Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Ochrana klienta

Právní problematika, závazná legislativa, provozní a lokalizační údaje, atd.
Peyrak
Příspěvky: 1588
Registrován: 17 years ago

Re: Ochrana klienta

Příspěvekod Peyrak » 7 years ago

problémovým klientům posíláme nabídku na službu s SLA, tím komunikace vždy končí :joy:
0 x

Robotvor
Příspěvky: 803
Registrován: 14 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Robotvor » 7 years ago

pepulis píše:
Robotvor píše:Někteří zákaznící jsou pěkné svině, nemájí žádne pochopení pro tuto práci a vůbec neví co to obnáší. 5min něco nejede a už je oheň na střeše.


Souhlasím. Nejhorsi jsou ti, co si myslim, ze kvuli nim, i kdyz bydlim od nich kousek, budu skakat hned jak zavolaji, i kdyz je chyba na jejich strane. Maji, dle meho, pocit, ze kdyz jsem ze stejne nebo okolni vesnice, muzou si toho dovolit smerem ke me daleko vic, nez kdyby jednali treba s nejakym technikem jineho (velkeho) operatora. Neberte to, ze si stezuju, proste jen se nekdy podivuju nad jejich chovanim a tim, co jsou lidi schopni.


Tihle prudiči jsou všude a nejlepší jsou takvý co chtějí internet nejlépe zadarmo. Takový mají nejvíc připomínek...
0 x

lyra
Příspěvky: 569
Registrován: 16 years ago
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lyra » 7 years ago

A nebylo to nahodou ted v patek také ? :-) Měl jsem také telefon jedním zakazníkem že chce aby jsme mu dali slevu za to, že jsme měli v měsíci naplanovanou odstavku- výměnu páteřní trasy do vesnice kde bydlí.A odstavka byla cca 3 hodiny (Jedna se o domacnost za 299Kč)
Bohužel lidi nezajima nic a kdyby to měli zadarmo tak stejně budou nadavat .
0 x

rsaf
Příspěvky: 1669
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod rsaf » 7 years ago

Tak ono záleží, co mají lidi napsané ve smlouvách. Není špatné tam napsat, že za výpadky prokazatelně na straně providera nenáleží kompenzace, pokud jsou kratší než xy hodin v měsíci, není špatné napsat, že kompenzace nenáleží při výpadcích způsobených "vyšší mocí"...
0 x

pepulis
Příspěvky: 1418
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod pepulis » 7 years ago

rsaf píše:Tak ono záleží, co mají lidi napsané ve smlouvách. Není špatné tam napsat, že za výpadky prokazatelně na straně providera nenáleží kompenzace, pokud jsou kratší než xy hodin v měsíci, není špatné napsat, že kompenzace nenáleží při výpadcích způsobených "vyšší mocí"...


Problém je ten, že i když to má člověk podobně napsané ve VOP, tak stejne Vam budou tvrdit, ze je to nezajima. Mimo jine to stejne vubec nectou.
0 x

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 7 years ago

je nezajimaj VOP, me nezajimaj jeho kydy, sme si kvit. S klidem a prehledem pokud chtej slevu za nejaky global vypadek, ok ale jak tu bylo receno, z mesicni platby vypocitam pocet dnu kdy to nefrcelo jak melo a nazdar, vic se nebudu s nikym bavit.
1 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))

kure05
Příspěvky: 886
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod kure05 » 7 years ago

Výpadky o kterejch se ví předem - upgrady vysílačů, se dávaj kliošům předem vědět emailem, na našem webu a na fb, takže když se najde nějakej vychcánek, kterej začne piskovat s kompenzací, tak se odpálkuje. Podobně tomu je tak u lidí, kterejm to nejde jen u nich, z důvodu že jim něco odejde doma, nebo se že se něco stane na vysílači atd. To prostě nehodláme řešit. Vždy se snažíme takto vzniklý problémy řešit co nejdříve. Ve smlouvách máme na opravu u standardního klienta 5 dnů. U firemních přípojek, nebo tam, kde je nějakej stanovenej čas na opravu se to řeší okamžitě, případně tak jak to maj ve smlouvě. Lidi opravdu nevěděj a neuměj si představit co vše obnáší aby doma ten net měli. Proto mě celkem udivuje, že tu někdo výše psal, že má 6 hodin na servis u domácích přípojek. Takovej luxus lidem za těch pár stovek dělat opravdu nebudeme . . .
1 x

hocimin1
Příspěvky: 1154
Registrován: 17 years ago
Bydliště: Náchod

Příspěvekod hocimin1 » 7 years ago

Nevidim problem vyresit domaci pripojku do 6 hodin jak jsem psal.

Vzdyt preci behem chvilky Vim, kde je problem. Jestli u nas, nebo u klienta. A zasnu to resit, nebo mu minimalne zavolam. Solidni klient rekne v pohode prijedte, hned jak budete moct, nebo klidne rekne i druhy den.

Kdyz bude problem u nas, tak to pravdepodobne nepujde vic lidem. Tak je to potreba taky vyresit urgetne.

Jako mit opravu do 5 dnu. Sorry tak nevim,nevim. Do 24 hodiny bych jeste bral. Stejne kdyz je to u klienta tak si to plati on.

A mame firmy kde resime problem do hodiny.




PS: nejlepsi jsou. Pátek 15.00 a vola:


- Me uz to 3 dny nejde, nemuzete s tim neco udelat
- dobry den, kdo jste a kde mate pripojku
- doma
- fajn, a kdo jste a na jake adrese
- ... jidriska 16, PRaha 1
- proc jste nezavolali driv ?
- jsem to nepotreboval, ale ted Vam chci platit internet a nejde to
- v poradku, v pondeli se u Vas technik zastavi, nashle


PSS: to si neodpustim


nedele 21.39 vola pani

-dobry den, nemuzete mi rict heslo na moji wifi
- dobry vecer, v kolik hodin budete doma dnes z prace, stavil bych se u Vas
-no, ja uz jsem doma z prace
- vidite ja taky, tak me zavolejte v pondeli a ja Vam to zjistim
1 x

rsaf
Příspěvky: 1669
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod rsaf » 7 years ago

Ovšem pořád je lepší někoho odpálkovat s odkazem na konkrétní bod ve smlouvě/VOP než jen na základě toho, že mi ten výpadek nepřipadá tak dlouhý, abych ho kompenzoval...
0 x

kure05
Příspěvky: 886
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod kure05 » 7 years ago

Těch 5 dnů je spíš jako ochrana a aby to bylo nějak smluvně podchycený. Samozřejmě že ty lidi nejsou 5 dnů bez netu. Když zavolaj, tak ten den, nebo druhej k nim někdo jede. Problém jsou pak lidi, který řeknou že takřka nikdy nemaj čas a furt se jim navrhnutej čas nelíbí a nechtěj se trošku přizpůsobit, tak ty maj peška a prostě si počkaj, až je volnej termín kdy jim vyhovuje. A samozřejmě se nám taky stává, že klioš zavolá že mu už týden nejde net a pokud dnes nepřijedem a neopravíme to, tak okamžitě končí. Tenhle týden jsem měl výstup s jednou paní. Volala že se jí nenačítaj některý stránky, tak se jí domluvil termín servisu a přijedu tam a zvonek nemá a telefon nebrala. Chvilku sem čekal zda někde nevykoukne a nic, tak sem jel pryč. Poté někdy volala na firmu a opět se jí domluvil novej termín a jel tam kolega a písnička se opakovala. Zvonek nikde, telefon nebrala, takže opět jel pryč. A opět volala na firmu a domluvil se jí třetí termín a to už se jí dalo dovolat a ještě jsem tam na ní 15 minut čekal než přišla. Chovala celkem arogantně a chyba byla v internetovým prohlížeči, což jsem vyřešil a když došlo na placení, tak jsem jí oznámil že zaplatí ten servis celkem 3x, takže 3 x 300Kč. Samozřejmě se rozčilovala že hned končí a podobný kecy. Její platební morálka otřesná, takže ať si klidně jde. Kdyby se nechovala tak jak se chovala, tak bych možná ještě oko přimouřil, ale tohle fakt ne . . .
0 x

hol
Příspěvky: 883
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod hol » 7 years ago

kure05 píše:Těch 5 dnů je spíš jako ochrana a aby to bylo nějak smluvně podchycený. Samozřejmě že ty lidi nejsou 5 dnů bez netu. Když zavolaj, tak ten den, nebo druhej k nim někdo jede. Problém jsou pak lidi, který řeknou že takřka nikdy nemaj čas a furt se jim navrhnutej čas nelíbí a nechtěj se trošku přizpůsobit, tak ty maj peška a prostě si počkaj, až je volnej termín kdy jim vyhovuje. A samozřejmě se nám taky stává, že klioš zavolá že mu už týden nejde net a pokud dnes nepřijedem a neopravíme to, tak okamžitě končí. Tenhle týden jsem měl výstup s jednou paní. Volala že se jí nenačítaj některý stránky, tak se jí domluvil termín servisu a přijedu tam a zvonek nemá a telefon nebrala. Chvilku sem čekal zda někde nevykoukne a nic, tak sem jel pryč. Poté někdy volala na firmu a opět se jí domluvil novej termín a jel tam kolega a písnička se opakovala. Zvonek nikde, telefon nebrala, takže opět jel pryč. A opět volala na firmu a domluvil se jí třetí termín a to už se jí dalo dovolat a ještě jsem tam na ní 15 minut čekal než přišla. Chovala celkem arogantně a chyba byla v internetovým prohlížeči, což jsem vyřešil a když došlo na placení, tak jsem jí oznámil že zaplatí ten servis celkem 3x, takže 3 x 300Kč. Samozřejmě se rozčilovala že hned končí a podobný kecy. Její platební morálka otřesná, takže ať si klidně jde. Kdyby se nechovala tak jak se chovala, tak bych možná ještě oko přimouřil, ale tohle fakt ne . . .


a ještě se o ní konkurence popere. Děláme si to sami svojí přílišnou horlivostí a necháním si sr..t na hlavu. V poslední době ať chci jakoukoli službu od kohokoli, pomalu abych se doprošoval. Pošlu poptávku na X firem a nikdo se neobtěžuje ani odpovědět na mail. Volám tam, tak mi řeknou, že měl kolega dovo. Když se zeptám, proč neopověděli...tak proto, že čekali, že se ozvu znova. Neříkám, že je to správně, ale rozdíl mezi ISP a jinýma oborama je v tomhle propasnej.
0 x

Striker
Příspěvky: 692
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod Striker » 7 years ago

Vy nepoužíváte na takovýhle prkotiny TeamViewer?
0 x

ludvik
Příspěvky: 4448
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod ludvik » 7 years ago

OT: poptávali jsme dodávku (automobil). Člověk by řekl, že půlmiliónový kšeft je trošku zajímavý. Skoro polovina dodavatelů neodpověděla ...
hol píše:... Neříkám, že je to správně, ale rozdíl mezi ISP a jinýma oborama je v tomhle propasnej.
0 x
Jelikož je zde zakázáno se negativně vyjadřovat k provozním záležitostem, tak se holt musím vyjádřit takto: nové fórum tak jak je připravováno považuji za cestu do pekel. Nepřehledný maglajz z toho bude. Do podpisu se mi pozitiva již nevejdou.

the.max
Příspěvky: 1306
Registrován: 16 years ago
Bydliště: Sudetten land
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod the.max » 7 years ago

Striker píše:Vy nepoužíváte na takovýhle prkotiny TeamViewer?

Ty ano? V tom případě ho používáš komerčně a jistě máš zakoupenou licenci. Nebo ne?
0 x
Vysoce odborných omylů se dopouští jen specialisté.

Jednou jsem se dotkl ukazováčkem UBNT a slezl mi z něho nehet. Od té doby na UBNT nesahám.

Uživatelský avatar
honzam
Příspěvky: 5527
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod honzam » 7 years ago

Striker píše:Vy nepoužíváte na takovýhle prkotiny TeamViewer?

Pokud ji nejel prohlížeč tak jak ji dovedeš k tomu aby si ho stáhla?

Jinak souhlas s tím že pokud má klient hroznou platební morálku tak mu nebudu dělat poskoka a ještě se mu omlouvat za výpadek.
0 x