❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

4network.tv

Problematika videa na IP sítích.
DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Re: 4network.tv

Příspěvekod DarkLogic » 7 years ago

Me treba prekvapilo, ze asi nikdo moc neotestoval ani prehravani z archivu. Treba pustim si z archivu porad, kdyz uz se na neho nechci divat, najedu si do informaci o poradu a dam smazat...a co se nestane, najednou se rozhodi vsechny mozne popisky, pise to chyby apod.
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

Pokud mate nejake postrehy k chovani boxu spravne misto pro podnety je noc@... nepiste to a i sem ani me... ale to sem tu psal uz tolikrat ze by to mel pochopit snad kazdy. Pane Budaii Vam jsem to psal hned nekolikrat a jestli chcete tvrdit ze jste o technicke nemoznosti brandovani boxu nevedel tak to klidne tvrdte, je to Vase vizitka. :sweat_smile:
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

iTomB
Příspěvky: 875
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod iTomB » 7 years ago

dkulda píše:Pokud mate nejake postrehy k chovani boxu spravne misto pro podnety je noc@... nepiste to a i sem ani me... ale to sem tu psal uz tolikrat ze by to mel pochopit snad kazdy. Pane Budaii Vam jsem to psal hned nekolikrat a jestli chcete tvrdit ze jste o technicke nemoznosti brandovani boxu nevedel tak to klidne tvrdte, je to Vase vizitka. :sweat_smile:


Vedel az pak, v zadnych materialech to neni ...
A k teletextu jste mi taky tvrdil, ze jste jej nikdy nenabizeli ...

Ad podnety. Ano ticket se uzavrel a chyby stale zustavaji (vsechny nahlasene ...).
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

iTomB píše:
dkulda píše:Pokud mate nejake postrehy k chovani boxu spravne misto pro podnety je noc@... nepiste to a i sem ani me... ale to sem tu psal uz tolikrat ze by to mel pochopit snad kazdy. Pane Budaii Vam jsem to psal hned nekolikrat a jestli chcete tvrdit ze jste o technicke nemoznosti brandovani boxu nevedel tak to klidne tvrdte, je to Vase vizitka. :sweat_smile:


Vedel az pak, v zadnych materialech to neni ...
A k teletextu jste mi taky tvrdil, ze jste jej nikdy nenabizeli ...

Ad podnety. Ano ticket se uzavrel a chyby stale zustavaji (vsechny nahlasene ...).


Podle komentářů bych si myslel že tomu co píšete malinko rozumíte. Pak bych také čekal že jistě pochopíte, že nečekáme na podněty od Vás abychom mohli něco dělat, ale máme průběžně plánovanou práci, úpravy, doplňky opravy atd, takže pokud jste to poslal na noc@ je to v pořádku. Kolegové to probrali, věcné a užitečné podněty nebo chyby zaznamenali do backlogu a postupně na jich pracují nebo budou pracovat... hned se ani pes ne....ere😚

Jo a teletext fungoval do doby, kdy je boxy spolehlivě podporovali a negenerovali další chyby, ale nikde jsme nikdy neuváděli teletext jako funkci či vlastnost která je automatickou součástí. Teletext fungoval spolehlivě někdy před 3 lety. Přestal fungovat, dokonce generoval další chyby na boxech s novými verzemi SDK. Je to něco jako startover na Arrisech, jsme závislí na tom jak výrobce danou funkci implementuje do SDK nad kterým pak my vyvíjíme naši IPTV.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

rsaf
Příspěvky: 1669
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod rsaf » 7 years ago

Máme multicast TV od jistého operátora na platformě Nangu. Má to své nevýhody - vůbec nejsou secondscreeny, nerozvíjí se to, menu v STB škaredé, ovládání někdy krkolomné... Na druhou stranu, za posledních třeba 5 let jsem zaregistroval JEDNU drobnou aktualizaci softwaru v boxu. Nic se pod rukama nemění, funguje to.
Pravidelně někdo (kvůli klientů na wifi, kvůli secondscreenu) otevře téma "změna platformy". Začneme to zjišťovat, zkoušet, půjčíme si nějaké účty od kolegů apod. Prozatím vždy jsme skončili se závěrem, že by to bylo "z bláta do ho**a". Jsou to drobné na vahách. Přispívají k tomu i názory na tomto fóru.
Pokud chci ke svému zákazníkovi přistupovat seriózně (dopředu oznámit změny, vysvětlit důvody, nabídnout řešení...) tak nemůžu prodávat službu (platformu) ke které její dodavatel přistupuje způsobem "sorry vole, tak to je, my se nep***em".
Zákazník má telku, já na ní mám naprosto minimální profit. Vznikne u něj problém, který se snažím řešit, jenomže jsem jenom lopata co zprostředkovává něčí službu a ten někdo mi v zásadě řekne "sorry vole". Já to zákazníkovi do očí říct nemůžu, takže ze sebe dělám idiota, lezu mu do zadku aby nebyl naštvaný, na úkor vlastního profitu. To vše kvůli služby, na které mám jednotky korun. Na to se můžu vy...
Pane Kudlo, raději sem vlastně ani nepište - většina vašich odpovědí nic neřeší a k dobrému PR vám to rozhodně nepřispívá.
1 x

philirom
Příspěvky: 73
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod philirom » 7 years ago

rsaf píše:Máme multicast TV od jistého operátora na platformě Nangu. Má to své nevýhody - vůbec nejsou secondscreeny, nerozvíjí se to, menu v STB škaredé, ovládání někdy krkolomné... Na druhou stranu, za posledních třeba 5 let jsem zaregistroval JEDNU drobnou aktualizaci softwaru v boxu. Nic se pod rukama nemění, funguje to.
Pravidelně někdo (kvůli klientů na wifi, kvůli secondscreenu) otevře téma "změna platformy". Začneme to zjišťovat, zkoušet, půjčíme si nějaké účty od kolegů apod. Prozatím vždy jsme skončili se závěrem, že by to bylo "z bláta do ho**a". Jsou to drobné na vahách. Přispívají k tomu i názory na tomto fóru.
Pokud chci ke svému zákazníkovi přistupovat seriózně (dopředu oznámit změny, vysvětlit důvody, nabídnout řešení...) tak nemůžu prodávat službu (platformu) ke které její dodavatel přistupuje způsobem "sorry vole, tak to je, my se nep***em".
Zákazník má telku, já na ní mám naprosto minimální profit. Vznikne u něj problém, který se snažím řešit, jenomže jsem jenom lopata co zprostředkovává něčí službu a ten někdo mi v zásadě řekne "sorry vole". Já to zákazníkovi do očí říct nemůžu, takže ze sebe dělám idiota, lezu mu do zadku aby nebyl naštvaný, na úkor vlastního profitu. To vše kvůli služby, na které mám jednotky korun. Na to se můžu vy...
Pane Kudlo, raději sem vlastně ani nepište - většina vašich odpovědí nic neřeší a k dobrému PR vám to rozhodně nepřispívá.


1000 x :thumbsup:
0 x

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 7 years ago

to je jak testovat naostro na platicich lidech... my jsme z obliga, protoze jsme nic neslibili / o problému víme a dlouhodobě řešíme a vy si obhajte problemy u ovecek :slight_smile: no a co se výlevů pána K týče, taky dobrý...

rsaf - :thumbsup:
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

No když se platforma nikam neposouvá, není důvod něco měnit, stačí si zvyknout, sám to níže píšete pane "rsaf".

Mě tu nejde o nějaké PR, na to si nehraju. Jde spíše o to uvádět věci na pravou míru. Problémy neshazujeme ze stolu ale řešíme. A je těžké chtít vyřešit něco o čem se u nás neví, ale zde se o tom píše sáhodlouze. Navíc, jak je českým zvykem každý si to malinko přikreslí. Pokud bych měl čas mohl bych zde vkládat přepis komunikace s některými pisateli, kde by se jasně ukázalo, v jaké fázi spolupráce věděli o té či oné vlastnosti. Termíny jsou problém, a víme to. Snažím se přinést aktuální informace o tom na co se tu někdo ptá. Pokud se prolistujte 2 stránky dozadu, ptal se tu někdo na implementaci Arris VIP4302, já mu jen odpověděl. Pak k tomu někdo napíše spoustu balastu a už se to valí, tím kvalita informací klesá. Já jen uvádím můj úhel pohledu. Kdo o to nestojí, nemusí to číst. Pokud to čtete, musíte to také správně pochopit, což půjde dost špatně bez znalosti dalších okolností, takže pak ve finále pracujete s něčím co je vytrženo z kontextu a na to reagujete.

Ale souhlasím. Pokud by všichni psali na maily obchod@ a noc@ a ne sem, nebylo by třeba tu reagovat. Bohužel to je jinak.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

placek.milan
Příspěvky: 286
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod placek.milan » 7 years ago

dkulda píše:No když se platforma nikam neposouvá, není důvod něco měnit, stačí si zvyknout, sám to níže píšete pane "rsaf".

Mě tu nejde o nějaké PR, na to si nehraju. Jde spíše o to uvádět věci na pravou míru. Problémy neshazujeme ze stolu ale řešíme. A je těžké chtít vyřešit něco o čem se u nás neví, ale zde se o tom píše sáhodlouze. Navíc, jak je českým zvykem každý si to malinko přikreslí. Pokud bych měl čas mohl bych zde vkládat přepis komunikace s některými pisateli, kde by se jasně ukázalo, v jaké fázi spolupráce věděli o té či oné vlastnosti. Termíny jsou problém, a víme to. Snažím se přinést aktuální informace o tom na co se tu někdo ptá. Pokud se prolistujte 2 stránky dozadu, ptal se tu někdo na implementaci Arris VIP4302, já mu jen odpověděl. Pak k tomu někdo napíše spoustu balastu a už se to valí, tím kvalita informací klesá. Já jen uvádím můj úhel pohledu. Kdo o to nestojí, nemusí to číst. Pokud to čtete, musíte to také správně pochopit, což půjde dost špatně bez znalosti dalších okolností, takže pak ve finále pracujete s něčím co je vytrženo z kontextu a na to reagujete.

Ale souhlasím. Pokud by všichni psali na maily obchod@ a noc@ a ne sem, nebylo by třeba tu reagovat. Bohužel to je jinak.



Když se tady o tom píše sáhodlouze a u vás se o tom neví, není něco někde špatně? Jste tu často a když o všech těch problémech zde víte?...
0 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

placek.milan píše:
dkulda píše:No když se platforma nikam neposouvá, není důvod něco měnit, stačí si zvyknout, sám to níže píšete pane "rsaf".

Mě tu nejde o nějaké PR, na to si nehraju. Jde spíše o to uvádět věci na pravou míru. Problémy neshazujeme ze stolu ale řešíme. A je těžké chtít vyřešit něco o čem se u nás neví, ale zde se o tom píše sáhodlouze. Navíc, jak je českým zvykem každý si to malinko přikreslí. Pokud bych měl čas mohl bych zde vkládat přepis komunikace s některými pisateli, kde by se jasně ukázalo, v jaké fázi spolupráce věděli o té či oné vlastnosti. Termíny jsou problém, a víme to. Snažím se přinést aktuální informace o tom na co se tu někdo ptá. Pokud se prolistujte 2 stránky dozadu, ptal se tu někdo na implementaci Arris VIP4302, já mu jen odpověděl. Pak k tomu někdo napíše spoustu balastu a už se to valí, tím kvalita informací klesá. Já jen uvádím můj úhel pohledu. Kdo o to nestojí, nemusí to číst. Pokud to čtete, musíte to také správně pochopit, což půjde dost špatně bez znalosti dalších okolností, takže pak ve finále pracujete s něčím co je vytrženo z kontextu a na to reagujete.

Ale souhlasím. Pokud by všichni psali na maily obchod@ a noc@ a ne sem, nebylo by třeba tu reagovat. Bohužel to je jinak.



Když se tady o tom píše sáhodlouze a u vás se o tom neví, není něco někde špatně? Jste tu často a když o všech těch problémech zde víte?...


Opět špatně pochopené, můj komentář měl vysvětlit důvod proč zde vlastně píšu, nebo proč jsem zde vlastně začal psát... Myslíte si že bych měl kopírovat vlákno a vkládat ho do našeho IS? To asi tak nemyslíte že ne? To jsem asi špatně pochopil :laughing:.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 7 years ago

Příspěvekod Ajfel » 1 month ago

Stále už 3 dny čekám na odpověď z NOC a nic. Asi budu psát sem, tady je víc reakcí jak z dohledu.
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))

rsaf
Příspěvky: 1669
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod rsaf » 7 years ago

Věřím tomu, že na support chodí mraky zmatených požadavků. Je spousta rádoby ISP (je to vidět z některých diskuzí), kteří vůbec nerozumí technickým principům a síť stavějí podle kusých informací z pár (navíc mnohdy tendenčních) školení. Když požadavek technika na support vypadá, jakoby ho psala bába ze samoobsluhy, je to krize. Pokud se s nějakou službou vyskytne problém u mě, tak nejdřív kouknu na internet, fóra nebo zavolám dobrým kolegům, jak to vypadá u nich. Potom hledám problém u sebe, ptám se na fóru (může být někdo, kdo ten problém má taky, ale kašle na něj, nebo řeší s podporou a na forum to nenapíše) a až následně otravuji support.
1 x

dkulda
Příspěvky: 377
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod dkulda » 7 years ago

rsaf píše:Věřím tomu, že na support chodí mraky zmatených požadavků. Je spousta rádoby ISP (je to vidět z některých diskuzí), kteří vůbec nerozumí technickým principům a síť stavějí podle kusých informací z pár (navíc mnohdy tendenčních) školení. Když požadavek technika na support vypadá, jakoby ho psala bába ze samoobsluhy, je to krize. Pokud se s nějakou službou vyskytne problém u mě, tak nejdřív kouknu na internet, fóra nebo zavolám dobrým kolegům, jak to vypadá u nich. Potom hledám problém u sebe, ptám se na fóru (může být někdo, kdo ten problém má taky, ale kašle na něj, nebo řeší s podporou a na forum to nenapíše) a až následně otravuji support.


No evidetně, ale máte více zkušeností než polovina autorů příspěvků v tomto vlákně, a to se nechci nikoho dotknout. Běžně to funguje tak, že nemálo ISP jen přepošle reklamaci od klienta a přidá pár peprných vět o tom jak to celé stojí za h...o ať to okamžitě spravíme. Ale kde je problém, na jakém boxu, jestli na jednom, nebo na většině, jestli to zkoušeli u sebe na technickem oddeleni nebo dome, to s musí páčit. Pak se člověk dočká toho, že část komunikace sem pak někdo přepíše, když se kouknu k nám do systému nemůžu uvěřit tomu, že to někdo dokáže vyseknout tak jak potřebuje a neuvede celou pravdu. Čili moje úloha je pokusit se uvádět věci na pravou míru aspoň v tom rozsahu v jakém disponuji informacemi z interních schůzek a informací od dodavatelů. Samozřejmě si dovedu představit, a máme to i v plánu, udělat "školení/workshop" u nás v Pardubicích a uvést zájemce o tuto formu školení trošku více do problematiky aby nám nepsali úplně hned, ale provedli pár kroků z postupu co popisujete. Přestože to považujeme za užitečnou věc a dobrý nápad, nedostali jsme se dál než k sestavení hrubých rysů, prostě není čas.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV

Lee Coil
Příspěvky: 25
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Lee Coil » 7 years ago

rsaf píše:Máme multicast TV od jistého operátora na platformě Nangu. Má to své nevýhody - vůbec nejsou secondscreeny, nerozvíjí se to, menu v STB škaredé, ovládání někdy krkolomné... Na druhou stranu, za posledních třeba 5 let jsem zaregistroval JEDNU drobnou aktualizaci softwaru v boxu. Nic se pod rukama nemění, funguje to.
Pravidelně někdo (kvůli klientů na wifi, kvůli secondscreenu) otevře téma "změna platformy". Začneme to zjišťovat, zkoušet, půjčíme si nějaké účty od kolegů apod. Prozatím vždy jsme skončili se závěrem, že by to bylo "z bláta do ho**a". Jsou to drobné na vahách. Přispívají k tomu i názory na tomto fóru.
Pokud chci ke svému zákazníkovi přistupovat seriózně (dopředu oznámit změny, vysvětlit důvody, nabídnout řešení...) tak nemůžu prodávat službu (platformu) ke které její dodavatel přistupuje způsobem "sorry vole, tak to je, my se nep***em".
Zákazník má telku, já na ní mám naprosto minimální profit. Vznikne u něj problém, který se snažím řešit, jenomže jsem jenom lopata co zprostředkovává něčí službu a ten někdo mi v zásadě řekne "sorry vole". Já to zákazníkovi do očí říct nemůžu, takže ze sebe dělám idiota, lezu mu do zadku aby nebyl naštvaný, na úkor vlastního profitu. To vše kvůli služby, na které mám jednotky korun. Na to se můžu vy...
Pane Kudlo, raději sem vlastně ani nepište - většina vašich odpovědí nic neřeší a k dobrému PR vám to rozhodně nepřispívá.


Jednoznčaný souhlas.
0 x

Lee Coil
Příspěvky: 25
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Lee Coil » 7 years ago

Zdražení 4NET........
4NET opět zdražuje, prý na základě "vyslyšených přání zákazníků" a že prý "nic není zadarmo".

Také na svůj internet aplikujete podobné vyčůranosti typu "zvedneme vám rychlost, ale není to zadarmo. Když nechcete, odejděte"?
Jako vždy počítám s ukončením služby zákazníků, samozřejmě včetně internetu, který nás na rozdíl od TV živí :-).


Jak toto zdražení vysvětlujete vašim zákazníkům? Nesmysly co píše 4NET ("nic není zadarmo, vyslyšeli jsme vaše přání" - nikdo si nic nepřál) zkopírovat nemůžu - nemůžeme se takhle vysmívat zákazníkům jako se vysmívá 4NET nám. My zákazníky potřebujeme, 4NET je nepotřebuje.
Vždy zákazníkům říkáme, že tuto platformu bohužel překupujeme a že chyba je u 4NET, že hledáme jiného dodavatele, atd...to nikoho nezajímá - díky 4NET jsme amatéři bez ohledu na PONku a gigabitový paušály :(


Jak se svým zákazníkům omlouváte za chování vašeho dodavatele? Naše zákazníky to nezajímá, vybrali si TV za určitou cenu a proto šli k nám, ne protože jim každý rok budeme zvedat cenu protože nic neni zadarmo :D. Resolutně jsme vždy byly proti tomuto vyčůranému chování, které praktikuje UPC - nalákat na nějakou cenu a postupně ji zvedat. Jak to vnímáte vy?Naši zákazníci už jsou tak nas...ný na naše TV služby a teď jim to ještě budeme zdražovat....

Když se nám zdraží elektřina či nájemné, nemůžu to přece promítnout do stabilního paušálu, ale holt musím tu ztrátu vykompenzovat jinak - připojit víc lidí, zařízení s menší spotřebou, apod. Nikoho nezajímá, že se zdražily poplatky ČTÚ, že přišlo GDPR, že musim evidovat adresní místa, dělat z toho výstupy, atd....

Nevíte jak to je poslední dobou se sledovanim.tv? Už mají H.265? Stále hledáme jiné řešení, ale zase nechceme z hovna do bláta. 4NET je asi fakt jen berlička k přechodu na něco vlastního či stabilnějšího (cenově i funkčně).

Díky.
1 x