Příspěvekod dkulda » 7 years ago
Divím se, že tu na to vůbec reaguji, ale což....předem se omlouvám za poměrně dlouhý a myslím pro ostatní nepřínosný text.
TO Lee Coil:Pane Kotoučku, rád bych Vás požádal abyste při zadávání ticketu v takovém případě jak popisujete označil ticket jako kritický. Takový ticket přijde cca 6 lidem i do sms. Věřím, že to využijete rozumě. Další o co bych Vás poprosil, abyste příště kolegům upřesnil co nejvíce informací. Když jsme dohledával informace k Vašemu ISPfor-sténání, došla mi jedna věc, kolegům píšete z mailu Inercom, ale CDN je vedena pod firmou KKnet, kde je také zasmluvněna. Pokud si dobře vzpomínám na CDN je i druhá část původní firmy, tam vše jelo?
Pokud byl u Vás problém, chtělo by to mít jeden box někde doma, kde můžete rychle ověřit to co Vám klient reklamuje. Pokud je problém i u Vás doma (nebo u kolegy co to má na starosti), můžete okamžitě stáhnout log. Nikam nemusíte. A kolegové by už pracovali s něčím hmatatelným. Musíte pochopit, že když jim napíšete "Dobrý den, hlásim opět globální výpadek celé TV, stejné jako před 14 dny...." tak vlastně nic neřeknete. Už vůbec ne to podstatné že se jedná o klienty za CDN evidované pod KKnet. Kolegové prověřili funkčnost služby tím že projeli všechny aplikace (box, mobil, web), když vše jelo, prošli ticketovací systém, který byl prázdný, koukli na grafy, které nepoklesly. Čili na první rychlou se nejedná o globální výpadek, ale o něco u Vás, proto tedy dotazy co vlastně nejde, live, tiemshift, kolik boxů, atd.. Na naší straně jsme z grafů nevyčetli žádný Vámi popisovaný výpadek, ani z komunikace směrem k CDN KKnetu. Víc k tomu napsat nemohu.
0 x
4NET.TV - I VY MŮŽETE POSKYTOVAT SVOU VLASTNÍ IPTV