❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Nefunkční NAT s LTE

Návody a problémy s konfigurací.
koldavideo

Nefunkční NAT s LTE

Příspěvekod koldavideo » 9 years ago

Zdravím všechny odborníky. Co se týče zařízení Mikrotik, tak jsem naprostý amatér.
Mám RB951G-2HnD s posledním fw. Potřeboval jsem na něm zprovoznit modem Alcatel L850V od T-Mobile. Toto se mi podařilo takže internet mi běží. Co se mi ale nepodařilo, je zprovoznit NAT. Potřebuji vzdáleně ovládat miniserver, která jsem si v LAN nastavil na IP 192.168.88.7 a port 6486 a bohuže to nefunguje. Někde jsem se dočetl, že může být problém v tom, že je nutné nastavit modem do módu ppp-client. Bohužel přes rozhraní modemu toto nestavení nikde nemůžu najít.
Nemáte někdo zkušenosti, nebo nesetkal jste se někdo s podobným problémem nefunkčního NATu ve spojení s LTE modemem?
Děkuji za rady nebo tipy. :wink:
0 x

koldavideo

Ještě jedna věc. Pokud zadám v prohlížeči svou momentálně přidělenou veřejnou dynamickou adresu, tak se dostanu na rozhraní nastavení LTE modemu, který je v USB portu MMikrotiku.
0 x

ludvik

Příspěvekod ludvik » 9 years ago

Tak teď sis odpověděl ... LTE modem je sám router, včetně NAT. DNAT potřebuješ i na něm ... nebo z něj udělat bridge, ale v tom se už neorientuji.
0 x
Jelikož je zde zakázáno se negativně vyjadřovat k provozním záležitostem, tak se holt musím vyjádřit takto: nové fórum tak jak je připravováno považuji za cestu do pekel. Nepřehledný maglajz z toho bude. Do podpisu se mi pozitiva již nevejdou.

koldavideo

No jenže když jsem zkusil dstnat na rozhraní mikrotiku, tak to funguje. NAT jsem udělat z veřejné adresy a portu 8181 na lokální 192.168.88.1 na port 80.
Vypadá to, že mi ještě něco chybí :-(
0 x

pcwifi
antispam: Ano

Příspěvekod pcwifi » 9 years ago