Re: CTU a poskytnuti udaju a podkladu
Napsal: 23 Sep 2018 19:28
30 dní X 1měsíc
To už hraničí se šikanou.
To už hraničí se šikanou.
Fórum československých telekomunikací
https://classic.ispforum.cz/
the.max píše:ještě aby to příště nebylo tak, že při přechodu ze zimního na letní čas nechtěli řešit i tu přestupnou hodinu.
Pelirob píše:Ahoj,
a máte na www stránkách splněnou informační povinnost vůči zákazníkovi FO, tj. zveřejněné vzorové smlouvy, VOP, ceníky, poučení o právu na odstoupení ze smlouvy v případě smluv uzavřených mimo obvyklé místo podnikání, oznámení o typech rozhraní a další "nezbytnosti" které nařizuje zákon? Je toho docela dost a spousta firem na to kašle.
Mě právě zaujala hned ta první věta: "... žádáme o sdělení přesné URL adresy všech webových stránek společnosti, kde je možné .... atd. ... najít jednotlivé smluvní dokumenty dálkovým způsobem"
Asi by to nechtěli, kdyby to u Vás dokázali najít.iTomB píše:Tak mi dosel taky zajimavy dopis. Zadaji:
a) smlouvu
b) dodatek ke smlouve
c) VOP
d) cenik
e) provozni podminky
f) technicke specifikace
Uz jste to nekdo resil? Sic mi to zpracovaval advokat minuly rok, ale jak pocitam, tak to bude blbe ... Vite co vse by cca melo byt dle aktualnich zakonu?
Diky Tom
Robotvor píše:Co se týče zde zmíněných pokut za nesrovnalosti v dokumentech, myslím si, že je to pěkná prasárna napařit někomu pokutu, aniž by mu byla dána určitá doba na sjednání nápravy/opravy nedostatku.
iTomB píše:Pelirob píše:[ironie] Tak jistě. Jako telekomunikační firma jste se dopustili strašného přestupku, že jste spotřebitele neinformovali o jeho možnostech na mimosoudní řešení sporů a tím jste jako telco operátor zneužili svoje dominantní postavení na trhu a oslabili práva spotřebitele jako jednoznačně slabší strany při uzavírání smlouvy [/ironie]
Že původně tenhle paragraf byl zákonodárcem myšlen jako opatření proti prasárnám velké trojky to dneska úředníka nezajímá. Podnikáte jako telco operátor, tak máte mít příslušně nadimenzované právní oddělení, aby stíhali sledovat a zpracovávat veškeré zákonné změny a úpravy.
Viz co jsem psal ja ... Pruser je ten, ze ani pravni oddeleni ti nepomuze ...
helapc píše:Neodcituju ti zákon, ale je to známá věc. Mimo již jmenovaných tam dnes musíš mít i věci ohledně GDPR. Nás zatím jen před lety upozorňovali na ty technické specifikace rozhraní. Vše proběhlo domluvou.
honzam píše:HonzaTU píše:Zdravím, naše firma aktuálně dostala 85 tis. pokutu za drobné prohřešky ve smluvní dokumentaci, přestože plně spolupracujete a provedete okamžitou nápravu.
Pěkný no. My jsme dostali cca 20tis pokutu za to že jsme ve všebecných podmínkách měli napsáno že výpovědní doba je 1 měsíc. Správně tam mělo být 30 dní. To že jsme to okamžitě opravili je nezajímalo.
zubodravec píše:Jsou to samozvanci a zaprodanci, CTU se sam vyhlasil subjektem pro reeni ADR a sam se chlubi ze je rychlej v reseni sporu.
https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-sp ... kych-sporu
Insider píše:honzam píše:HonzaTU píše:Zdravím, naše firma aktuálně dostala 85 tis. pokutu za drobné prohřešky ve smluvní dokumentaci, přestože plně spolupracujete a provedete okamžitou nápravu.
Pěkný no. My jsme dostali cca 20tis pokutu za to že jsme ve všebecných podmínkách měli napsáno že výpovědní doba je 1 měsíc. Správně tam mělo být 30 dní. To že jsme to okamžitě opravili je nezajímalo.
Tak tohle bych jednoznačně napadl, protože tahle míra formalismu a přepjatosti nemá ve státní správě co dělat. My to máme specifikované tak, že smlouva končí ke konci kalendářního měsíce a je jedno, kdy se o své právo v právo v průběhu měsíce spotřebitel přihlásí, protože bez rozdílu, kdy se odhlásí stejně platí za poslední měsíc stejný paušál. V zákoně, pokud se nemýlím, je doba kratší než 30 dní.
Dále pokud někdo tvrdí, že spotřebitel nebyl dostatečně informován o svých právech, tak by bylo dobré zmínit, že podmínky uzavření smlouvy jsou definovány §63 a nikde není řešeno, že nemohou být uzavřeny ústně, proto máme ve všeobecných podmínkách doložku o ústním vysvětlení případných dotazů.
zubodravec píše:Cituji z clanku co je to mimosoudni reseni sporu......... Na úvod je vhodné připomenout, co se mimosoudním řešením sporů myslí. Mimosoudní řešení sporů (označované též „ADR“ – z angl. Alternative Dispute Resolution) řadíme mezi tzv. alternativní metody řešení sporů, což znamená řešení sporů bez ingerence soudů, tedy jinou než soudní cestou. Formou ADR bývají řešeny případy, které nejsou po právní stránce složité. Účelem je primárně dosáhnout dohody mezi dvěma stranami. Výhodou ADR je nepochybně rychlost řízení a nízké náklady. Zahájením mimosoudního řešení sporu však v žádném případě není dotčeno právo stran sporu domáhat se ochrany práv a oprávněných zájmů soudní cestou. No v pripade CTU trva rozhodnuti cca 5 let v nasem pripade,kdy zadame aby dal platebni prikaz na dluznika , ktery nam dluzi neuhrazenou fakturu v celkove castce 900 Kc.helapc píše:Neodcituju ti zákon, ale je to známá věc. Mimo již jmenovaných tam dnes musíš mít i věci ohledně GDPR. Nás zatím jen před lety upozorňovali na ty technické specifikace rozhraní. Vše proběhlo domluvou.