Stránka 1 z 2

RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 00:26
od Star_Gate
Zdravím všechny co se s tímto již setkaly.

Mám jednu RB333, která běžela nonstop asi 3 roky skoro a najednou umřela. Začala se samovolně restartovat a stále kolem dokola. Vůbec nenaběhne, pouze dokola restarty. Setkal se s tímto někdo? Mohl by poradit?

škoda ho vyhodit :D :)

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 00:54
od hapi
co kondíky, jsou ok? Nám tu takhle blbnuly RB433AH. Nějaká údajně špatná serie protože to udělal dva kusy koupený na stejně a s odsupem pár týdnů se začaly rebootovat.

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 01:06
od Star_Gate
No, tím to nebude. Když se mi konečně povedlo připojit sériovou konzoli se starším PC (moje už jí nemá (RS-232)) tak jsem zjistil, že prý demo license expired!. To mi někdo vysvětlete. Ten mikrotik je po upgradu už rok, upgrade license sem samozřejmě dal už tenkrát a teď najednou zdechne. Jak je to možný? :)

EDIT: na konzoli jsem se dostal až po napsání příspěvku. Za to se omlouvám a nekamenujte mě :D

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 09:56
od miract
A co redukce USB->RS232? :)

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 10:10
od goblajz
Napiš na podporu Mikrotiku třeba z nich vytáhneš novou licenci jako já na jednu mrtvou RB133.

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 10:52
od Star_Gate
No, zkusil bych :) Neni možný po 3 letech přijít o licenci, teda pokud neodešla paměť, nebo to jinak nechápu.

A redukce USB RS-232 nemám a nesháněl sem - bylo to o víkendu, takže ani nebyla možnost sehnat. :)

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 12:08
od Hatatitla
preinštaluj tam cez netinstall ROS zaregistruj sa na mikrotik.com v správe licencií si zaregistruješ SOFT-ID a knemu si potom môžeš stiahnuť SW kľúč ten importneš a ideš ďalej ....

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 12:13
od Star_Gate
Hatatitla píše:preinštaluj tam cez netinstall ROS zaregistruj sa na mikrotik.com v správe licencií si zaregistruješ SOFT-ID a knemu si potom môžeš stiahnuť SW kľúč ten importneš a ideš ďalej ....


Jasně, ale mě by zajímala příčina. protože jestli je chyba na paměti, tak to můžu dělat 100x a stejně k ničemu.

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 13:26
od Selič
Zkus se podivat na jake frekvenci ta 333 jede. U RB112 a RB133 se me takhle ztratily licence pri pretaktovani na 200MHz.

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 24 May 2011 14:19
od Star_Gate
No zkusím, ale já s ní nic nedělal. A samo pochybuju že by se to stalo a tak najednou, když se na to rok nešahlo.

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 29 May 2011 17:43
od Star_Gate
Hatatitla píše:preinštaluj tam cez netinstall ROS zaregistruj sa na mikrotik.com v správe licencií si zaregistruješ SOFT-ID a knemu si potom môžeš stiahnuť SW kľúč ten importneš a ideš ďalej ....



Tak jsem udělal reinstall přez netinstall, před tím sem udělal format nand paměti, jak zaregustruju ten klíč na mikrotik.com a dostanu plnou licenci?

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 29 May 2011 23:57
od Hatatitla
Zaregistruj sa na mikrotik.com , pokial tam ešte nemáš konto , prihlás sa a tam nájdeš položku
request key from another account, tam napíšeš SOFT-ID potom si k tomuto SOFT-ID nájdeš v my keys príslušný kľúč ctrl-c a ctr-lv do tiku a máš v tom rb znova licku.

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 30 May 2011 00:43
od Star_Gate
Nefunguje, ale asi proto, že jsem sformátoval nand.

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 30 May 2011 08:27
od knedlik
Star_Gate píše:Když se mi konečně povedlo připojit sériovou konzoli, tak jsem zjistil, že prý demo license expired!. To mi někdo vysvětlete. Ten mikrotik je po upgradu už rok, upgrade license sem samozřejmě dal už tenkrát a teď najednou zdechne. Jak je to možný? :)


Toto se mi stalo nedávno taky... U mě to byla 433... Taky nechápu... Přeinstaloval jsem to netinstallem, zapsal jsem si SOFT-ID a teď při nejbližší příležitosti budu kupovat licenci znovu :( .
Matně si vzpomínám, že jsem měl jedno RB s expirací (zřejmně to bylo tady to), ale v té době jsem to neřešil, protože jsem si říkal, že než to vyprší, už tam bude určitě něco jiného... Holt se nepovedlo.

Re: RB333 závada - pomoc s diagnostikou

Napsal: 30 May 2011 12:10
od Star_Gate
No zatím se nevzdávám, poslal sem jim mail na support, tak ať se litva ukáže jak se staví k problémům, který si nezaviní uživatel sám.