Stránka 1 z 1

Problém s VOIP / O2, TPlink td-w8951NB

Napsal: 20 Jul 2014 19:57
od bflmpsvz
Dobrý den,

obracím se na vás s dotazem při nastavení routeru TP-Link TD-E8951NB ADSL2+ a VOIP telefonu.

Router mám zapojený přímo na RJ11 ze zdi, bez splitteru. ADSL internet mi v pořádku funguje, mám tu linku 2Mbps/200Kbps, odezvy kolem 30-70ms. Na tomto připojení se používá pouze jeden IP telefon, který ale s tímto modemem zlobí. Do teď tu byl klasický zyxel p-600 hw-t3 v2 a na tom fungoval telefon v pořádku. Aktuálně, když někdo volá z venku k nám, tak je vše v pořádku. Slyším já jeho i on mě (vylučuje poškozený telefon). Jakmile ale volám někam já, tak protistrana mě slyší, já však neslyším nic (při vytáčení není slyšet ani tón).

Zkusil jsem již reset modemu a nastavení znova, vyzkoušel jsem jiné porty. Víc mě opravdu nenapadá. Při hovoru jsem zkoušel odezvu sítě a byla na normálu, i při testování rychlosti. Jsem už bezradný, nemá někdo nějakou radu?

Děkuji.

Re: Problém s VOIP / O2, TPlink td-w8951NB

Napsal: 20 Jul 2014 20:19
od pcwifi
prednes to podpore VoIP operatora co pouzivas...

Re: Problém s VOIP / O2, TPlink td-w8951NB

Napsal: 20 Jul 2014 20:28
od bflmpsvz
Jedná se o O2. Dotaz jsme vznesli, nedokážou jakkoliv pomoc, jelikož se nejedná o router jejich nabídky.

Re: Problém s VOIP / O2, TPlink td-w8951NB

Napsal: 20 Jul 2014 21:01
od hocimin1
a nedela ten TPlink nahodou NAT SIP ?

to by na to ukazovalo. Skus to tam nekde najit a zrusit

Re: Problém s VOIP / O2, TPlink td-w8951NB

Napsal: 20 Jul 2014 21:01
od pcwifi
O2 neposkytuje VoIP sluzby jen ti dodava net a ten pouzivas i k provozu VoIP telefonu. a v nem resp v brane mas nastaven ucet od nejakeho VoIP operatora, ne ale O2.

Re: Problém s VOIP / O2, TPlink td-w8951NB

Napsal: 20 Jul 2014 21:26
od Pintero
pcwifi píše:O2 neposkytuje VoIP sluzby jen ti dodava net a ten pouzivas i k provozu VoIP telefonu. a v nem resp v brane mas nastaven ucet od nejakeho VoIP operatora, ne ale O2.

Na to jsi prisel kde, ze O2 neposkytuje VoIP sluzby ?? Dela to naprosto bezne, dokonce vim o 2 penzionech tady pobliz, ktery jedou pres ADSL od O2 a pres tu linku jede VoIP. Dodavka komplet od O2.
Ja mu delam servis, nechce prejit, ma ramcovou smlouvu a v ni dalsi hotely nekde v Krkonosich, tak to nechce rusit.

Re: Problém s VOIP / O2, TPlink td-w8951NB

Napsal: 20 Jul 2014 22:38
od jenda.master
Jo, to je pravda, že O2 poskytuje, jen to bezi pouze po jejich linkach (máme u zákazníka 2 linky a jejich IP telefony musíme provozovat pouze na 02 lince).

A to že řeknou, že nevedi, to je jasný, ty operátoři jsou jen cvičený opičky s knížkou odpovědí, nevědi nic... zkus na ten telefon přesměrovat všechny porty, jinak by mělo bejt 5060 a nekde sem musel dat i 10000 až 20000. ale buhví na čem outů jedou. Možná ještě při hovoru kouknout do NATový tabulky.