Stránka 1 z 1
					
				Nefunkční spoje
				Napsal: 22 Sep 2018 14:36
				od vojtasan
				Zdravím,začli se mi sr*t UBNT spoje.Mam Spoj PowerBeam M5 300.Vzdálenost cca 200m.Druhý je AirGrid 23 na cca 400m.Každý v jiné lokalitě..Začli zlobit.Přes Wifi jsou spojené,ale data neprojdou.Je jedno,na jaké frekvenci,nebo jaký má firmware.Pomuže jen reboot.Co s tím zas je?Naštěstí jsou to moje poslední UBNT a do konce roku půjdou smykem,ale i tak..Co s tím?
Dík za případné reakce.
			 
			
					
				Re: Nefunkční spoje
				Napsal: 22 Sep 2018 15:16
				od Myghael
				Mě tohle i ty nejstarší UBNT zařízení dělají tehdy, pokud jsou na obou stranách různé verze AirOS, nebo pokud jedno z těch zařízení začíná jít do p*dele.
			 
			
					
				Re: Nefunkční spoje
				Napsal: 22 Sep 2018 15:21
				od nechtej
				na pár místech jsem to taky pozoroval,  všechno zařízení s uptimem více než 60 dní a jen M5 zařízení.  Normálně taková situace nenastane (aktualizace FW je častější a tím  i restart). Možná problém s pamětí.
			 
			
					
				Re: Nefunkční spoje
				Napsal: 22 Sep 2018 16:19
				od iTomB
				Vojto v jaky je mas konfiguraci?
			 
			
					
				Re: Nefunkční spoje
				Napsal: 22 Sep 2018 16:48
				od vojtasan
				Dík za poznatky.Vše co říkáte odpovídá..Tome,konfig asi klasika.Do bridge,Airmax zapnutý,výkon regulovaný,FW poslední..
			 
			
					
				Re: Nefunkční spoje
				Napsal: 22 Sep 2018 18:09
				od iTomB
				bridge a klienta mas jak?
			 
			
					
				Re: Nefunkční spoje
				Napsal: 23 Sep 2018 07:02
				od svestka
				občas se spoje v bridgi rozhodnou, že chtějí ještě zapnout WDS, byť předtím bez této volby jely.
			 
			
					
				Re: Nefunkční spoje
				Napsal: 06 Oct 2018 22:13
				od joker
				A nepomuze nastavit ping watchdog?
			 
			
					
				Re: Nefunkční spoje
				Napsal: 06 Oct 2018 22:32
				od vojtasan
				Jo,watchdog to řeší,ale příčina stále neznámá.
			 
			
					
				Re: Nefunkční spoje
				Napsal: 08 Oct 2018 23:15
				od joker
				Pricina muze byt cokoliv, muzes pokud chces a mas dost casu a sily, zacit diagnostikou (vymenovat postupne kabely, zdroje, instalovat upsku, nasledne vymenit jednu krabicku, pak druhou)...