Stránka 1 z 1

10GHz....

Napsal: 13 Apr 2015 17:39
od geo71

Re: 10GHz....

Napsal: 30 Apr 2015 21:03
od OK1COM

Re: 10GHz....

Napsal: 01 May 2015 21:28
od melvi
Jéje, to je krásný dokument.

Je to asi jako nechat si napsat analýzu na O2/Český Telecom/SPT telecom,jako brzdu internetu v ČR.

Je to jenom další semínko, proč dát O2 nažrat 14miliard, aby si zaplatili předsunuté DSLAMy, protože Kellner je chudák co provařil majlant v Rusku.

No a ta konzultantská firma, ta za prachy napíše cokoliv, klidně analýzu že kouření je zdraví prospěšné. :D

Re: 10GHz....

Napsal: 04 May 2015 10:25
od Kaja
Tahle doporuceni z konce clanku opravdu souvisi s analyzou spektra:
"zlepšení komplexní kontroly povinností a norem souvisejících s poskytováním služeb elektronických komunikací, konkrétně kontroly dodržování stavebních předpisů (např. stavební povolení nezbytné pro instalaci POPů, realizaci převěsů mezi domy, apod.), dodržování předpisů týkajících se bezpečnosti práce (např. předpisy pro realizaci výškových práce, revize elektrických zařízení, dodržování požárních předpisů), dodržování soukromoprávních titulů (věcná břemena) a zajištění komplexní dokumentace sítě a reporting."

Re: 10GHz....

Napsal: 04 May 2015 11:42
od Insider
Zajímavý dokument. Celkem podrobné shrnutí pásem 2,5,10,17,24GHz s velmi zvlášntní optikou.

Jinými slovy:
Milí sponzoři a veselí uředníčci.

JE TO V CAJKU!
5GHz KO
10GHz skoro KO
17GHz brzo KO
24GHz KO

Jestli s tímhle nepohneme, balím kufry

Kdo zprávu za čtvrt míče sesmolil?
Zbyněk Bolcek

V sektoru telekomunikací je životně důležité dokázat rychle reagovat na změny. Čtyři klíčové stimulační faktory tohoto oboru - konkurence, zákazníci, deregulace a technologický pokrok - nutí telekomunikační společnosti k tomu, aby se reorganizovaly, oslovovaly zákazníky novými službami, pronikaly na nové trhy a zdokonalovaly infrastrukturu.

Mediální svět se od základů mění. Na osvědčené modely fungování útočí nové principy a technologie. Sociální sítě a internet nově rozdělují reklamní prostor, média jsou nucena přehodnocovat své obchodní strategie a vztah k zákazníkovi. Nástup nových technologií s sebou přináší další kanály, kterými mediální produkty míří ke spotřebiteli.



Grant Thornton v této oblasti nabízí:

přípravu a implementaci obchodní strategie
vyhledání nových obchodních kanálů, finanční modelování záměru
nastavení zákaznické péče a vztahu se zákazníkem
provedení auditu a revize produktového portfolia, návrh produktového portfolia, tvorbu cen
provedení feasibility study pro nové technologické záměry

procesní audit a návrh optimalizace procesů s ohledem na nové požadavky trhu a zákazníků
organizační audit a návrh nového organizačního modelu odpovídajícího flexibilitě odvětví
návrh technologické optimalizace a nová řešení, provedení technologického auditu
přípravu IT a telekomunikační optimalizace a strategie
inspiraci novými trendy a technologiemi
Poradenské služby v oblasti telekomunikace a médií jsme poskytli mimo jiné společnostem:

ČD – Telematika a.s.
České dráhy, a.s.
České radiokomunikace a.s.
CineStar s.r.o.
Huawei Technologies (Czech), s.r.o.
T-Mobile Czech Republic a.s.
Ministerstvo zemědělství ČR
Telefónica Czech Republic, a.s.
AutoCont CZ a.s.

Re: 10GHz....

Napsal: 04 May 2015 14:04
od Besito
Insider píše:Zajímavý dokument. Celkem podrobné shrnutí pásem 2,5,10,17,24GHz s velmi zvlášntní optikou.

Jinými slovy:
Milí sponzoři a veselí uředníčci.

JE TO V CAJKU!
5GHz KO
10GHz skoro KO
17GHz brzo KO
24GHz KO

Jestli s tímhle nepohneme, balím kufry

Kdo zprávu za čtvrt míče sesmolil?
Zbyněk Bolcek

V sektoru telekomunikací je životně důležité dokázat rychle reagovat na změny. Čtyři klíčové stimulační faktory tohoto oboru - konkurence, zákazníci, deregulace a technologický pokrok - nutí telekomunikační společnosti k tomu, aby se reorganizovaly, oslovovaly zákazníky novými službami, pronikaly na nové trhy a zdokonalovaly infrastrukturu.

Mediální svět se od základů mění. Na osvědčené modely fungování útočí nové principy a technologie. Sociální sítě a internet nově rozdělují reklamní prostor, média jsou nucena přehodnocovat své obchodní strategie a vztah k zákazníkovi. Nástup nových technologií s sebou přináší další kanály, kterými mediální produkty míří ke spotřebiteli.



Grant Thornton v této oblasti nabízí:

přípravu a implementaci obchodní strategie
vyhledání nových obchodních kanálů, finanční modelování záměru
nastavení zákaznické péče a vztahu se zákazníkem
provedení auditu a revize produktového portfolia, návrh produktového portfolia, tvorbu cen
provedení feasibility study pro nové technologické záměry

procesní audit a návrh optimalizace procesů s ohledem na nové požadavky trhu a zákazníků
organizační audit a návrh nového organizačního modelu odpovídajícího flexibilitě odvětví
návrh technologické optimalizace a nová řešení, provedení technologického auditu
přípravu IT a telekomunikační optimalizace a strategie
inspiraci novými trendy a technologiemi
Poradenské služby v oblasti telekomunikace a médií jsme poskytli mimo jiné společnostem:

ČD – Telematika a.s.
České dráhy, a.s.
České radiokomunikace a.s.
CineStar s.r.o.
Huawei Technologies (Czech), s.r.o.
T-Mobile Czech Republic a.s.
Ministerstvo zemědělství ČR
Telefónica Czech Republic, a.s.
AutoCont CZ a.s.



Ale jak s tím pohnout, když veškeré argumenty jsou smeteny ze stolu? Leda přes TV či jiné média a pořádně téma proprat.

Re: 10GHz....

Napsal: 04 May 2015 15:59
od Insider
Tak tam žádné argumenty nejsou. Vyzobli si jenom co potřebovali, zbytek tam nechali..

Absolutní ignorace faktu, že jak PVRS tak NKT jsou obsoletní dokumenty, které porušují platné znění ZEK, protože je nikdo nepřezkoumává a nereagují na potřeby trhu. To že se volná pásma používají z ekonomických důvodů považuji za objev tisíciletí.

Kecy o 24 jsou jak utržené z řetězu, že se to řídí harmonizovanou normou ETSI 300 440 také jaksi nezaznělo
17GHz, úplně opoměli CEPT rep. 44, že se jedná o třídu 1 také
10GHz .. nebudu ani komentovat
9GHz.. Odkdy je wifina fixní služba P-P
5GHz tření bídy s nouzí
Absolutně impotentní pamflet.

Něco jako Technologická neutralita, konvergence, commons. to jsou pro firmu GT absolutně cizí slova