Stránka 1 z 1

Pád služby

Napsal: 28 Aug 2009 12:28
od doktor
Zadec lidi, jeden router mi zacal haprovat takovym zpusobem, ze mu spadne sluzba s uzivatelema a pomuze jen restart.Je to PC a zkouseno to bylo na verzich 4.0 beta 2 a beta 4. Do logu to napise manager,error,info,debug failed to cleanup session.acctSessionId: unable to open database file in 28-Aug 5:4:42.49 a manager,error,info,debug failed to cleanup log.acctSessionId: unable to open database file in 28-Aug 5:4:42.49.
Mikrotik je na 2.5" HDD.

Re: Pád služby

Napsal: 28 Aug 2009 13:14
od Hatatitla
A prečo používaš betaverziu v reálnej prevádzke?
Mikrotik má pomýlené značenie
beta verzia je u nich v skutočnosti alfa
RC je v skutočnosti beta
a stable RC
bohužial u 3.X je to tak a u 4.X to asi ani inak nebude

Re: Pád služby

Napsal: 28 Aug 2009 15:00
od doktor
No jenze mi to predtim nedelalo, zmenil jsem desku a disk a najednou to zaclo delat, znacka stejna,chipset stejny a dela to tohle.Nemyslim si ze je na vine ta beta (alfa), spis nejake nastaveni na desce, je to prvni deska kde mam zapnute funkce na zmenseni spotreby.

Re: Pád služby

Napsal: 28 Aug 2009 15:57
od reset
doktor píše:No jenze mi to predtim nedelalo, zmenil jsem desku a disk a najednou to zaclo delat, znacka stejna,chipset stejny a dela to tohle.Nemyslim si ze je na vine ta beta (alfa), spis nejake nastaveni na desce, je to prvni deska kde mam zapnute funkce na zmenseni spotreby.



v podstate jsi si odpovedel sam

Re: Pád služby

Napsal: 28 Aug 2009 16:10
od Leeonek
no, doktore, co nám ještě povíš, cos ještě vymněnil než to začalo dělat :)