Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
DRFG a vznik nového ISP libli.cz
Re: DRFG a vznik nového ISP libli.cz
hmm jak to je s tím venkovním lte mimo 4x4? proč to dávno umí ale na wifi venku se to moc netlačí?
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
-
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 9 years ago
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
Pardon, ty huawei kramy skutecne umi MIMO 4x4. Ten starsi nicmene neumi agregaci pasem ve FDD domene (coz dneska naopak umi kazdy mobil a site operatoru), u novejsiho nevim. TM svuj FDD deployment pro Pevny internet vzduchem stavel jako 4x4 a O2 na 2,6 GHz TDD taky stavi 4x4 MIMO. 3,7 GHz je v makro provedeni dokonce 8x8 MIMO, a to uz dokaze zahrat peknou muziku. Pokud to tedy ISP dokaze nakrmit (optikou).
0 x
Poda cpe na kazdy 3,7G sajt privod minimalne 2Gbit radia... optiku na sajt, tech moc nebude... ale co si budem rikat, to nemaj ani operatori na moc velke % BTSek...
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 18 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
tak my ty 3.7 planujem prave kde mame optiku
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
shooter píše:tak už si odtajnili web a nikdo nic nenapsal
Vrať se o dvě strany zpět (na stranu 3) tam se o tom diskutovalo.
0 x
Nikomu se teď po novém roce neozval nějaký klient z bývalé koupené sítě? Která teď od 1.1.2019 přešla pod Libli? Původní weby jsou od tohoto data přesměrovány na Libli. Nám dnes tak 15 a všichni nasraní, že jim to nefunguje vůbec už od Vánoc a kam volají tak se dovolat nemůžou a když se dovolají tak, že operátor řekne, že se technik ozve, ale stále nic po pár dnech a už jsou x dní bez internetu a docela hysterie a chtějí ihned připojit bez předešlého zjištění jestli tam náhodou nemají nějaký úvazek/výpovědní lhůtu...
0 x
hezky, ale to bude spis nejaka nahoda. Dyt tam vsichni zustavaji koupeni a jede se dal...
0 x
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 5 years ago
Petr Bačina píše:Přitom stačí koupit blbou Dacii Dokker a je vystaráno. Místa 3 prdele na všechno, cena směšná a za 5 let to stejně pošlete do světa. Běžný osobák pro montéra už fakt ne. Jasně, že to nějak jde, ale je to opruz.
Akorát u Dokkera je horší spotřeba, 10,5l/100km u benzinové 1.6
0 x
To se mi zdá dost divné. Tolik mi nebral ani starý benzínový Peugeot v r. 2002, který jezdil výhradně po městě. Co máme Dokkery výhradně po městě, tak do 8l se vejdou v benzínu a Duster 4x4 v naftě s tlačítkem ECO jezdí po městě v létě pod 6 l i s klimou. Jen pro úplnost: ty Dacie zatím (první r. 2010) neviděly servis kromě jedné žárovky a povinných servisních záručních prohlídek (6 let). Takže když vidím na webu a v časopisech ty zaplacené tabulky poruchovosti, kde figurují na prvních místech s proroctvím totálního rozpadu po pár letech provozu od koroze se musím srdečně smát. A to nemluvím o tom, že jsem toho prvního Dustera prodal za 62 proc. nákupní ceny, ještě k tomu v záruce, což se nikdy s ničím nepodařilo ani zdaleka. Je vidět, že někomu teče pěkně do bot. mpcz, 7jan2019
0 x
jo ta spotřeba mi taky moc nesedí. Asi tam je něco špatně (motor, řidič, nekvalitní...)
No kámo, dacia. Já nemůžu proti ní říct půl slova. Brácha má už druhýho logana MCV (0.9TCe) a jako parádní svezení, rychlá jízda, velmi nízká spotřeba, no problém pokud řidič není totální idiot a umí používat turbo motor. 1.6 benzín byl hroznej. Taky jsme ho zkoušely. Technika od renaulta, no problém. Jenomže stačí si jednou sednout do i třeba starý octavie 2 a už víš že to je totálně jiná úroveň všeho. Ale tak jasně, jiná cenovka prakticky 2x větší než u VW takže to někde musí bejt. Ale pro normální lidi kteří maji auto jako věc je to jedno a plně vyhovuje jako kterýkoliv jiný. Pravda taky je že když se otevře kufr u MCV a u jakýkoliv octavie tak oktávkař odejde s brekem.
Jo ty servisy. Pravda je že to hatování lidí že máš u dacie krutě drahý servisy aby vykompenzovaly nízkou cenu jsou naprosto zcestný. Když jedu s VW na servis tak tam nechám pěknou pálku. Když jedu k místní firmě s VW na roční výměnu kapalin tak tam nechám o něco víc než brácha u dacie v autorizáku a to ještě dacie třeba i aktualizuje mapy v navigaci a vymění všechny možný kabinový filtry atd.. a nechá tam tak 2000,- ročně což je srandovní cena. Teď jsem do peugeota nechal měnit olej a jenom ten stál 2000,- protože tam dávaji nějakej extra special.
Samozřejmě je to dacia. Jízdní vlastnosti podprůměr, svižnější jízda na horší silnici.. ne že by byla hrozná ale člověk má pocit že i s novým autem a novými tlumiči v zatáčce poletí rovně a podobný věci. Na druhou stranu má to kontrolu stability, prokluz, abs, všechny nový systémy a spolehlivost renaultu takže vo co jde? Topí to, neteče do toho, spolehlivý to je a všechno ostatní už je jenom na obsluze a servisu a je nový auto za pár kaček.
No kámo, dacia. Já nemůžu proti ní říct půl slova. Brácha má už druhýho logana MCV (0.9TCe) a jako parádní svezení, rychlá jízda, velmi nízká spotřeba, no problém pokud řidič není totální idiot a umí používat turbo motor. 1.6 benzín byl hroznej. Taky jsme ho zkoušely. Technika od renaulta, no problém. Jenomže stačí si jednou sednout do i třeba starý octavie 2 a už víš že to je totálně jiná úroveň všeho. Ale tak jasně, jiná cenovka prakticky 2x větší než u VW takže to někde musí bejt. Ale pro normální lidi kteří maji auto jako věc je to jedno a plně vyhovuje jako kterýkoliv jiný. Pravda taky je že když se otevře kufr u MCV a u jakýkoliv octavie tak oktávkař odejde s brekem.
Jo ty servisy. Pravda je že to hatování lidí že máš u dacie krutě drahý servisy aby vykompenzovaly nízkou cenu jsou naprosto zcestný. Když jedu s VW na servis tak tam nechám pěknou pálku. Když jedu k místní firmě s VW na roční výměnu kapalin tak tam nechám o něco víc než brácha u dacie v autorizáku a to ještě dacie třeba i aktualizuje mapy v navigaci a vymění všechny možný kabinový filtry atd.. a nechá tam tak 2000,- ročně což je srandovní cena. Teď jsem do peugeota nechal měnit olej a jenom ten stál 2000,- protože tam dávaji nějakej extra special.
Samozřejmě je to dacia. Jízdní vlastnosti podprůměr, svižnější jízda na horší silnici.. ne že by byla hrozná ale člověk má pocit že i s novým autem a novými tlumiči v zatáčce poletí rovně a podobný věci. Na druhou stranu má to kontrolu stability, prokluz, abs, všechny nový systémy a spolehlivost renaultu takže vo co jde? Topí to, neteče do toho, spolehlivý to je a všechno ostatní už je jenom na obsluze a servisu a je nový auto za pár kaček.
1 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
No, konečně po řešení spotřeby aut něco k tématu.
Na článku mě zaujalo mimo jiné i to, že prodávají více dražší tarify. Asi jsem v sockoidní oblasti, tady jsou lidi po ceně, ta je v drtivé většině až na prvním místě :)
Jinak souhlasím s názorem, že by se mělo připojení zdražit, zdražuje se všechno okolo, nám se tím zvedají náklady. Bohužel to ale nikdo nechce slyšet.
Na článku mě zaujalo mimo jiné i to, že prodávají více dražší tarify. Asi jsem v sockoidní oblasti, tady jsou lidi po ceně, ta je v drtivé většině až na prvním místě :)
Jinak souhlasím s názorem, že by se mělo připojení zdražit, zdražuje se všechno okolo, nám se tím zvedají náklady. Bohužel to ale nikdo nechce slyšet.
0 x