Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Logování provozu
Logování provozu
Předem se oy a nechcmlouvám pokud to tu je někdě zmíněno - nenašel jsem to. Určitě víte podle kterého zákonu (číslo) je povinost logovat provoz. Potřeboval bych to najít. Vedeme dohady s T-M který nám začal účtovat nesmyslné volání do hlasové schránke nám vydat podrobné výpisy za více jak dva měsíce zpět. Ohánějí se ochranou osobních údajů a legislativou, ale pokud musejí uchovávat data déle, tak mi to celé připadá jako nesmysl. Pominu li to, že za podrobný výpis ze kterého jediného je jasně vidět co účtují chtějí další peníze . Předem děkuju.
0 x
OFF píše:Předem se oy a nechcmlouvám pokud to tu je někdě zmíněno - nenašel jsem to. Určitě víte podle kterého zákonu (číslo) je povinost logovat provoz. Potřeboval bych to najít. Vedeme dohady s T-M který nám začal účtovat nesmyslné volání do hlasové schránke nám vydat podrobné výpisy za více jak dva měsíce zpět. Ohánějí se ochranou osobních údajů a legislativou, ale pokud musejí uchovávat data déle, tak mi to celé připadá jako nesmysl. Pominu li to, že za podrobný výpis ze kterého jediného je jasně vidět co účtují chtějí další peníze . Předem děkuju.
jedna se o povine logovani pro MV, takze tim se opravdu nemate co ohanet. :-] Na to je potreba soudni rozh. pokud se nemylim, takze se na to tezko odkazete. A pochybuju ze nekdo na reklamcnim vubec vi o nejakem logovani pro MV.
0 x
Ferenc Richard
info[at]RFservis[dot]cz
+420 774 164 886
Vystavba telek. reseni LTE, 3G, 2G [HUAWEI,NOKIA..]
Mikrovlny ericsson, huawei, ray, alcoma...
Vytyčování met. a opt. siti o2
Servis a udrzba mob. a fix stanic.
Poskytovani telek. sluzeb Olomoucky kraj.
info[at]RFservis[dot]cz
+420 774 164 886
Vystavba telek. reseni LTE, 3G, 2G [HUAWEI,NOKIA..]
Mikrovlny ericsson, huawei, ray, alcoma...
Vytyčování met. a opt. siti o2
Servis a udrzba mob. a fix stanic.
Poskytovani telek. sluzeb Olomoucky kraj.
-
- Příspěvky: 832
- Registrován: 13 years ago
- Kontaktovat uživatele:
Podle Zoek a souvisejicich pravnich predpisu je limit uchovani podrobneho vyuctovani(lokalizacni udaje) 6 mesicu. Starsi lok. udaje musi byt smazane.
Kazdy ISP musi mimo jien povinnosti mit zavedeny vnitrni organizacni predpis ktery upravuje zpusob nakladani se ziskanymi osobnimi a lokalizacnimi udaji.
Vyzadejte si od T-M jejich smernici pro nakladani s daty, kterou musi mit povinne zavedenou a podle ni postupovat.
Je mozne ze ve smernici maji uvedene ze vsechno mazou hned po mesici, cert vi, je to klicovy dokument. Je mozne ze povinnost je vest udaje presne 6 mesicu a pak je povinne je smazat. Take si nejsem jisty.
Ja sam mel pred rokem na toto tema inspekci z CTU.
Podejte podnet na podatelnu ctu. Pockejte na odpoved. Muzete to resit take jako reklamaci vyuctovani.
U froudou uskutecnenych hovoru coz by se i tak mohlo nazvat zneuziti volani na infolinku (protoze muze mit svuj vlastni cenovy/sdileny rezim)
se voip VOIP fraud resi jako spor o vyuctovani telekomunikacni sluzby
- spory o telekomunikacni sluzbu resi CTU, to se nedava k soudu, soud to zamitne a preda CTU, tedy
pokud T.M k soudu tak soud vyhrajes, tim ze to soud odlozi nebo reda na CTU.
- pokud došlo ke zneužití čísel k podvodnémujednání, je pozastavena úhrada za tyto služby dokud
nerozhodne úřad veřené moci (policie)
Hledej v Zoek 127/2005 kolem paragrafu 35
Veskere zadosti na T-M zasilejte pisemne, doporucene a v kopii na jejich pravni oddeleni, uvadejte ze jste kopii zaslal na pravni oddeleni, pak se tomu zacnou venovat
obchodni jelita z kravatou z T-M.
Nasledne korespondenci prilozte pri zahajeni rizeni aby rozhodl urad CTU.
Kazdy ISP musi mimo jien povinnosti mit zavedeny vnitrni organizacni predpis ktery upravuje zpusob nakladani se ziskanymi osobnimi a lokalizacnimi udaji.
Vyzadejte si od T-M jejich smernici pro nakladani s daty, kterou musi mit povinne zavedenou a podle ni postupovat.
Je mozne ze ve smernici maji uvedene ze vsechno mazou hned po mesici, cert vi, je to klicovy dokument. Je mozne ze povinnost je vest udaje presne 6 mesicu a pak je povinne je smazat. Take si nejsem jisty.
Ja sam mel pred rokem na toto tema inspekci z CTU.
Podejte podnet na podatelnu ctu. Pockejte na odpoved. Muzete to resit take jako reklamaci vyuctovani.
U froudou uskutecnenych hovoru coz by se i tak mohlo nazvat zneuziti volani na infolinku (protoze muze mit svuj vlastni cenovy/sdileny rezim)
se voip VOIP fraud resi jako spor o vyuctovani telekomunikacni sluzby
- spory o telekomunikacni sluzbu resi CTU, to se nedava k soudu, soud to zamitne a preda CTU, tedy
pokud T.M k soudu tak soud vyhrajes, tim ze to soud odlozi nebo reda na CTU.
- pokud došlo ke zneužití čísel k podvodnémujednání, je pozastavena úhrada za tyto služby dokud
nerozhodne úřad veřené moci (policie)
Hledej v Zoek 127/2005 kolem paragrafu 35
Veskere zadosti na T-M zasilejte pisemne, doporucene a v kopii na jejich pravni oddeleni, uvadejte ze jste kopii zaslal na pravni oddeleni, pak se tomu zacnou venovat
obchodni jelita z kravatou z T-M.
Nasledne korespondenci prilozte pri zahajeni rizeni aby rozhodl urad CTU.
OFF píše:Předem se oy a nechcmlouvám pokud to tu je někdě zmíněno - nenašel jsem to. Určitě víte podle kterého zákonu (číslo) je povinost logovat provoz. Potřeboval bych to najít. Vedeme dohady s T-M který nám začal účtovat nesmyslné volání do hlasové schránke nám vydat podrobné výpisy za více jak dva měsíce zpět. Ohánějí se ochranou osobních údajů a legislativou, ale pokud musejí uchovávat data déle, tak mi to celé připadá jako nesmysl. Pominu li to, že za podrobný výpis ze kterého jediného je jasně vidět co účtují chtějí další peníze . Předem děkuju.
0 x
Moc děkuji za vyčerpávající odpověď.
Jdu si to nastudovat a nějak to sepsat. Zkusíme to nejdříve jako standardní reklamaci, ale popravdě mám stochutí to rovnou dát na ČTU, protože to je prostě sviňárna z jejich strany. Maj to dobře vymyšlený, nám trvalo asi čtyři měsíce, než jsme si toho všimli a mezitim jim samozřejmě všechno zaplatili. Věřím, že v mnohých firmách to prostě nikdo nezaregistruje.
Jdu si to nastudovat a nějak to sepsat. Zkusíme to nejdříve jako standardní reklamaci, ale popravdě mám stochutí to rovnou dát na ČTU, protože to je prostě sviňárna z jejich strany. Maj to dobře vymyšlený, nám trvalo asi čtyři měsíce, než jsme si toho všimli a mezitim jim samozřejmě všechno zaplatili. Věřím, že v mnohých firmách to prostě nikdo nezaregistruje.
0 x
Paragraf teď rychle asi nedohledám, ale jestli si dobře vzpomínám na VOP jiného operátora, tak provozní a lokalizační údaje patří mezi "osobní udaje". Ze zákona máte nárok vědět, které osobní údaje o Vás operátor eviduje. V tom případě bych si vyžádal podrobný výpis lokalizačních údajů na který máte nárok ze zákona na ochranu osobnosti. Mám pocit, že jsem k tomu před časem viděl i nějaké FAQ na webu ÚOOÚ, zkuste se zeptat i jich. ÚOOÚ je na žebříčku největších problémů hned pod ČTÚ...
0 x
OFF píše:Předem se oy a nechcmlouvám pokud to tu je někdě zmíněno - nenašel jsem to. Určitě víte podle kterého zákonu (číslo) je povinost logovat provoz. Potřeboval bych to najít. Vedeme dohady s T-M který nám začal účtovat nesmyslné volání do hlasové schránke nám vydat podrobné výpisy za více jak dva měsíce zpět. Ohánějí se ochranou osobních údajů a legislativou, ale pokud musejí uchovávat data déle, tak mi to celé připadá jako nesmysl. Pominu li to, že za podrobný výpis ze kterého jediného je jasně vidět co účtují chtějí další peníze . Předem děkuju.
Jen jestli ono nejde spise o to, ze reklamovat telekomunikacni sluzbu muzete pouze 2 mesice zpetne, v praxi tedy pouze posledni 2 vyuctovani zpetne.
A tak je zbytecne, z hlediska reklamaci, zabyvat se starsimi vypisy, kdyz je stejne jiz NEMUZETE REKLAMOVAT.
Tak nezapomen doplnit, jak to cele dopadlo
0 x