❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

zobrazeni dotazniku

Návody a problémy s konfigurací.
Uživatelský avatar
lukasdj
Příspěvky: 135
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Kontaktovat uživatele:

zobrazeni dotazniku

Příspěvekod lukasdj » 14 years ago

Cauko, resim takovou blbost. Jde mi o to,ze u nekterych klientu nemam aktualne udaje jako je napriklad emailova adresa,tel cislo apodobne. Proto by sem to chtel vyresit tak,ze by se jim jednoho dne, cca jednou za pul roku, pri zapnuti prohlizece ukazala stranka s aktualizovanim jejich informaci ... Diky za radu

Zaroveny by sem chtel poprosit nekoho,kdo ovlada php a jednu malou pomoc.. Prosim SS
0 x

Uživatelský avatar
lukasdj
Příspěvky: 135
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lukasdj » 14 years ago

Cauves,to takovva vec ,krom me,nikoho jeste nenapadla ???
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 14 years ago

jednoduchý ale zároveň trochu těžký. nastavíš si pravidlo na přesměrování, tam bude formulář, tam to vypní, po máčknutí submitu může ten script pravidlo na dálku z mkčka vymazat.

My jsme tohle pro cca asi 80 lidí udělali jinak. Všechny jsme přesměrovaly ručně a dali jim formulář, oni to vyplnili a až ho vyplnili, poslal se nám mail a po kontrole jsme jim přesměrování ručně odstranili. Většinou to bylo do 10 minut od vyplnění formuláře aktivní a zapínalo se to v odpoledních hodinách. Max mohly zavolat na číslo pro urychlení. Luxus, během pár dní jsme měly pochytaných přes 80% userů u kterých se bývalí majitel nějak nestaral o evidenci.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Uživatelský avatar
lukasdj
Příspěvky: 135
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lukasdj » 14 years ago

hapi píše:jednoduchý ale zároveň trochu těžký. nastavíš si pravidlo na přesměrování, tam bude formulář, tam to vypní, po máčknutí submitu může ten script pravidlo na dálku z mkčka vymazat.

My jsme tohle pro cca asi 80 lidí udělali jinak. Všechny jsme přesměrovaly ručně a dali jim formulář, oni to vyplnili a až ho vyplnili, poslal se nám mail a po kontrole jsme jim přesměrování ručně odstranili. Většinou to bylo do 10 minut od vyplnění formuláře aktivní a zapínalo se to v odpoledních hodinách. Max mohly zavolat na číslo pro urychlení. Luxus, během pár dní jsme měly pochytaných přes 80% userů u kterých se bývalí majitel nějak nestaral o evidenci.



Hmm,klobouk dolu... xixi..
No kazdopadne,pokud sem dobre pochopil,tak musim udelat pravidlo pro kazdeho uzivatele??? Chtel sem aby to bylo troska automatizovane... Mam takovou predstavu,ze by se udelalo jedno pravidlo pro vsechny (coz kdyz tak nad tim uvazuju je mozna nerealne) ktere by se spoustelo automaticky jednou za pul roku a nebo tak ze kdyby ten clovek odeslal ten formular po vyplneni tak by se to pravidlo zakazalo a nasledne treba rucne za pulrok zapnulo... Jenze v MK pravidlech a php nejsem taky sikovny tak sem si myslel ze by mi s tim mohl nekdo pomoct...
0 x