Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Ochrana klienta

Právní problematika, závazná legislativa, provozní a lokalizační údaje, atd.
Uživatelský avatar
3com
Příspěvky: 627
Registrován: 13 years ago

Ochrana klienta

Příspěvekod 3com » 9 years ago

Na koho se může klient obrátit když jej poskytovatel ''psychicky terorizuje''? ČTU?

Poslední dobou se potýkáme s problémem, kde klienti přecházející k nám jsou terčem různých výhružek minulého (jednoho nejmenovaného) poskytovatele a težce to nesou...

Případ: Klient dal výpověď (výpovědní lhůta 2 měsíce). S tím že ho připojíme hned a po dobu výpovědi bude mít připojení zdarma.

Minulý poskytovatel telefonicky vyhrožuje, že pokud trvá na zrušení linky nahlásí jej na OSA (žeprý má zaznamenány všechny torrenty které stahoval) + Anténa, kterou má na střeše musí být stále aktivní s datovým tokem po dobu výpovědi. (pokud zaznamená, že anténa není přihlášena na vysílači nebo nebude generován žádný tok ihned vyšle na místo technika a pokud anténa na střeše nebude vyúčtuje mu pokutu 100000kč.... :arrow: nechápeme jak může někdo takto jednat a jak se proti tomuto jednání bránit :roll:
0 x

jopo
Příspěvky: 280
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod jopo » 9 years ago

dohodnut sa s klientom, ze to vybavite za neho.
0 x

Uživatelský avatar
info@adambalko.cz
Příspěvky: 94
Registrován: 12 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod info@adambalko.cz » 9 years ago

A hlavně vysvětlit klientovi, ze mu stačí jeden dva takové nahrané telefonáty, či zaznamenané zprávy od pár klientů a "vystrašený poskytovatel" nebude s takovými praktikami poskytovatel vůbec. Následně s tímto "poskytovatele" seznámit a bude klid ;)
0 x
internetkyjov.cz

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 9 years ago

velmi by me zajimalo jmeno te zoufale firmy ci osoby... to neni normalni, na takove akce vubec nereagovat. Ano, nahravani telefonatu potazmo "vyfoceni sms" je zakladni krok.
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))

CrazyApe
Příspěvky: 790
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod CrazyApe » 9 years ago

Hodne drsne :) hned po ranu jsem se krasne zasmal. Opravdu by me zajimalo ktery poskytovatel je tak smutne zoufaly.
0 x

Robotvor
Příspěvky: 803
Registrován: 14 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Robotvor » 9 years ago

0 x

Striker
Příspěvky: 692
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod Striker » 9 years ago

A to mají jako ve smouvě, že anténa musí mít datový tok? Pokud jo, tak bych tam pustil nějakej ping, kterej ti to bude dělat :))
To s těma torrentama je fakt hnus.. jinak je to hnus ofc. celý :D
0 x

Uživatelský avatar
Insider
Příspěvky: 2453
Registrován: 18 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Insider » 9 years ago

3com píše:Na koho se může klient obrátit když jej poskytovatel ''psychicky terorizuje''? ČTU?

Poslední dobou se potýkáme s problémem, kde klienti přecházející k nám jsou terčem různých výhružek minulého (jednoho nejmenovaného) poskytovatele a težce to nesou...

Případ: Klient dal výpověď (výpovědní lhůta 2 měsíce). S tím že ho připojíme hned a po dobu výpovědi bude mít připojení zdarma.

Minulý poskytovatel telefonicky vyhrožuje, že pokud trvá na zrušení linky nahlásí jej na OSA (žeprý má zaznamenány všechny torrenty které stahoval) + Anténa, kterou má na střeše musí být stále aktivní s datovým tokem po dobu výpovědi. (pokud zaznamená, že anténa není přihlášena na vysílači nebo nebude generován žádný tok ihned vyšle na místo technika a pokud anténa na střeše nebude vyúčtuje mu pokutu 100000kč.... :arrow: nechápeme jak může někdo takto jednat a jak se proti tomuto jednání bránit :roll:


To zní jako kabel siť?
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz

pepulis
Příspěvky: 1418
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod pepulis » 7 years ago

Nechci zakladat nove vlakno, i kdyz toto tomu taky tak uplne neodpovida, ale je mu nejbliz. Jak se prosim Vy jako ISP stavite k lidem, kteri vas nejakym zpusobem urazeji a nebo Vam "vyhrozuji" pomluvama apod. Mel jsem ted vetsi vypadek, diky kabelu Cetinu, jak jsem psal v jinem vlakne. Mam i zalohu, ale ta neni o tak velke kapacite, takze se lidem pomaleji nacitaly sluzby (web apod.). Nicmene mi dosla od klienta sms ve smyslu, ze kdyz nezaplati vcas, ihned ho po 5 dnech odpojim, ale ze neumim v pripade problemu reagovat ihned, coz je ale blbost, protoze klient byl sms formou, po jeho zavolani, informovan, o co se jedna - navic byly informace i na fb strankach atd. kde bylo vse napsano ... Ja ani nevim na co se chci zeptat, mozna na to, zda se vam to taky stava, zda ihned vyhrozuji odchodem apod. Argumantace klienta byla, ze jsem mu nic nesdelil, ale vse ma/mel na webu a po zavolani mu byla sms odeslana (vyuzivam autoresponder v androidu ...). Nebo vy dodatecne vse, co napisete na web, zasilate klientum jeste treba email formou, i tem, kteri se neozvou?
0 x

Petr Bačina
Příspěvky: 1361
Registrován: 9 years ago
Bydliště: Horní Slavkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Petr Bačina » 7 years ago

1) Klienta informovat o tom co se stalo a jaké bylo řešení - pokud volá, píše SMS
2) Omluvit se hromadně za poruchu a ujistit že se na opravě pracuje, nebo že už je opraveno
3) Pokud dál doráží, tak maximálně 1x zopakovat
4) Pokud pokračuje, tak ignorovat. Určitě nerozvádět nějaké sáhodlouhé komunikace, omluvy, výmluvy atd.

Inteligentní a slušný člověk to pochopí hned, blbec bohužel ne a s vést rozepře s blbcem vede akorát k nasrání. Pokud chce pomlouvat, nepomůže nic. Naopak je potřeba mu nedávat další argumenty, které by mohl používat.

Informace o velkých výpadcích se rozesílají i emailem a přes FB. Pokud je to jenom lokální, tak jde buď SMS, nebo jen info na FB.

Mrkněte na FB stránky O2, UPC a dalších větších poskytovatelů. Stačí aby vypadl internet/telefon/TV na pár minut a hned začnou vylézat ropáci s příspěvky typ "pořád to vypadává, kdy dostaneme slevu, jaké bude odškodnění a sleva, nutně potřebuji internet k práci, musím volat rodině do zahraničí, babička umírá musím s ní mluvit přes skype, mám v práci rozdělaný projekt, díky vám se mi vše smazalo....................."
Naposledy upravil(a) Petr Bačina dne 29 Apr 2017 16:28, celkem upraveno 1 x.
0 x

hocimin1
Příspěvky: 1154
Registrován: 17 years ago
Bydliště: Náchod

Příspěvekod hocimin1 » 7 years ago

Tak pocitam, ze domaci zakaznik ma SLA daleko nizsi nez nejaky VIP. Tak asi kdyz mui to 5 minut nejde tak....

My máme treba zásah do 6 hodin u domácích zájazníku od nahlaseni.

Nedavno jsem meli taky vypadek. Odesilal jsem automaticke SMS, kdyz volali. Od par lidi prislo neco podobneho ("Doufam, ze bude sleva kdyz to nejde"). Ale od vetsiny prisla: Dekuji za info, at se to poradi spravit co nejdrive. Byli i takovy, co po odeslani sms volali znovu a znovu odeslal jsem jim minimalne 6 SMS.

Jednoduse jsem odpovel na ty spatne. Omlováme se, dle VOP a Reklamacního řádu, múžete podat reklamaci a bude Vám kladně vyřízena.

Protože dle reklamacniho radu by to za 24 hodin delalo v prumeru cca 20 Kc. Tak jsme to moc neresili. Kdyz opravdu nekdo na tom trval a poslal reklamaci, dali jsme mu mesic zdarma a obe strany jsou spokojeni.
0 x

pepulis
Příspěvky: 1418
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod pepulis » 7 years ago

Jasne, sms jsem jim pri volani automaticky odeslal. Na FB byly veskere informace do cca 30 minut od vypadku. Klient kolikrat ani nema snahu se zeptat, zda je vypadek u nej nebo na nasi strane a ihned takhle spusti. Ano v tom celkovem mnozstvi je to 1-2 klienti, coz je zanedbatelne mnozstvi, ale dokaze me nasrat, ze je mi z jejich strany tvrzeno, ze jsem je neinformoval. Mate pravdu, rada z nich podekovala za informovani a tim to haslo. No asi jsem se to snazil tomu problemovemu klientovi az moc vysvetlovat, to radeji delat priste nebudu. Za to dekuju.
0 x

Robotvor
Příspěvky: 803
Registrován: 14 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Robotvor » 7 years ago

Někteří zákaznící jsou pěkné svině, nemájí žádne pochopení pro tuto práci a vůbec neví co to obnáší. 5min něco nejede a už je oheň na střeše.
0 x

Uživatelský avatar
Gemb
Příspěvky: 2633
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod Gemb » 7 years ago

Najlepsie je ako si vela ludi mysli, ze maju za 10€ garantovany servis alebo rychlost :grin:
0 x

pepulis
Příspěvky: 1418
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod pepulis » 7 years ago

Robotvor píše:Někteří zákaznící jsou pěkné svině, nemájí žádne pochopení pro tuto práci a vůbec neví co to obnáší. 5min něco nejede a už je oheň na střeše.


Souhlasím. Nejhorsi jsou ti, co si myslim, ze kvuli nim, i kdyz bydlim od nich kousek, budu skakat hned jak zavolaji, i kdyz je chyba na jejich strane. Maji, dle meho, pocit, ze kdyz jsem ze stejne nebo okolni vesnice, muzou si toho dovolit smerem ke me daleko vic, nez kdyby jednali treba s nejakym technikem jineho (velkeho) operatora. Neberte to, ze si stezuju, proste jen se nekdy podivuju nad jejich chovanim a tim, co jsou lidi schopni.
0 x