Zdravím,začli se mi sr*t UBNT spoje.Mam Spoj PowerBeam M5 300.Vzdálenost cca 200m.Druhý je AirGrid 23 na cca 400m.Každý v jiné lokalitě..Začli zlobit.Přes Wifi jsou spojené,ale data neprojdou.Je jedno,na jaké frekvenci,nebo jaký má firmware.Pomuže jen reboot.Co s tím zas je?Naštěstí jsou to moje poslední UBNT a do konce roku půjdou smykem,ale i tak..Co s tím?
Dík za případné reakce.
Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Nefunkční spoje
Mě tohle i ty nejstarší UBNT zařízení dělají tehdy, pokud jsou na obou stranách různé verze AirOS, nebo pokud jedno z těch zařízení začíná jít do p*dele.
0 x
Si vis pacem, para bellum.
MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.
MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.
na pár místech jsem to taky pozoroval, všechno zařízení s uptimem více než 60 dní a jen M5 zařízení. Normálně taková situace nenastane (aktualizace FW je častější a tím i restart). Možná problém s pamětí.
0 x
Dík za poznatky.Vše co říkáte odpovídá..Tome,konfig asi klasika.Do bridge,Airmax zapnutý,výkon regulovaný,FW poslední..
0 x
občas se spoje v bridgi rozhodnou, že chtějí ještě zapnout WDS, byť předtím bez této volby jely.
0 x
UPDATE klienti SET internet_povolen = false WHERE po_splatnosti > 500
Lepší než výhra ve Sportce :)
Lepší než výhra ve Sportce :)
Pricina muze byt cokoliv, muzes pokud chces a mas dost casu a sily, zacit diagnostikou (vymenovat postupne kabely, zdroje, instalovat upsku, nasledne vymenit jednu krabicku, pak druhou)...
0 x