Stránka 8 z 11

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 09:22
od Insider
KoZLiCeK píše:
Pelirob píše:To nemá s (ne)existencí písemné smlouvy nic společného, ale víceméně to plyne z novely ZoEK. Poslanci už schválili změnu, která se zpětně vztahuje i na všechny dříve uzavřené smlouvy, mimo jiní třeba: Pokuta za přechod k jinému operátorovi klesne z 20% na 5%. V případě ukončování smlouvy na dobu určitou by lidé po třech měsících jejího trvání nehradili nic. Přenesení čísla musí být pro spotřebitele bezplatné, atd.
Je toho víc, účinnost je plánovaná od 1.4.2020, na internetu je k tomu fůra článků, to jsi vážně ještě nezaregistroval...?

okoun píše:
a to vše jen kvůli tomu že nechcete mít písemné smlouvy?

Bych rekl ze se to týka mobilních operatoru...


Ee, i fix služba :)

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 10:47
od TTcko
Insider píše:
Přesně tak. Jsem rád, že nečtu mezi řádky sám.. Nikdo si nebude moci dovolit rizika toho, že do přípojky nainvestuje moviteho HW za 3000 a zákazník s plněním 500Kč mu za 3 měsíce frnkne i s HW, takže to bude pěkně z ručky do ručky, případně leasingová smlouva na HW mimo dosah ZoEK. Pro nás jako operátory je to dobrá zpráva, protože vtom přestaneme topit investiční kapitál a o to víc budeme moci rozšířovat naše sítě.


Indeed !

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 15:52
od okoun
Insider píše:
Pelirob píše:To nemá s (ne)existencí písemné smlouvy nic společného, ale víceméně to plyne z novely ZoEK. Poslanci už schválili změnu, která se zpětně vztahuje i na všechny dříve uzavřené smlouvy, mimo jiní třeba: Pokuta za přechod k jinému operátorovi klesne z 20% na 5%. V případě ukončování smlouvy na dobu určitou by lidé po třech měsících jejího trvání nehradili nic. Přenesení čísla musí být pro spotřebitele bezplatné, atd.
Je toho víc, účinnost je plánovaná od 1.4.2020, na internetu je k tomu fůra článků, to jsi vážně ještě nezaregistroval...?

okoun píše:
a to vše jen kvůli tomu že nechcete mít písemné smlouvy?


Přesně tak. Jsem rád, že nečtu mezi řádky sám.. Nikdo si nebude moci dovolit rizika toho, že do přípojky nainvestuje moviteho HW za 3000 a zákazník s plněním 500Kč mu za 3 měsíce frnkne i s HW, takže to bude pěkně z ručky do ručky, případně leasingová smlouva na HW mimo dosah ZoEK. Pro nás jako operátory je to dobrá zpráva, protože vtom přestaneme topit investiční kapitál a o to víc budeme moci rozšířovat naše sítě.


myslím, že je to dobrá zpráva pro vaši konkurenci :)

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 15:58
od ppp76
okoun píše:
Insider píše:
Pelirob píše:To nemá s (ne)existencí písemné smlouvy nic společného, ale víceméně to plyne z novely ZoEK. Poslanci už schválili změnu, která se zpětně vztahuje i na všechny dříve uzavřené smlouvy, mimo jiní třeba: Pokuta za přechod k jinému operátorovi klesne z 20% na 5%. V případě ukončování smlouvy na dobu určitou by lidé po třech měsících jejího trvání nehradili nic. Přenesení čísla musí být pro spotřebitele bezplatné, atd.
Je toho víc, účinnost je plánovaná od 1.4.2020, na internetu je k tomu fůra článků, to jsi vážně ještě nezaregistroval...?



Přesně tak. Jsem rád, že nečtu mezi řádky sám.. Nikdo si nebude moci dovolit rizika toho, že do přípojky nainvestuje moviteho HW za 3000 a zákazník s plněním 500Kč mu za 3 měsíce frnkne i s HW, takže to bude pěkně z ručky do ručky, případně leasingová smlouva na HW mimo dosah ZoEK. Pro nás jako operátory je to dobrá zpráva, protože vtom přestaneme topit investiční kapitál a o to víc budeme moci rozšířovat naše sítě.


myslím, že je to dobrá zpráva pro vaši konkurenci :)


neboj oni si neco najdou jak dat zarizeni "zdarma"

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 15:59
od Insider
okoun píše:
Insider píše:
Pelirob píše:To nemá s (ne)existencí písemné smlouvy nic společného, ale víceméně to plyne z novely ZoEK. Poslanci už schválili změnu, která se zpětně vztahuje i na všechny dříve uzavřené smlouvy, mimo jiní třeba: Pokuta za přechod k jinému operátorovi klesne z 20% na 5%. V případě ukončování smlouvy na dobu určitou by lidé po třech měsících jejího trvání nehradili nic. Přenesení čísla musí být pro spotřebitele bezplatné, atd.
Je toho víc, účinnost je plánovaná od 1.4.2020, na internetu je k tomu fůra článků, to jsi vážně ještě nezaregistroval...?



Přesně tak. Jsem rád, že nečtu mezi řádky sám.. Nikdo si nebude moci dovolit rizika toho, že do přípojky nainvestuje moviteho HW za 3000 a zákazník s plněním 500Kč mu za 3 měsíce frnkne i s HW, takže to bude pěkně z ručky do ručky, případně leasingová smlouva na HW mimo dosah ZoEK. Pro nás jako operátory je to dobrá zpráva, protože vtom přestaneme topit investiční kapitál a o to víc budeme moci rozšířovat naše sítě.


myslím, že je to dobrá zpráva pro vaši konkurenci :)


A kterou más namysli? Vodafone nebo A1M?

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 16:49
od okoun
neříkej, že v bootovicích je málo konkurence :D

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 20:37
od Insider
okoun píše:neříkej, že v bootovicích je málo konkurence :D

Za konkurenci považuju pouze ty, kteří jsou schopni nabídnout podobnou kvalitu za podobne ceny. Operatoru je tam dost, ale skutecne konkurence je o poznaní méně

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 20:39
od okoun
a já se obávám že právě ta cena u vás po novu bude nezajímavá pro nové zákazníky...

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 21:23
od ppp76
okoun píše:a já se obávám že právě ta cena u vás po novu bude nezajímavá pro nové zákazníky...

Svete div se ale je dost velky okruh zakazniku ktere nezajima v prvni rade cena ale kvalita a sluzby a servis s tim spojeny ............ To je ta pridana hodnota ktera mi uhaji mirne vetsi cenu proti konkurenci

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 29 Oct 2019 21:48
od Insider
okoun píše:a já se obávám že právě ta cena u vás po novu bude nezajímavá pro nové zákazníky...


Naši zákaznici, když přijdou domu a chtějí porno, tak ho mají, když chtěji českou televizi, mají ji.. Prostě a jednoduše: here and now.. Jednoduché pravidlo. Kupodivu si potom raději i připlatí, protože dostávají úplnou službu a mají se na koho obrátit. Ta zkušenost typu: vyřešíme to do týdne, problém je u Vás, nebo prostě nevíme čím to je, si vyzkouší jednou a potom pochopí, že ten místní řezník ví, co chtějí a hlavně si nedovolí pod flákotu schovat flaxu. Pak ani tu smlouvu nepotřebuješ, protože to máš jednoduše od Peterky. No a když se ti potom před vánocema na stole objeví 20 litrů chlastu, blahopřání do krabice od bot a lidi si přicházejí jenom tak popovídat, tak víš, že to má smysl bejt místní datovej Capo del tutti. Po čase ti to začne dávat smysl a můžeš poslat dopryč i to, co ti vyděláva víc, ale najednou zjistíš, že to sebou přináší i to že musíš být denodenně ve stresu, co jakej kokot kde vymyslí. No a ti koncoví zákazníci, to je taková terapie.. Byl jsi si někdy popovídat u Vodafone? Nebo jenom u O2?

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 30 Oct 2019 00:09
od okoun
ppp76 píše:
okoun píše:a já se obávám že právě ta cena u vás po novu bude nezajímavá pro nové zákazníky...

Svete div se ale je dost velky okruh zakazniku ktere nezajima v prvni rade cena ale kvalita a sluzby a servis s tim spojeny ............ To je ta pridana hodnota ktera mi uhaji mirne vetsi cenu proti konkurenci


jaký toto má vliv na kvalitu přípojky? znám případy dobré i špatné ale rozhodně tam není společní jmenovatel jestli je placená či neplacená instalace.
je potřeba si uvědomit že nic není zdarma a logicky si to někde ten ISP vybere a ve výsledku je to fuk jestli je instalace placená či není ale s tím rozdílem že v dnešní době je to již trochu mimo mít placenou instalaci (na první pohled to vypadá fakt blbě), to je asi tak jako kdybych měl FUP.

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 30 Oct 2019 07:07
od Adolf.Shitler
Trochu mimo je se neustále podbízet s nějakou instalací zadarmo. Pokud nějaký zákazník nemá na to, aby uhradil aspoň reálné náklady zřízení přípojky, tak bude nejspíš solvina a do budoucna lze očekávat jenom problémy. Toho ať si klidně vezme konkurence a užívá si :-)

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 30 Oct 2019 07:14
od ppp76
okoun píše:
ppp76 píše:
okoun píše:a já se obávám že právě ta cena u vás po novu bude nezajímavá pro nové zákazníky...

Svete div se ale je dost velky okruh zakazniku ktere nezajima v prvni rade cena ale kvalita a sluzby a servis s tim spojeny ............ To je ta pridana hodnota ktera mi uhaji mirne vetsi cenu proti konkurenci


jaký toto má vliv na kvalitu přípojky? znám případy dobré i špatné ale rozhodně tam není společní jmenovatel jestli je placená či neplacená instalace.
je potřeba si uvědomit že nic není zdarma a logicky si to někde ten ISP vybere a ve výsledku je to fuk jestli je instalace placená či není ale s tím rozdílem že v dnešní době je to již trochu mimo mít placenou instalaci (na první pohled to vypadá fakt blbě), to je asi tak jako kdybych měl FUP.

Je to marny , je to marny ... je to marny .... lezeni zakaznikovi do zadku za kazdou cenu je cesta do pekel ..... okoune taky ti davaji na benzince auto zdarma kvuli tomu ze tam cepujes benzin?

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 30 Oct 2019 08:11
od okoun
ppp76 píše:
okoun píše:
ppp76 píše:Svete div se ale je dost velky okruh zakazniku ktere nezajima v prvni rade cena ale kvalita a sluzby a servis s tim spojeny ............ To je ta pridana hodnota ktera mi uhaji mirne vetsi cenu proti konkurenci


jaký toto má vliv na kvalitu přípojky? znám případy dobré i špatné ale rozhodně tam není společní jmenovatel jestli je placená či neplacená instalace.
je potřeba si uvědomit že nic není zdarma a logicky si to někde ten ISP vybere a ve výsledku je to fuk jestli je instalace placená či není ale s tím rozdílem že v dnešní době je to již trochu mimo mít placenou instalaci (na první pohled to vypadá fakt blbě), to je asi tak jako kdybych měl FUP.

Je to marny , je to marny ... je to marny .... lezeni zakaznikovi do zadku za kazdou cenu je cesta do pekel ..... okoune taky ti davaji na benzince auto zdarma kvuli tomu ze tam cepujes benzin?


jenže ono to zdarma není, to je to co tady celou dobu píšu, někde se ty prachy musí vybrat, někdo to má tak že to má podmíněno smlouvou na nějakou dobu a někdo zase dražším paušálem ve kterém je schován pronájem, no pokud někdo prodává přípojení za 200 Kč a má k tomu instalaci zdarma tak jeho věc..... ono ve výsledku stejně zákazník zaplatí za instalaci protože si navymějšlí pokrytí wifi celého domu + televizi, takže zaplatí okolo 3000 Kč za routery a settopbox a ted ještě mu k tomu dejte CPE za 3000 Kč nu a to potom vypadá opravdu krásně to zavedení internetu....

Re: ČTU - poskytnutí smluv se zákazníky, faktury, reklamace

Napsal: 30 Oct 2019 08:21
od Adolf.Shitler
To je sice hezký, že to strčíš do ceny paušálu, ale když se s tebou může zákazník rozloučit po 30 dnech, jak mu umožňuje ZoEK, tak to zase takový terno není...

A pokud jde o nějakou cenu za pokrytí domu, tak se vždycky musím smát, když se chce nějaký zákazník dohadovat o sto nebo max. pár tisícových položkách a pak mu dojede firma s bazénem za 100 táců :D