honzam píše:Pokud neplatí tak odpojit a vyúčtovat zbývající částku do ukončení smlouvy. Přece mu to nenecháš zapnuté když neplatí. Ostatní telekomunikační firmy včetně O2 by se zachovali stejně
+1
honzam píše:Pokud neplatí tak odpojit a vyúčtovat zbývající částku do ukončení smlouvy. Přece mu to nenecháš zapnuté když neplatí. Ostatní telekomunikační firmy včetně O2 by se zachovali stejně
Thomeless píše:Ja mam treba ve vseobecnejch obchodnich poodminkach toto:
3.9 Omezení nebo přerušení poskytování služeb ze strany poskytovatele v důsledku porušení povinnosti uživatele, nezbavuje uživatele povinnosti platit poplatky dle smlouvy a těchto podmínek v souladu s aktuálním ceníkem poskytovatele.
Takze kdyz je nekdo neplatic tak ma sluzbu odpojenou a musi zaplatit i kdyz mu net nejede...
Tomáš Nesrsta píše:Ja mam treba ve vseobecnejch obchodnich poodminkach toto:
3.9 Omezení nebo přerušení poskytování služeb ze strany poskytovatele v důsledku porušení povinnosti uživatele, nezbavuje uživatele povinnosti platit poplatky dle smlouvy a těchto podmínek v souladu s aktuálním ceníkem poskytovatele.
Takze kdyz je nekdo neplatic tak ma sluzbu odpojenou a musi zaplatit i kdyz mu net nejede...
mpcz píše:Zdravím,
dva roky nikdo nereaguje, tak bych si dovolil téma oživit, asi každý má pár neplatičů.
- zákazník: "když jsem podepisoval smlouvu před 6. lety, toto tam nebylo". Jak si představuje úřad, že klienti budou informováni o změnách a jejich souhlas?
- za jak dlouho reaguje ČTÚ na podání o neplatiči a jaký bývá konkrétní výsledek? Mám na mysli skutečný příběh a aktuální stav 2016. Někde jsem zde četl, že doba na rozhodnutí není omezena a v praxi je z pohledu věřitele těžko akceptovatelná.
- jak reaguje (by asi reagoval) ČTÚ na smluvní doložku ve VP, že pokud klient podá výpověď (třeba měsíční), smlouva se ukončí až po uhrazení nedoplatků a vrácení zapůjčeného zařízení?
- zveřejnění jména prokázaného neplatiče na www - nemůže z toho být problém - pokud je souhlas již daný ve smlouvě?
- tady v tom "návodu" (výše) se mají přikládat VP platné ke dni sepsání smlouvy. Je to tak správně? Po např. 6. letech platí podmínky pravděpodobně jiné a je jen třeba to správné upozornění na změnu a poučení o možném odchodu klienta bez sankcí při nesouhlasu se změnou. Mimochodem, jak je toto upozornění vhodné formulovat a kde vyvěsit?
Dík, mpcz, 27.10.2016