Stránka 1 z 1

Ztráta licence po smazání NAND

Napsal: 15 May 2012 17:54
od Withman
Ahoj,

mám tu nějaké Mikrotiky u kterých jsem musel smazat NAND pamět a přišel jsem o licence. Co jsem se tu dočetl, tak jsem si nechal vygenerovat Supout.rif a poslal jsem maila se souborem na support@mikrotik.com. Bohužel ani po měsíci mi někdo neodpověděl...dělá něco špatně, nebo co dál? :cry:

Re: Ztráta licence po smazání NAND

Napsal: 15 May 2012 18:48
od tom-tom
Jestli se ti změnil soft-id, tak ti asi bude supout k ničemu. Na podzim jsem přišel o jednu licenci jen díky upgrade z 3.15 na 3.25. O půl roku předtím na dvou rb taky, stačilo vygenerovat supout.rif před a po, poslat na support a obratem mi poslali nový key. Teď u toho posledního mě poslali do prdele s tím, že mám použít netinstall. Tak jsem holt vylezl na stožár, sundal desku dolů, nainstaloval znova netinstallem, ale stejně to bylo k ničemu. Takže jsem ji musel vyměnit za jinou a použít jinde, kde mi starší verze nevadí.

Ale teď někdy tady někdo taky řešil ztrátu licence, nic neztratíš, když to alespoň zkusíš:
viewtopic.php?f=51&t=9379&p=95438&hilit=request#p95438

Re: Ztráta licence po smazání NAND

Napsal: 15 May 2012 19:02
od hapi
Withman píše:Ahoj,

mám tu nějaké Mikrotiky u kterých jsem musel smazat NAND pamět a přišel jsem o licence. Co jsem se tu dočetl, tak jsem si nechal vygenerovat Supout.rif a poslal jsem maila se souborem na support@mikrotik.com. Bohužel ani po měsíci mi někdo neodpověděl...dělá něco špatně, nebo co dál? :cry:


udělal jsi to správně, ale asi jim někam mail zapadnul. Skuz znova.

Re: Ztráta licence po smazání NAND

Napsal: 16 May 2012 10:09
od Withman
Díky moc. Po urgenci se mi ihned ozvali a licenci poslali. 8)