Stránka 1 z 1

Odstranění poruchy u klienta

Napsal: 14 Jan 2014 18:15
od mpcz
Zdravím,
mám občas tento problém: klient nahlásí poruchu, teď třeba že mu nejdou přidat přílohy k emailu. Nahlásí to jako poruchu, pro jistotu hned běžel na Obchodní inspekci, aby se tam dozvěděl, že na odstranění vady máme 30 dnů. Poslal jsem technika, byl však odmítnut manželkou, že si pan klient nepřeje, aby mu cizí lidi chodili po baráku bez jeho přítomnosti a nepustila ho ani dovnitř. Náhradní adaptér odmítl klient převzít (domluva po telefonu), a tím, že nebude nic sám vyměňovat. Máme přijet až bude doma, o víkendu nebo po 18.00 večer.
Máte někdo praktickou zkušenost s takým jednáním a jsou nějak někde upraveny povinosti providera, či jiného poskytovatele služeb vyhovět požadavkům klienta, pokud vybočují hodně z běžné pracovní doby uvedené v našich VP?
Děkuji za vaše zkušenosti.
mpcz, 14/01/2014

Re: Odstranění poruchy u klienta

Napsal: 14 Jan 2014 18:18
od net.work
rozhovory nahrat, ulozit korespondenci a poslat vypoved - s takovym klientem bych (ja osobne) nechtel nic mit.
normalni clovek takhle nejedna

Re: Odstranění poruchy u klienta

Napsal: 14 Jan 2014 19:32
od DarkLogic
Radím to samé - zbavit se ho zavčas. I tví technici tě pak budou mít rádi :-)

Re: Odstranění poruchy u klienta

Napsal: 14 Jan 2014 21:04
od pcwifi
no takove kokosy jsem uz zazil, dokonce po me chteli prukazku ze sem to jako ja, ze jdu delat net a ne jim vykrast dum :lol: rikam, ze prukaz nemam, max obcanku a jestli nechtej net tak pujdu...