Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Hotline - ohodnocení technika

Právní problematika, závazná legislativa, provozní a lokalizační údaje, atd.
jahpisin
Příspěvky: 248
Registrován: 9 years ago

Re: Hotline - ohodnocení technika

Příspěvekod jahpisin » 4 years ago

aby to nebylo vše tak hezké, tak....hotline nemáme,služby taky ne, lidé volají přímo nám technikům od rána do noci,podle toho si to každý sami plánujeme, když je nahodou porucha mimo pracovní dobu jede tam ten kdo má čas :), po pracovní době pak jen zvoní telefon, který beru případně duležitějším klientům, zbytku volám zpět následujicí pracovní den....žádné příplatky nejsou...prostě fix plat toť vše.....oleeee...super že ?:)
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod hapi » 4 years ago

to je normální pro malí ISPíky. U nás má "hotline" jenom jeden. Jsme dvá a po pracovní době se zapíná záznamník a všude píšem a lidem říkáme že můžou poslat i SMS což je většinou nejefektivnější protože se zjistí problém a pak se volá zákazníkovy zpět případně až druhý den podle nálady. Zákaznický servis do 24 hodin takže času dost na řešení. To je ale zákaznický servis, hlídání páteří dělá systém a posílá smsky ale už je to tak dlouho co něco nefungovalo a co vypadlo samo že to ani neřešíme ale pak to řeší ten co může. No ale rodinná firma, že. S čistě komerčním subjektem se to nedá srovnávat.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků