Ahoj mam otázku zda už někdo dostal z vás žádost o poskytnuti údajů na zaklade tohohle paragrafu (ust.§8/1 tr. Řadu). Jde o to že se mi ozval jeden policajt že řeší nějakou poštu a protože jsem mu řekl at mi posle soudní příkaz tak obrátil a řekl tak mi dejte všechny vaše klienty já si je projdu sám, tak jsem na to koukal docela vytřeštěně a psal jsem dotaz na právníka a ten mi sdělil že mu ty údaje fakt musím dát.
Tak se ptám zda už jste taky někdo z vás předával takhle údaje
„Žádám o zaslání kompletního seznamu vašich zákazníku s kontaktními údaji“
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
zadost o poskytnuti udaju na zaklade ust.§8/1 tr. řadu
Takhle jednoduše, jak si to policajt představuje, to určitě nepůjde.
Rozhodně nejsem právník, ale řekl bych, že minimálně odstavec 5 to uvádí na pravou míru:
Tedy měl by mít povolení soudce, aby mohl vyžadovat osobní údaje o zákaznících.
Rozhodně nejsem právník, ale řekl bych, že minimálně odstavec 5 to uvádí na pravou míru:
Nestanoví-li zvláštní zákon podmínky, za nichž lze pro účely trestního řízení sdělovat informace, které jsou podle takového zákona utajovány, nebo na něž se vztahuje povinnost mlčenlivosti, lze tyto informace pro trestní řízení vyžadovat po předchozím souhlasu soudce. Tím není dotčena povinnost mlčenlivosti advokáta podle zákona o advokacii.
Tedy měl by mít povolení soudce, aby mohl vyžadovat osobní údaje o zákaznících.
0 x