Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Konfigurace gpon Huawei

Místo, kde žádná otázka není hloupá.
jeena12
Příspěvky: 16
Registrován: 7 years ago

Konfigurace gpon Huawei

Příspěvekod jeena12 » 7 years ago

Zdravím vespolek,
uvítal bych jakékoliv rady ke konfiguraci GPON Huawei MA5600T.
Konkrétně by mě zajímalo, jak spravovat rychlost připojení uživatelů.
Vím že to jde přes dba-profily, ale ty když jsou již nabindované, tak nejdou upravovat.
Další možnost by byla přes rxttr a txttr, ale spíš by mě zajímalo jesti neexistuje nějaké elegantnější řešení.
Dále by mne zajímaly nějaké obecné rady a doporučení ohledně bezpečnosti a správy ont, detekce rogue ont, nastavení alarmů apod.

Budu rád za veškeré věcné rady, jsem úplný začátečník, tak se mi kdyžtak moc nesmějte :)
0 x

schrotterp
Příspěvky: 45
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod schrotterp » 7 years ago

Kontaktuj Tomáše Havla z KNVNET
0 x
Hapi happy reader:

Všechno máš blbě, hw je blbý, nápad je ještě větší kravina, nic nikdo neumí, kupujete zbytečné blbsti.
Ale jinak nechci prudit.

lvacek
Příspěvky: 114
Registrován: 15 years ago

Příspěvekod lvacek » 7 years ago

schrotterp píše:Kontaktuj Tomáše Havla z KNVNET


jj
on ti možná tak za půl roku odpoví... :D
0 x

schrotterp
Příspěvky: 45
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod schrotterp » 7 years ago

No to je taky mozne chces to rezat primo na tom olt?
0 x
Hapi happy reader:

Všechno máš blbě, hw je blbý, nápad je ještě větší kravina, nic nikdo neumí, kupujete zbytečné blbsti.
Ale jinak nechci prudit.

schrotterp
Příspěvky: 45
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod schrotterp » 7 years ago

Bohuzel huawei nema neco podobneho jako ZTE - Icarus software pro techniky. Support od edery trochu tragedia aspon byla kdyz jsem s nima jednal. Predpokladam ze je to sedivka?
0 x
Hapi happy reader: