❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Poskytovanie internetu

Místo, kde žádná otázka není hloupá.
seeeed

Poskytovanie internetu

Příspěvekod seeeed » 10 years ago

Zdravým všetkých dobrých ľudí.

Pred nedávnom som dostal možnosť kúpy jednej malej spoločnosti na poskytovanie internetu v jednej malej dedinke na východnom slovensku nič veľké tak do cca 120 užívateľov. Celkom sa mi to pozdáva keďže som tam robil technika to znamená že mám tak skúsenosti s pripájaním zákazníkov nastavovaním zariadením, riešenie rôznych krízových situácii, routrovaniu rozumiem. No nemám skúsenosti zo serverom. Tak by som sa chcel spýtať čo ma to bude stáť uvažujem nad windows server? A ďalej aký typ servera sa používa pre správu uživateľov na sieti poprípade či by som to zvládol alebo by bolo výhodnejšie platiť niekoho za správu servera? :idea:

Ďakujem
0 x

Besito

Příspěvekod Besito » 10 years ago

seeeed píše:Zdravým všetkých dobrých ľudí.

Pred nedávnom som dostal možnosť kúpy jednej malej spoločnosti na poskytovanie internetu v jednej malej dedinke na východnom slovensku nič veľké tak do cca 120 užívateľov. Celkom sa mi to pozdáva keďže som tam robil technika to znamená že mám tak skúsenosti s pripájaním zákazníkov nastavovaním zariadením, riešenie rôznych krízových situácii, routrovaniu rozumiem. No nemám skúsenosti zo serverom. Tak by som sa chcel spýtať čo ma to bude stáť uvažujem nad windows server? A ďalej aký typ servera sa používa pre správu uživateľov na sieti poprípade či by som to zvládol alebo by bolo výhodnejšie platiť niekoho za správu servera? :idea:

Ďakujem

Záleží co na tom serveru chceš provozovat. Raději bych sáhl po Debianu, než Widle - hodně muziky za 0 pěněz :-)
0 x

seeeed