-montáže/opravy od 7-16:00, prostě si to musí zařídit,vetšinou je vždy někdo doma od rodiny a nebo soused přijde ( mě když přijede servis třeba na kotel, tak mi prostě oznámí čas příjezdu a já se musím zařídit (dovolená nebo řeknu prostě známému). Já se taky normálně dostanu domů kolem půl páté a nepotřebuji nikoho tahat po večerech do práce. Jo něco jiného by bylo mít zavedené služby atd, kde se střídají technici. Mě osobně už jebe z toho jak mi denně zvoní po pracovní době mobil (volám zpět následující den ráno) bohužel špatně nastavená politika a tak nám technikům zvoní mobily i doma
. zrovna teď navíc jeden expert mi volal od pátku do neděle 16x, (poslal jsem sms ať sdělí druh problému a identifikaci přípojky, přišlo mi zpět jen "od ctvrtka nejde internet" důchodce no
jo a ještě perla ráno v pondělí email od jeho vnuka. že nejde internet a žádná zmínka o jakou přípojku se jedná, ani telefoni kontakt. Odpovídám mu, jestli může sdělit adresu přípojky a telefoní kontakt. V dalším emailu mi přišla fotka informace o síťové kartě jeho pc ( mac a další hovadiny
), ale to už byla oprava dávno vyřešena .
- za deset let jsem navrtal jen jeden elektrický kabel a to v panelovém domě od osvětlení sklepa (někdo byl zřejmě ožralej a jeden káblík vedl uplně jinudy než je obvyklé:). Když člověk vrtá s rozumem a citem pozná vetšinou, že je něco špatně . Jo a vlastně na jednom hotelu kde se tahalo tak 5km utp a asi 200 průrazu, se podařilo projet skrz odpadní trubku z umyvadla a následně protaha i kabely
přišlo se na to asi po roce kdy vznikl flíček na chodbě
Jinak ano vrtá se případně na zodpovědnost majitele, když to tak chtěl a nenechá si to rozmluvit jinudy)