Stránka 1 z 1

Usnutí NanoBridge M5

Napsal: 04 Apr 2013 18:09
od goblajz
Zdravím,
řeším momentálně problém v komunikaci jednoho softwaru (klient-server). Vždy když klient dlouhou dobu nic nedělá, tak se rozpadne spojení se serverem. Technická podpora od softwaru si myslí že je chyba někde v komunikaci. Jsou tam proti sobě dva NanoBridge M5 a pak ADSL. ADSL funguje stabilně a bez výpadků, je tedy možné že spoj NB-NB nějakým způsobem usne? Netečou přes to žádný velký data, ale zdá se mi to dost nepravděpodobný že by byla chyba v tomhle. Zítra ještě vyzkouším na straně klienta vytvořit nějaký traffic generátor a uvidí se jestli se to rozpane nebo jestli mají problém v tom softwaru.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným případně je něco co by toto mohlo zapříčinit z hlediska nastavení NB?
Díky za jakýkoliv nápad.

Re: Usnutí NanoBridge M5

Napsal: 05 Apr 2013 11:46
od Tomáš Břinčil
goblajz píše:Technická podpora od softwaru si myslí že je chyba někde v komunikaci

Dokud ti neřeknou přesně co se stane se spojením, tak bych na to ani nereagoval.

Re: Usnutí NanoBridge M5

Napsal: 05 Apr 2013 19:30
od midnight_man
Je zname ze pokial je UBNT zariadenie dlho bez trafficu tak potom mu trva "dlhsie" kym sa zobudí. Viem, že toto šlo pozorovat u starých 2,4Ghz AP....ale pochybujem ze toto je tvoj pripad. Ak sa tam monitoruje spojenie = tecu tam data a taky spoj sa za normalnych okolosti nema preco rozpojovat.

Re: Usnutí NanoBridge M5

Napsal: 21 Apr 2013 15:02
od Daxxim
nastav si na obou jednotkach ping watchdog, mozna to pomuze