Stránka 1 z 1

Problematický majitel

Napsal: 14 Mar 2018 19:33
od xrov3r
Ahoj, jak řešíte spor s majitelem objektu, který zamezuje připojení svého nájemníka na internet. V domě je přítomna UPC což je i důvodem nečinnosti a negace. Nicméně na službu UPC si klienti stěžují a chtějí nás.
Víme že existuje zákonná povinnost ale jaká je její účinnost v praxi? Má smysl se pouštět do takové mašinerie a jak dlouho trvá rozhodnutí příslušného úřadu? Existuje nějaká forma postihu majitele v případě protěžování konkurence? Jsme menší veřejná sít. Díky

Re: Problematický majitel

Napsal: 14 Mar 2018 19:38
od kure05
Nemá to smysl. Taky zde v Liberci máme panáčka, kterej vlastní dost paneláků po městě a v jeho bytech nesměj mít lidi na balkonech žádný antény, satelity, kytky, židle, stolky atd. Když to někdo poruší, tak to musí okamžitě demontovat a pokud neuposlechne, tak dostane výpověď z bytu. Samozřejmě že majitel má nějakou úmluvu s UPC, protože jen tohle řešení akceptuje a je nájemcům nabízeno.

Re: Problematický majitel

Napsal: 14 Mar 2018 19:53
od xrov3r
tady se jedná o starší paní, která vlastní jeden větší objekt v centru města. Možná by postačilo pohrozit ČTÚ a stavebním úřadem.

Re: Problematický majitel

Napsal: 14 Mar 2018 20:19
od lyra
Ze zkušenosti s tím dnes nic neobstojí. Někde prostě narazíš a za rozumnou cenu tam nic nevymyslíš .
Příspěvek od xrov3r » 23 minutes ago
tady se jedná o starší paní, která vlastní jeden větší objekt v centru města. Možná by postačilo pohrozit ČTÚ a stavebním úřadem.

Re: Problematický majitel

Napsal: 14 Mar 2018 20:26
od kure05
Zkusit to můžeš, ale připrav se na to, že pokud ten majitel bude chtít, tak Ti může všemožně škodit a pak v tom budeš finančně s mínusu . . .