K přechodům firemní klientely není mne známo, že by někdo od nás odešel k Vám v lokalitě kde působíme a pokud ano tak to byla 1 nebo 2 firmy s kterýma jsme se rozloučili my.
Dobry den paní Filipová
Trochu si dovolím rozvést tuto větu jelikož jsem onen přechod zajistil.
Věc se má tak, že jste měli připojeného zákazníka, který si u vás extra platil za garantovanou linku a hlavně potřeboval stabilitu. Než jsem se vůbec do firmy dostal tak to vše fungovalo tak, že připojení od kabelnetu bylo jako hlavní a zoufalé adsl 3Mbit/128kbit od o2 jako záloha. Vše se ale přehazovalo ručně. Jenže se stávalo že se k vám na firmu nedalo při výpadku dovolat. Proto mě požádal jednatel firmy abych jim sestavil automatické řešení, které se postavilo na routeru mikrotik a dále bylo v plánu nasadit ipsec pro propojení 2poboček. V tento moment jsem potřeboval veřejnou IP, na prvním telefonu 737768298 to bohužel nikdo nezvedal, druhé číslo měl jednatel na nějakého technika, který nás odkázal na p.Filipa, jelikož nikdo jiný nemůže upravit adresaci. Pak jsme volali panu Filipovi, ten telefon nezvedl pak se ozval zpět a vše jsme spolu dali dohromady a klient byl spokojený. Bohužel se ale pořád objevovali výpadky např. 4h dopoledne, někdy půlden. Údajně bylo těžké se k vám dovolat pro jakoukoliv informaci. Zajímavější spíš bylo to že na ping v době výpadku neodpovídala ani brána, přes kterou byl klient směrován. Po nahození šel pak ping v pořádku. Z toho mě vyplívalo že se výpadek netýkal jen oné firmy.
Nyní firma zrušila přípojku od O2 a jede pouze na připojení od Insidera na jejich spoji AirBQ9 MK ke vší spokojenosti.
Toliko k doplnění informací a obeznámení o stavu, když píšete že vám toto nebylo známo.