Problém s VOIP / O2, TPlink td-w8951NB
Napsal: 20 Jul 2014 19:57
Dobrý den,
obracím se na vás s dotazem při nastavení routeru TP-Link TD-E8951NB ADSL2+ a VOIP telefonu.
Router mám zapojený přímo na RJ11 ze zdi, bez splitteru. ADSL internet mi v pořádku funguje, mám tu linku 2Mbps/200Kbps, odezvy kolem 30-70ms. Na tomto připojení se používá pouze jeden IP telefon, který ale s tímto modemem zlobí. Do teď tu byl klasický zyxel p-600 hw-t3 v2 a na tom fungoval telefon v pořádku. Aktuálně, když někdo volá z venku k nám, tak je vše v pořádku. Slyším já jeho i on mě (vylučuje poškozený telefon). Jakmile ale volám někam já, tak protistrana mě slyší, já však neslyším nic (při vytáčení není slyšet ani tón).
Zkusil jsem již reset modemu a nastavení znova, vyzkoušel jsem jiné porty. Víc mě opravdu nenapadá. Při hovoru jsem zkoušel odezvu sítě a byla na normálu, i při testování rychlosti. Jsem už bezradný, nemá někdo nějakou radu?
Děkuji.
obracím se na vás s dotazem při nastavení routeru TP-Link TD-E8951NB ADSL2+ a VOIP telefonu.
Router mám zapojený přímo na RJ11 ze zdi, bez splitteru. ADSL internet mi v pořádku funguje, mám tu linku 2Mbps/200Kbps, odezvy kolem 30-70ms. Na tomto připojení se používá pouze jeden IP telefon, který ale s tímto modemem zlobí. Do teď tu byl klasický zyxel p-600 hw-t3 v2 a na tom fungoval telefon v pořádku. Aktuálně, když někdo volá z venku k nám, tak je vše v pořádku. Slyším já jeho i on mě (vylučuje poškozený telefon). Jakmile ale volám někam já, tak protistrana mě slyší, já však neslyším nic (při vytáčení není slyšet ani tón).
Zkusil jsem již reset modemu a nastavení znova, vyzkoušel jsem jiné porty. Víc mě opravdu nenapadá. Při hovoru jsem zkoušel odezvu sítě a byla na normálu, i při testování rychlosti. Jsem už bezradný, nemá někdo nějakou radu?
Děkuji.