Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
DRFG a vznik nového ISP libli.cz
Re: DRFG a vznik nového ISP libli.cz
je to typ comby. Seš moc rozmlsanej. Na klientský přípojky to bohatě dostačuje. Máme na přípojky renault scenic 2 ten krátkej a dá se to celkem v pohodě když tam nevozíš věci půl roku co jsou na vyhození. Dvě krabice kabelu, kufr utp kleště. Kufra malí a velký vrtačky, pár konzolek, větší tašku na různý nářadí, malí štafličky za přední sedačkou, velkej žebřík na střeše a ještě je místo pro 3 lidi včetně řidiče a na místo pod schůdkama je místo na klientský jednotky a notebook.... co víc chceš dělat na přípojce zákazníka?
Naposledy upravil(a) hapi dne 25 Dec 2018 13:26, celkem upraveno 4 x.
1 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 18 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
taky mame fabku a borec je spokojeny, tak nevim .. me to prijde ze na jednoho borca, maly schodky, par list a vrtacku, je to cajk
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
mám multiplu zadní sedala pryč a plné přepravek s všemožnýma věcma protože máme dost velký akční radius takže si nemohu dovolit se pro něco vracet do skladu a nějaké obhlídky před připojovačkou také ne
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
hapi +1
U nás dělám jak koncáky, i když nerad, tak i výstavbu, a trojková fabie v kombíku plně vyhovuje. V kufru malou aku a velkou drátovou vrtačku, malý batoh s běžným nářadím a drobným materiálem (šroubky, hmoždinky, RJ-45, sponky...), box s nářadím co se nepoužívá úplně každý den (úhelník, pilka na železo, vodováha a další), pár konzolek a výložníků, protahovací pero, bedna FTP a UTP a pár PoE adaptérů, klientských jednotek a sektorů (horny) a routerboardů a v ještě zbude trocha místa na tašku na nákup cestou z práce a to jedeme kombinaci MikroTik i UBNT, takže je nutnost vozit oboje, jak klientské zařízení, tak věci na sektory. Na střeše třídílný žebřík, malé schůdky a trubka, ve které jsou nějaké ty lišty a podobný bordel + 2m vodováha. Přímo v autě pak vozím jen baťoh s notebookem, papíry a podobně. Jedu-li montovat spoj, pak i ten se dá odvézt, 60+30cm antény není problém i bezpečně přikurtnovat. Mimo těch spojů tak není problém jet třeba ve čtyřech jedním autem, například na oběd.
U spojů se antény nevozí úplně každý den, takže pro tyto případy je na firmě velké auto s dostatkem místa na velké antény a taktéž kompletně vybavené nářadím i drobným materiálem, takže když si beru velké auto, tak si kromě těch antén či racku vezmu navíc jen ten batoh s notebookem a svačinou a nemám problém se cestou zpět stavit třeba na servis u zákazníka, případně s tím normálně jezdit, pokud je fabie v servisu (olej měníme co 7000 km).
Aktuálně tak máme pro techniky standardně trojkové fabie kombi, jako velké auto Peugeot Boxer L1H1 a Nissan Patrol (i s rámem, světly, navijákem atd.) jako speciální pro případ zimního/pobouřkového servisu retranslace na stožáru na kopci/v lese. Fabie jsou na operák, Boxer a Patrol normálně koupená na firmě. Přijde mi to jako naprosto dostatečné.
Pravda, výhoda Caddy/Berlinga nebo ještě lépe dodávky (Boxer, Ducato, Transit) je v tom, že v nich není problém mít nějaké regálky a mít vše hned po ruce, z fabie je občas nutné věci vyhrabat.
U nás dělám jak koncáky, i když nerad, tak i výstavbu, a trojková fabie v kombíku plně vyhovuje. V kufru malou aku a velkou drátovou vrtačku, malý batoh s běžným nářadím a drobným materiálem (šroubky, hmoždinky, RJ-45, sponky...), box s nářadím co se nepoužívá úplně každý den (úhelník, pilka na železo, vodováha a další), pár konzolek a výložníků, protahovací pero, bedna FTP a UTP a pár PoE adaptérů, klientských jednotek a sektorů (horny) a routerboardů a v ještě zbude trocha místa na tašku na nákup cestou z práce a to jedeme kombinaci MikroTik i UBNT, takže je nutnost vozit oboje, jak klientské zařízení, tak věci na sektory. Na střeše třídílný žebřík, malé schůdky a trubka, ve které jsou nějaké ty lišty a podobný bordel + 2m vodováha. Přímo v autě pak vozím jen baťoh s notebookem, papíry a podobně. Jedu-li montovat spoj, pak i ten se dá odvézt, 60+30cm antény není problém i bezpečně přikurtnovat. Mimo těch spojů tak není problém jet třeba ve čtyřech jedním autem, například na oběd.
U spojů se antény nevozí úplně každý den, takže pro tyto případy je na firmě velké auto s dostatkem místa na velké antény a taktéž kompletně vybavené nářadím i drobným materiálem, takže když si beru velké auto, tak si kromě těch antén či racku vezmu navíc jen ten batoh s notebookem a svačinou a nemám problém se cestou zpět stavit třeba na servis u zákazníka, případně s tím normálně jezdit, pokud je fabie v servisu (olej měníme co 7000 km).
Aktuálně tak máme pro techniky standardně trojkové fabie kombi, jako velké auto Peugeot Boxer L1H1 a Nissan Patrol (i s rámem, světly, navijákem atd.) jako speciální pro případ zimního/pobouřkového servisu retranslace na stožáru na kopci/v lese. Fabie jsou na operák, Boxer a Patrol normálně koupená na firmě. Přijde mi to jako naprosto dostatečné.
Pravda, výhoda Caddy/Berlinga nebo ještě lépe dodávky (Boxer, Ducato, Transit) je v tom, že v nich není problém mít nějaké regálky a mít vše hned po ruce, z fabie je občas nutné věci vyhrabat.
0 x
Si vis pacem, para bellum.
MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.
MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.
Jedna věc je co technikům dáváte, druhá věc co by preferovali. Ono donekonečna všechno přerovnávat, aby se tam něco vešlo mě fakt nebavilo. Fabii combi jsme měli a po 5 letech byl akorát dojebanej interier, jak to bylo parádně dělané auto pro techniky. Přehazování aut je super, když nemáš za kolegy kámoše, co něco zpracují a pak nedokoupí. V tomhle je best co člověk to auto a nářadí a o to se stará a doplňuje. A další, jak je řešenej operák, když se dojebe interiér? To si jako ty 1.2tsi s takovým nadšením odkoupíte, nebo zaplatíte škodu? Je fakt že na čisté instalačky stačí i citigo. U nás většina je univerzál a dělají první poslední od sxt, po 90cm antény.
0 x
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 18 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
u nas operak vubec neresim, prave z duvodu stavu aut ( vnitrku ) po par letech
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
-
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 9 years ago
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
Přitom stačí koupit blbou Dacii Dokker a je vystaráno. Místa 3 prdele na všechno, cena směšná a za 5 let to stejně pošlete do světa. Běžný osobák pro montéra už fakt ne. Jasně, že to nějak jde, ale je to opruz.
2 x
Petr Bačina píše:Přitom stačí koupit blbou Dacii Dokker a je vystaráno. Místa 3 prdele na všechno, cena směšná a za 5 let to stejně pošlete do světa. Běžný osobák pro montéra už fakt ne. Jasně, že to nějak jde, ale je to opruz.
Já netvrdil, že Fabia Combi je ideální auto pro technika, jen, že to s ní docela rozumně jde. Dokker je samozřejmě lepší volba, více místa a v plné palbě levnější, než fabie v holobytu. O tom ale kdyžtak v odkazovaném tématu.
0 x
Si vis pacem, para bellum.
MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.
MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.
mno koukal jsem na některy firmy co koupily a na justici je napsana zastava u unikreditu na 440milonu takže do teto investice se tech par aut vleze
0 x
Na Justici je u Libli i projekt fuze. 10 firem k 1. 1. zanikne, aktiva a pasiva kompletne prejdou na Libli (drive Suntel Net). Ke 330 tisicum uzivatelu maji ale jeste dlouhou cestu - a ani 440 mio. jim stacit zdaleka nemusi. Vystavba snadno schramstne vic - a to nemluvime o nakladech na pronajem a pripojeni jednotlivych sajtu k pateri. Stavi na vezich CETINu, naklady na okruhy se tu nedavno resily v jinem vlakne...
1 x
ten net ani neresim, nabidka jak z konsorcia SrátNet, ale ta tv,to je perla... SD/HD duplicity a cislo celkoveho seznamu programu roste... to je omezenost az beda. Za co paneboze za co... delat z lidi totalni kekoty.
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))
Já se jen ztrácím v tom, proč je to Nordic Telecom a Libli pak to mají přejmenovávat na Nordic ne ? Budou používat LTE a pod jakou značkou ? Vím, že Nordic investoři nemají celý podíl v Libli 50 procent, jak tam píšou. Co jsem pochopil, chtějí budovat hlavně LTE na frekvencích Nordicu. Ví o tom někdo něco víc ? Někde tu myslím něco bylo. Jinak na stránkách Libli nemají žádný ceník, kromě DSL v některých lokalitách.
0 x