Pri datovejch tocich co mam si jaksi nemuzu uz nejakou plecku tam jen tak hodit a odejit dovolit

Ten nix je zorvna hapi blbej priklad ... takove organizace maj krom jinych zabezpeceni proti vypadkum nasmlouvany servisni podminky u dodavatelu kam zavolas ve tri rano a ve tri rano razi technik v plne polni resit problem ... alcomy taky nedrzim od kazde kus skladem ale mam nasmlouvany nejaky podminky od dodavatele a v pripade vypadku mi to do urciteho casoveho limitu prijedou vymeni .....
U solidnich dodavatelu maj vse co u nekoho namontujou a drzej na to nejakej servis skladem nejakej kousek .... aspon u firmy co jsem kdysi byl sme to tak meli a bylo to standartem a neexistovalo ze by sme zakaznikovi rekli sorry nemame vam to cim nahradit pockejte az prijede za mesic lod z usa ... v pripade ze hrozilo ze se vycerpa servisni sklad ze pozadovanej dil proste dopravil za vetsi peniz letecky a o tom je sluzba 24/7 zakaznikovi (samozrejmne ten kterej si to zaplati

Pokud rozjedes masiny s tikem na x86 s potrebnym servisem myslim ze to hodne lidi uvita
