Zdravím,
rád bych se zeptal, jakým způsobem máte ošetřené smlouvy s techniky ohledně držení služby a zvedání hovorů od zákazníků.
U nás máme 4 techniky, a každý drží 1 týden v měsící "službu" - tzn. je na telefonu, a od zákazníků příjmá hovory a zároveň řeší jejich technické problémy. Dále monitoruje síť (resp. chodí sms z icingy) a řeší případný potřebný zásah pokud něco vypadne (diagnostika od PC + případný výjezd).
Zatím to nemáme ve smlouvě nijak zvlášť řešeno, a v rámci dohody jsme domluveni na paušálu za týden služby, který je vyplácen formou přesčasů. Bohužel pak není moc prostor pro reálné přesčasy, když jsou použity pro službu.
Jak to řešíte u vás?
Honza S.
Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Pracovněprávní ošetření služeb a zvedání hovorů zákazníků
sauron píše:Zdravím,
rád bych se zeptal, jakým způsobem máte ošetřené smlouvy s techniky ohledně držení služby a zvedání hovorů od zákazníků.
U nás máme 4 techniky, a každý drží 1 týden v měsící "službu" - tzn. je na telefonu, a od zákazníků příjmá hovory a zároveň řeší jejich technické problémy. Dále monitoruje síť (resp. chodí sms z icingy) a řeší případný potřebný zásah pokud něco vypadne (diagnostika od PC + případný výjezd).
Zatím to nemáme ve smlouvě nijak zvlášť řešeno, a v rámci dohody jsme domluveni na paušálu za týden služby, který je vyplácen formou přesčasů. Bohužel pak není moc prostor pro reálné přesčasy, když jsou použity pro službu.
Jak to řešíte u vás?
Honza S.
Normálně uzavřete 2. smlouvu na dohodu o pracovní činnosti.
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
Právě to zvažujeme, ale provozuje to takto někdo? Má to nějaký úskalí?
Co jsem koukal, tak s jedním zaměstnavatelem může být více pracovních vztahů, ale každý na jinou činnost, tak nevím jak by se to muselo řešit.
Co jsem koukal, tak s jedním zaměstnavatelem může být více pracovních vztahů, ale každý na jinou činnost, tak nevím jak by se to muselo řešit.
0 x
U nás normálně při týdenní pohotovosti 10% z průměru hodinovky, pokud je práce mimo běžnou prac. dobu tak buď přezčas +25%, nebo náhradní volno. Uvažuje se ale i nějaké formě 'odměny' nad rámec těch 10ti procent.
0 x
Vysoce odborných omylů se dopouští jen specialisté.
Jednou jsem se dotkl ukazováčkem UBNT a slezl mi z něho nehet. Od té doby na UBNT nesahám.
Jednou jsem se dotkl ukazováčkem UBNT a slezl mi z něho nehet. Od té doby na UBNT nesahám.