❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Měření přes MK RB600 antény na 5GHz

Návody a problémy s konfigurací.
Trubka88

Měření přes MK RB600 antény na 5GHz

Příspěvekod Trubka88 » 17 years ago

Zdravím. Právě jsem vyšel škole, takže jsem uplný začatečník a docela mně zajímají mikrotiky a problematika internutu. Stavěl jsem si anténu podle navodu na 5GHz jako by pro klienty. A odskoušel je tím stylem že jsem na jedny straně udělal AP a na druhou stranu jsem si dal tu moju anténu na MK BR600. A chtěl bych se zeptat jaky by mně měly zhruba vyjít hodnoty aby to byla dobrá anténa. Je mi jasny že Tx/Rx CCQ a Overall Tx CCQ musí být 100%, ale nevím kolik má být Tx/Rx Signál Strenght, Noise Floor, Signál To noise? předem děkuji za odpověd.
0 x
Jsem nováček u MK tak mně nekamenujte :-)

Maxik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Maxik » 17 years ago

to ze budes mit 100% ccq atd je idealni stav kterej ne vzdy jde dosahnout a ani to nevadi. Tu antenu si porovnej s nejakou jinou koupenou, nic jineho asi podoma neudelas.
0 x

Trubka88

No to jsem samozřejmně udělal, ale nemám moc dobré podmínky pro měření, protože to měřím na 6m, je to málo. Na tak malou vzdálenost ve srovnání s vyráběnou to má stejné vysledky, internet to propouští v maximální rychlosti. Jak řikám jsem začatečník aspon by jste mi mohl vysvetlit co jednotlivé položky znamenaj Tx/Rx Rate,Tx/Rx Signál Strenght,Noise Floor, Signál To noise, Tx/Rx CCQ, Overall Tx CCQ, Ack. Timeout. Nemáte nějaký návod na zakladní nastavování v MK RB, ja mám totiž jednu velkou nevýhodu neumím vůbec anglicky. Tak estli by jste neměli nějaký nevody v češtině. Uplně na nějaky zakladní nastavení, abych se v tom otrkal.
0 x

fcc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod fcc » 17 years ago