
http://podvodnefirmy.cz/internethome/
Dokonce se to tam snaží zachránit nějaký pan "Jiří Caudr, marketing and sales manager Internet home". Bože bože...
melvi píše:Chybná úvaha, nastartování a udržení akvizic o ceně není a už nikdy nebude. Prodávat pod cenou se dlouhodobě nedá, protože síť-firma umře na podvýživu a krátkodobě je vyzkoušené, že nízké ceny jsou naopak pro solventní zákazníky podezřelé a naláká to tak akorát podivné existence...
Podstata je, že lokální business, navázaný na lokální komunitu, nejde jednoduše provozovat korporátním způsobem.
Na akvizice a jejich agregaci do větších celků to to chce mít fištróna a cit a ne přístup slona v porcelánu, kdy první co udělám když firmu koupím, je že rozsekám lokální vazby ( likvidace podpory, redukce lidí kteří v tom jsou léta, a tak dále )
ppp76 píše:by me zajimalo co se to posledni mesice v internehomu deje ??? lidi se tam menej casteji jak na poutovy atrakci ale informovat o tom ze ma zakaznik novyho obchodaka se nejak nenamahaj ... no pokud jim nesotjim az jeden email