❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Spoj bez přímé viditelnosti

Místo, kde žádná otázka není hloupá.
gaminn

Spoj bez přímé viditelnosti

Příspěvekod gaminn » 11 years ago

Zdravím,
jsem úplný začátečník, příliš se v problematice neorientuji. Potřebuji propojit dvě místa vzdálená od sebe 700 m, není tam přímá viditelnost - spoji budou překážet vrcholky několika stromů a střechy dvou domů (sedlová střecha s taškami). Je nějaká šance spoj za daných podmínek realizovat? Rychlost spoje by stačila třeba 4 Mb/s, ale spokojil bych se asi i s nižší.
0 x

honzam

Příspěvekod honzam » 11 years ago

Vyfoť to jak to vypadá? Ty vrcholky stromů by šly ale jestli jsou v cestě dvě střechy tak je to na ....
0 x

David2006

Příspěvekod David2006 » 11 years ago

Dej to co nejvýš půjde na obou stranách a kup si nanobeamy 300 klidně i NS M2 a to tak abys jedny či obě mohl bezproblemu vrátit a víkend si polaboruj třeba se aspoň na -80 a lepší dostaneš.
0 x

ppp76
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 11 years ago

bez prime viditelnosti bych tam zkusil 2,4 ghz petka nebude zadna slava
0 x

mpcz

Příspěvekod mpcz » 11 years ago

gaminn píše:Zdravím,
jsem úplný začátečník, příliš se v problematice neorientuji. Potřebuji propojit dvě místa vzdálená od sebe 700 m, není tam přímá viditelnost - spoji budou překážet vrcholky několika stromů a střechy dvou domů (sedlová střecha s taškami). Je nějaká šance spoj za daných podmínek realizovat? Rychlost spoje by stačila třeba 4 Mb/s, ale spokojil bych se asi i s nižší.

Zdravím,
to už ti asi někdo radil, ale opravdu není žádné místo, kde se dají umístit 2 ks SXT a "obejít" tak tu překážku? Je to sice náklad +2 tisíce, zase na druhou stranu získáš další místo s konektivitou. Pokud je to někde na dědině, snad nebude vadit další zabraný kanál. A máš to pořešený ....
mpcz, 26.07.2014
0 x

aliney