Stránka 1 z 1

Všeobecne obchodni podminky

Napsal: 17 Feb 2013 11:00
od Robotvor
Rad bych se vas zeptal na jednu vec zanedlouho planujeme obesilat naše zákazníky informačním dopisem ohledně nějakých změn a novinek.Zaroven chceme doplnit nejake bodby do všeobecnych obchodnich podmínek které jsou součástí smlouvy o poskytování přístupu k síti internet.

Zajima mně jestli v případě změny obchodních podmínek stačí zákazníky informovat cestou dopisu.

Díky za radu.

Re: Všeobecne obchodni podminky

Napsal: 17 Feb 2013 11:14
od net.work
Viděl bych to stejne jako v bance... tam ti o změně nikdo nedá nijak jinak vědět než zprávou do schránky, kterou vidíš po přihlášení do ebankingu...

Re: Všeobecne obchodni podminky

Napsal: 17 Feb 2013 21:38
od Majklik
Ty provozuješ banku, že to vidíš stejně jako v bance a postupuješ dle legislativy pero banky nebo telekomunikační firmu a jedeš dle ZoEK?

Robotvor píše:Rad bych se vas zeptal na jednu vec zanedlouho planujeme obesilat naše zákazníky informačním dopisem ohledně nějakých změn a novinek.Zaroven chceme doplnit nejake bodby do všeobecnych obchodnich podmínek které jsou součástí smlouvy o poskytování přístupu k síti internet.

Zajima mně jestli v případě změny obchodních podmínek stačí zákazníky informovat cestou dopisu.


Je to jednoduché. ZoEK pro tebe stanoví, že povinnou součástí smlouvy podepisovanou s klienty je, že je tam bod o tom, jak bude probíhat oznamování změn podmínek. Takže stačí se podívat, co dáváš podepsat lidem a dle toho postupuješ. :-)
Dále máš povinnost oznamovat jen to, co zhoršuje pozici klientů. A oznamuješ jim to minImálně 30 dní před vstupem v platnost a zároveň s tím jim musíš oznámit, že při nesouhlaus mohou okamžitě smlouvu ukončit bez jakýchkoliv sankcí (i tI, co mají úvazek na X dalších let).

ZoEK to takto stanovuje, pokud jsi veřejná síť. Pokud neveřejná, tak je primárně dáno dle občanského/obchodního zákoníku a co v souladu s nimi máš opět ve smlouvě.

Re: Všeobecne obchodni podminky

Napsal: 17 Feb 2013 21:53
od net.work
Tak samozřejmě že v první řadě záleží na tom, co máš ve smlouvě s klientem...

Spíš jsem chtěl jen upozornit na to, že ta možnost tady samozřejmě je (upozornit elektronickou cestou) a že se to běžně dělá...

Re: Všeobecne obchodni podminky

Napsal: 17 Feb 2013 22:08
od Majklik
Ano, dělá. Pokud jsi to takto dohodl při prvotním podpisu smlouvy. Pokud ne, tak mu vzniká trošku problém, jak to poddat, aby případně někdo nemohl brblat. :-)
Ale pokud připojí dopis k faktuře nebo něčemu, co posílá lidem a udělá to v souladu s ZoEK, tak bych byl klidnej.