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV