Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Výpadky komunikace

Problematika Ubiquiti hardware.
hudys
Příspěvky: 7
Registrován: 8 years ago

Výpadky komunikace

Příspěvekod hudys » 8 years ago

Ahoj,

stává se nám na pár spojích PowerBeam nebo NanoBridge s FW 5.6.5, že klient je přihlášen, ale nekomunikuje,.. Je potřeba restart AP nebo kick klienta. Nemáte s tímto nějaké zkušenosti ??
0 x

pmaster
Příspěvky: 106
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod pmaster » 8 years ago

ano aj mne sa to stava, a uz som natiahol aj 5.6.6 a nepomaha, tak som dal ping watchdog na 30s nech restartuje zariadenie, ale ako pises na AP staci dat kick a je to. od klienta sa na zariadenie pripojim akurat nejde cez zariadenie ziadna komunikacia, ak ho restartnem ide hned.
0 x

hudys
Příspěvky: 7
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod hudys » 8 years ago

watchdog mám také,.. ale výpadky jsou časté
0 x

Striker
Příspěvky: 692
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod Striker » 8 years ago

Nevím jestli to s tím souvisí nebo ne ale tenhle jev jsme začali pozorovat po útoku Mother fucker.. jsou to ale antíny do kterých se to nikdy nedostalo neb jsou za NATem. Stalo se mi i to, že příjmovka jela OK, mikrotik vysílací pro zákazníky taky OK, ale zákazník připojen kabelem do MKT nešel pingovat. Pomohl až restart příjmovky. Nepochopitelné pro mě..
0 x

pmaster
Příspěvky: 106
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod pmaster » 8 years ago

Umna aktualizacia softu bola stale ako bol dostupny, verejnu IP zariadenie nemalo, mf nebol vnej, aktualizoval som hned na 5.6.5 ako prisla a od vtedy to robi uz som presiel na 5.6.6 a nepomohlo, zariadenia v rezime bridge na vlanoch
0 x

hudys
Příspěvky: 7
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod hudys » 8 years ago

motherfucker tam byl, ten jsme odstranil,.a aktualizovali FW,.. AP a CLI je v režimu bridge a veřejnou IP nemají.
0 x

Uživatelský avatar
jursik
Příspěvky: 35
Registrován: 8 years ago
Bydliště: Banovce n.B. SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod jursik » 7 years ago

aj u nas sa to stavalo. aktualizoval som firmware na 5,6,9 a zatial to ide asi 30 dni bez chyby. robilo to na AP, nie na klientoch. vzdy pomohol restart ap. teraz je uz chvalabohu pokoj. zrejme to bola chybne identifikovane DFS, nieco take bolo v changelogu.
0 x

Striker
Příspěvky: 692
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod Striker » 7 years ago

No nevím protože ani s vypnutým DFS to dělalo. Pomohl až update na 5.6.9 od té doby klid. BTW zkuste vypnout AirMax, to taky občas pomáhá pokud máte na AP nějaký starší klioše. Já už ho vypínám všude radši.
0 x

lyra
Příspěvky: 569
Registrován: 16 years ago
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lyra » 7 years ago

Souhlasím se staršími kliošena se občas vyskytl problem na Airmaxu,ale ne u všech . také jsme toto zjistili už.
0 x