Zdravím,
Po posledním velkém větru máme problém s jedním spojem Rocket M5. Na klientské straně Rocket odešel úplně. Vyměnili jsme ho a spojení opět najelo. Problém spočívá v tom že nám v průběhu dne (někdy i několikrát za den) spadne na klientovi konektivita na LAN na 0 a už nenajede. V Bridge Table vidíme na LANu připojený náš Mikrotik.( V Logu na Mikrotiku také nic není) Rockety, se ale nerozpojí a neztratí se ani ping, v logu nic vidět není a bohužel nepomůže nic než restart klienta. Linka nepadá ani z jedné strany. Už jsme vyměnili PoE, kabely i celou anténu. Zkoušeli jsme měnit kanály a problém přetrvává.
Antény jsou v módu bridge.
Firmware XW 5.6.9.
antény : UBIQUITI AirMAX Rocket Dish 5 GHz Duplex MIMO, 30 dBi, 2x RSMA
Nevítě v čem by mohl být problém ?
Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Padání konektivity Rocket M5
Zkusil jsem ještě vyměnit Poe a zařízení (jestli se nejednalo o nějakou vadu). Pro jistotu jsem tam dal i UPS. Tak jsem zvědav.
0 x