❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
DDR
Ano nejde to a ten obrazek je dokonaly. Všímáte si co lidí se sem chodí ptát na vše možné 

0 x
Co se divis? V cene internetu je prece 24/7/365 support uplne vseho.
Nastaveni Skajpu, televize, xboxu, pomale nacitani videa na tn.cz, vyskakujici reklamy na viagru a zapojeni pameti do PC
Nastaveni Skajpu, televize, xboxu, pomale nacitani videa na tn.cz, vyskakujici reklamy na viagru a zapojeni pameti do PC
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná
aliney píše:Co se divis? V cene internetu je prece 24/7/365 support uplne vseho.
Nastaveni Skajpu, televize, xboxu, pomale nacitani videa na tn.cz, vyskakujici reklamy na viagru a zapojeni pameti do PC
je u toho i manzelska poradna?:-D
0 x
V 19,00 mi vola zákazník na Help line --- Nemáte nějaký problém s internetem v Nádražní ? Koukám na Nagios na mobilu vše jede data tečou , tak mu říkám - nevidím tam očividně žadný problém sousedé fungují.
Zákazník.. No víte pořad mi nabíhají kostičky na monitoru a to odpoledne bylo bez problémů ...
Ptám se jaké kostičky myslíte ? No ty jak běhají když zapinám počitač běhají pořad ted
´dokola a počitač nenaběhne.
Víc už jsem neměl náladu ho poslouchat.. doporučil jsem mu zkusit nouzovy režim a pokud to nepomůže přinést to do prodejny na opravu.
Hezký večer
Zákazník.. No víte pořad mi nabíhají kostičky na monitoru a to odpoledne bylo bez problémů ...
Ptám se jaké kostičky myslíte ? No ty jak běhají když zapinám počitač běhají pořad ted
´dokola a počitač nenaběhne.
Víc už jsem neměl náladu ho poslouchat.. doporučil jsem mu zkusit nouzovy režim a pokud to nepomůže přinést to do prodejny na opravu.
Hezký večer
0 x
To je docela normální
Většina lidí nepozná rozdíl mezi tím - "nejde mi počítač" a "nejde internet"

0 x
Buďte v klidu ... vy jste mi založili email, on mi teď píše, že si ho mám zvětšit. Tak mi ho zvětšete. Tři koruny SMSka a dvěstěpade servisní výjezd 

0 x
Jelikož je zde zakázáno se negativně vyjadřovat k provozním záležitostem, tak se holt musím vyjádřit takto: nové fórum tak jak je připravováno považuji za cestu do pekel. Nepřehledný maglajz z toho bude. Do podpisu se mi pozitiva již nevejdou.
-
- Příspěvky: 220
- Registrován: 12 years ago
Jeeej, tech souvislosti co dokazi lidi vymyslet je tolik, ze by se z toho dala napsat slusna knizka.
Vlastne staci spojovat libovolne slovo se slovem internet
Nedavno jsem jednal se zakaznikem konkurence (on nevedel ze ja jsem ISP a byl jsem tam kvuli necemu uplne jinemu) a ptal se me jestli ma spatny internet, ze ja tomu urcite rozumim.
Tak mi ukazal jak meri rychlost, vzal ntb na wifi a meril speedtestem... 8M, pak jsme sli do zadni mistnosti a tam nameril 2M a ze to je spatny internet a uvazuje o jinem poskytovateli
Tak jsem mu vysvetlil ze to fakt neni chyba ISP, ale slabeho routeru a silnych zdi a ze musi merit na kabelu. To ho nevyvedlo z miry a ukazal mi jak meri na kabelu. Nameril 8M a ping 20, pak spustil soubezne dva testy a ping najednou nad 200 a rychlost na jednom meraku 2M a nadruhem 3M a ze to musi prece ukazovat na obou stejne 8M ... dalo praci se nesmat a vysvetlit mu jak to vlastne cele funguje, ale pochopil.
Vlastne staci spojovat libovolne slovo se slovem internet

Nedavno jsem jednal se zakaznikem konkurence (on nevedel ze ja jsem ISP a byl jsem tam kvuli necemu uplne jinemu) a ptal se me jestli ma spatny internet, ze ja tomu urcite rozumim.
Tak mi ukazal jak meri rychlost, vzal ntb na wifi a meril speedtestem... 8M, pak jsme sli do zadni mistnosti a tam nameril 2M a ze to je spatny internet a uvazuje o jinem poskytovateli

0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná
honzam píše:To je docela normálníVětšina lidí nepozná rozdíl mezi tím - "nejde mi počítač" a "nejde internet"
Koncepce IT služeb se posunula od infrastruktury k aplikacím a to nejspíš proto, že je to tak uživatelsky správně. Uživatele v principu nezajímá, kde je problém, vnímá, že mu nejde aplikace, konkétně proces, který v ní zrovna obhospodařuje (třeba platí v bance).
Správný dodavatel služeb umí přijmout a zpracovat požadavek uživatele k jeho spokojenosti, ať už řešením části služby, kterou má ve správě, předáním jinam nebo alespoň "dobrou radou". To, že se obrací uživatelé na nás i s problematikou jiných služeb světčí jen a jen o tom, že naše podpora je často na vyšší úrovni než jiných dodavatelů služeb, a tak se na nás s důvěrou obrací i když to není naše téma. A nebo je to jen proto, že mají naší vizitku první po ruce

Toliko teorie. Naše smůla je, že je to někdy na palici a generuje nám to režijní náklady. A nebo to možná jen neumíme pořádně komerčně využít. Co by za to dali poskytovatelé jiných služeb, kdyby jim někdo volal "jen tak" a oni mu hned mohli natlačit další ze svých často nesmyslných a předražených produktů

0 x