nám to napadlo síť někdy 21.-22.12. Moc velká zábava to nebyla. Zvláštní je to, že ani jedno z těch napadených zařízení nebylo na veřejce a většina na portu 80. Už od pondělí se začali dít divné věci s UBNT spoji. Díky rychlé spolupráci s kolegou a 2 dny za počítačem jsme zabránili nejhoršímu. Cca do 100 zařízení bylo napadeno a zbytek upgrade. Díky přehrávání FW se nám povedlo sejmout i pár důležitých spojů

(resp. mě).
Jinak ohledně módu bridge a router. Zásadně router. Když si zákoš udělá kolečko anebo z routeru udělá switch, tak by jsme to hledali docela dlouho. MK je super když se hledá problém u zákoše, ale s UBNT a módem router to není až tak špatné ...
Servis zdarma, když se jede nastavit router a popř. když je závada na straně klienta? To jste blázni. Jako pokud máte do 500 zákošů, tak asi ano, ale když je to nějaká tisícovka? To si na to lidi zvyknou a budou otravovat kvůli každé kravině. Nikdy bych nevyrazil ke klientovi gratis, když mu pes překouše kabel. Čas zaměstnance je drahý a může tu půl hodinu i s cestou využít lépe ...