Stránka 1 z 1

Pracovněprávní ošetření služeb a zvedání hovorů zákazníků

Napsal: 04 Sep 2018 13:10
od sauron
Zdravím,
rád bych se zeptal, jakým způsobem máte ošetřené smlouvy s techniky ohledně držení služby a zvedání hovorů od zákazníků.

U nás máme 4 techniky, a každý drží 1 týden v měsící "službu" - tzn. je na telefonu, a od zákazníků příjmá hovory a zároveň řeší jejich technické problémy. Dále monitoruje síť (resp. chodí sms z icingy) a řeší případný potřebný zásah pokud něco vypadne (diagnostika od PC + případný výjezd).

Zatím to nemáme ve smlouvě nijak zvlášť řešeno, a v rámci dohody jsme domluveni na paušálu za týden služby, který je vyplácen formou přesčasů. Bohužel pak není moc prostor pro reálné přesčasy, když jsou použity pro službu.

Jak to řešíte u vás?

Honza S.

Re: Pracovněprávní ošetření služeb a zvedání hovorů zákazníků

Napsal: 04 Sep 2018 15:40
od Insider
sauron píše:Zdravím,
rád bych se zeptal, jakým způsobem máte ošetřené smlouvy s techniky ohledně držení služby a zvedání hovorů od zákazníků.

U nás máme 4 techniky, a každý drží 1 týden v měsící "službu" - tzn. je na telefonu, a od zákazníků příjmá hovory a zároveň řeší jejich technické problémy. Dále monitoruje síť (resp. chodí sms z icingy) a řeší případný potřebný zásah pokud něco vypadne (diagnostika od PC + případný výjezd).

Zatím to nemáme ve smlouvě nijak zvlášť řešeno, a v rámci dohody jsme domluveni na paušálu za týden služby, který je vyplácen formou přesčasů. Bohužel pak není moc prostor pro reálné přesčasy, když jsou použity pro službu.

Jak to řešíte u vás?

Honza S.


Normálně uzavřete 2. smlouvu na dohodu o pracovní činnosti.

Re: Pracovněprávní ošetření služeb a zvedání hovorů zákazníků

Napsal: 04 Sep 2018 21:32
od sauron
Právě to zvažujeme, ale provozuje to takto někdo? Má to nějaký úskalí?

Co jsem koukal, tak s jedním zaměstnavatelem může být více pracovních vztahů, ale každý na jinou činnost, tak nevím jak by se to muselo řešit.

Re: Pracovněprávní ošetření služeb a zvedání hovorů zákazníků

Napsal: 04 Sep 2018 21:46
od the.max
U nás normálně při týdenní pohotovosti 10% z průměru hodinovky, pokud je práce mimo běžnou prac. dobu tak buď přezčas +25%, nebo náhradní volno. Uvažuje se ale i nějaké formě 'odměny' nad rámec těch 10ti procent.