https://www.lupa.cz/aktuality/poslanci- ... ich-pokut/
Co vy na to? Usnadnění výstavby nákladných FTTH přípojek bez úvazků uživatelů?
Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Výpověď 1 měsíc, bez prolongace - jak se těšíte, řešíte?
Zákazníka je potřeba si uvázat kvalitní službou. Výpovědní dobu máme 30 dní od založení a není dobré zákazníka nutit něco platit když to stojí za prd nebo se stěhuje.
1 x
Jsme malý ISP, ale snažíme se svou práci dělat co nejlépe to jde ;-)
http://www.lajsiNET.cz/ - Horní Slavkov
Jan Leisner e-mail: leisner@LajsiNET.cz
http://www.lajsiNET.cz/ - Horní Slavkov
Jan Leisner e-mail: leisner@LajsiNET.cz
já se na to těším moc, doufám že tam je i to že stačí podat telefonem či emailem a ne jako u nás si vynucuje konkurence doporučený dopis aby co nejvíce lidem znechutila odchod...
akorát zvýhodněné služby tedy žádný úvazek mít také nesmějí?
akorát zvýhodněné služby tedy žádný úvazek mít také nesmějí?
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
frito píše:Zákazníka je potřeba si uvázat kvalitní službou. Výpovědní dobu máme 30 dní od založení a není dobré zákazníka nutit něco platit když to stojí za prd nebo se stěhuje.
Tomu rozumím, ale celá takhle akce povede k tomu, že opět zavedou aktivace. Poskytovatel nemůže nést za uživatele jeho riziko, že se přestěhuje. A stejně jako u velkých zmizí dárky, za vše se bude platit.
Mně osobně to je taky jedno - aktivaci mám, úvazky nemám, dárky nedávám , výpověď mám 1 měsíc taky odjakživa. Tím, že nedotuji instalaci, tak je jedno, zda to uživatel používá měsíc nebo 10 let.
Ale zmizí tím část nabídek a asi dost providerů zkusí díky tomuhle zdražit.
0 x
Petr Šlinz
UBNT mám rád!
UBNT mám rád!
okoun píše:já se na to těším moc, doufám že tam je i to že stačí podat telefonem či emailem a ne jako u nás si vynucuje konkurence doporučený dopis aby co nejvíce lidem znechutila odchod...
akorát zvýhodněné služby tedy žádný úvazek mít také nesmějí?
To chces rict, ze tvoji zakosi staci, kdyz ti zavolaji a reknou odchazim?
A vlastnorucni podpis treba nevyzadujes? To jde po telefonu dost tezko
0 x
stačí telefonem, zašlu jim papír o ukončení smlouvy a hotovo, proč mám držet nespokojeného ?
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
Já se na to těším hodně, aspoň nebudeme muset tak dlouho čekat na zákazníka od konkurence
A u ftth se ti asi neprestehuje celá ulice a dům se zase obsadí, takže no stress. Vsichni na tom budou stejne
A u ftth se ti asi neprestehuje celá ulice a dům se zase obsadí, takže no stress. Vsichni na tom budou stejne
0 x
Neřešíme, máme už teď výpověď dohodou většinou k poslednímu v akt.měsíci. Vrácení zapůjčeného přijímače do 14-ti dní od ukončení smlouvy. Jak psal okoun: proč držet nespokojeného.
0 x
nechtej píše:Neřešíme, máme už teď výpověď dohodou většinou k poslednímu v akt.měsíci. Vrácení zapůjčeného přijímače do 14-ti dní od ukončení smlouvy. Jak psal okoun: proč držet nespokojeného.
imho vsude mluvi jen o mobilinich operatorech...
0 x
KoZLiCeK píše:nechtej píše:Neřešíme, máme už teď výpověď dohodou většinou k poslednímu v akt.měsíci. Vrácení zapůjčeného přijímače do 14-ti dní od ukončení smlouvy. Jak psal okoun: proč držet nespokojeného.
imho vsude mluvi jen o mobilinich operatorech...
My mame vse, vazanou i neurcitou dobu, instalaci zdarma i placenou a at si kazdy vybere. Zcela prevazuje vazana doba. Uzivatel kdyz uz si neco vybere a neni to jen o nas, vetsinou to nechce za mesic menit. Dokonce lidi volaj, ze jim konci smlouva, zda s nima udelame novou, zas na 2 nebo 3 roky.
Je ale pravda, ze nas proste maj nasi zakaznici radi. Ted mi treba psal pan, co ma rict T-mobile, aby mu s nabidkama dali pokoj.
Jinak pri stehovani se maximalne snazime vcas ziskat kontakt na noveho vlastnika, najemnika a ten vetsinou jde zas k nam. Puvodni uzivatele nam s tim vetsi helfne A zadne doplatky pri stehovani nechcem smlouva/nesmlouva.
0 x
Tak možnost úvazku až na 24 měsíců nerušili, ne. Stále je, jenom když dojde k výpovědi, tak je tam měsíc. Pokud vypoví během úvazku, doplatí stejně jak předtím. Podstatná změna je v tom, že bez sankce může ukončit v případě jakékoliv změny smlouvy ze strany operátora (a ne jen když to je pro účastník nevýhodné).
Apropo, posunuli nám také limity pokut 2->5, 10->15, 20->50 MKč (navyšování na dvojnásobk při opakovaném prohřešku zůstává, po novu je tam i limit pokuty procentem z obratu a bere se vyšší hodnota).
Apropo, posunuli nám také limity pokut 2->5, 10->15, 20->50 MKč (navyšování na dvojnásobk při opakovaném prohřešku zůstává, po novu je tam i limit pokuty procentem z obratu a bere se vyšší hodnota).
0 x
-
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 years ago
Majkliku musim Vas opravit v případě změny podmínek vyvolané vámi změnit klient může k dni vyhlášení což se musí 30 dnů předem také i oznámit. Pokud je ovšem změna vyvolaná zákonem nebo nařízením například čtú tak klient odejít nemůže. Přesně to najdete v ZoEK. Jinak minimální doba plnění zůstává stejná maximálně 24 měsíců. Ovšem nepůjde už udělat revolving/prolongace tedy dalších 24 měsíců automaticky znovu. Otázkou je jak bude znění zákona odlišně od původního, protože v původním bylo, že po domluvě s klientem a jeho výslovným souhlasem to lze. Což, ale rozhodně není o automatické prolongaci. Osobně si myslím, že tímto přibude dost klientů nám všem, protože z automatické prolongace se vyvázat byl pro lidi problém a spíš to neřešili a nepřecházeli, ted to budou mít snažší.
0 x
Ano, změna smlouvy daná legislativou není důvod k ukončení smlouvy od zákoše. I to, že mu musím dát vědět měsíc předem, co e mění způsobem stejným, jak vyúčtování a on může ke dni změny to ukončit.
Co prodluživání týče, tak to změnili během hlasování. Obrátili princip. Nově bude nutný aktivní, to je vědomý úkon spotřebitele, který musí vyjádřit svůj souhlas s prodloužením smlouvy na dobu určitou.
Je otázka, co to pak ve výsledku bude znamenat. Pokud bude stačit, že podepíše zvlášť papír v kterém žádá o automtické prodlužování každé 2 roky, tak je to "v pohodě". Stejně musím všechny zákazníky během následujícího roku donutit k novým podpisům na smlouvy a přídavky kvůli GDPR, takže když bude podepisovat už osmý papír (že můžu vést v DB jeho email, že mu můžu posalt cca 1x měsíčně na email nějaké info/vyúčtování, že mohu mít uloženo jeho mobilní číslo, že mu můžu poslat jako SMS info o nedoplatku max ca 3x do měsíce, .... a pod každý samostatný podpis), tak mu tam přidám i jeho žádost o automatické prodlužování, ať to také podepíše, když už je v tom.
Co prodluživání týče, tak to změnili během hlasování. Obrátili princip. Nově bude nutný aktivní, to je vědomý úkon spotřebitele, který musí vyjádřit svůj souhlas s prodloužením smlouvy na dobu určitou.
Je otázka, co to pak ve výsledku bude znamenat. Pokud bude stačit, že podepíše zvlášť papír v kterém žádá o automtické prodlužování každé 2 roky, tak je to "v pohodě". Stejně musím všechny zákazníky během následujícího roku donutit k novým podpisům na smlouvy a přídavky kvůli GDPR, takže když bude podepisovat už osmý papír (že můžu vést v DB jeho email, že mu můžu posalt cca 1x měsíčně na email nějaké info/vyúčtování, že mohu mít uloženo jeho mobilní číslo, že mu můžu poslat jako SMS info o nedoplatku max ca 3x do měsíce, .... a pod každý samostatný podpis), tak mu tam přidám i jeho žádost o automatické prodlužování, ať to také podepíše, když už je v tom.
0 x
Automatické prodlužování smlouvy o nějakou fixní dobu (2 roky) je kurvárna a zákon to měl zcela zakázat. U nové smlouvy je závazek pochopitelný (investice do přípojky...), jaký je ovšem reálný důvod k automatickému prodloužení?
0 x
-
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 9 years ago
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
Závazek...
U těch kdo mají závazek, řekněme 1-2 roky, kvůli nákladům na instalaci. Jakou máte úspěšnost vymáhání závazku s tím, že Vám někdo zaplatí jenom možná 1. měsíc a pak stejně zmizne? Myslím, že pokud je někdo nespolehlivý a zdrhne hned, tak může být závazek jakýkoliv a stejně z něj nedostanete ani korunu. Naproti tomu poctivý zákazník se udrží X let a závazek není potřeba.
U těch kdo mají závazek, řekněme 1-2 roky, kvůli nákladům na instalaci. Jakou máte úspěšnost vymáhání závazku s tím, že Vám někdo zaplatí jenom možná 1. měsíc a pak stejně zmizne? Myslím, že pokud je někdo nespolehlivý a zdrhne hned, tak může být závazek jakýkoliv a stejně z něj nedostanete ani korunu. Naproti tomu poctivý zákazník se udrží X let a závazek není potřeba.
0 x