❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Neplatič - místo placení výhružky co stím?
- midnight_man
- Příspěvky: 3680
- Registrován: 14 years ago
Re: Neplatič - místo placení výhružky co stím?
u vas dokaze telekomunikačný úrad riešiť nedoplatky?????
0 x
midnight_man píše:u vas dokaze telekomunikačný úrad riešiť nedoplatky?????
neresi, jen resi opravnenost nedoplatku
0 x
presne, CTU jen rozhodne o tom, ze mas na sve penize narok. S timhle lejstrem jdes na exekutorsky urad a pak zacina ta sranda 

Ajfel píše:midnight_man píše:u vas dokaze telekomunikačný úrad riešiť nedoplatky?????
neresi, jen resi opravnenost nedoplatku
0 x
UPDATE klienti SET internet_povolen = false WHERE po_splatnosti > 500
Lepší než výhra ve Sportce :)
Lepší než výhra ve Sportce :)
kdyz sme dluzili GTSce za data asi necelou dvacku, tak nam od CTU prisel glejt, kde byl nejaky cas na uhrazeni dluhu + uroky. V te dobe sem to nastesti skoulel na splatky se samotnou GTS, uroky byli nula nula nic a poplatek ctu jakbysmet,takze jsem z toho vybruslil jeste dobre. Ten glejt od CTU vypadal celkem hrozive
rozhodne me to ponaucilo, ze splatkac da leckdo, temer nikdy automaticky ale kdo se nezepta, je vůl, jde sam proti sobe.
PW

PW
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))
k tomuto tématu bych měl doplňující dotaz...
Klient má smlouvu se závazkem na 6 měsíců, fakturu za 2. měsíc nechce uhradit (linka nejela dle jeho idealistických představ, ale postahovat 160GB to mu šlo
), 3. měsíc asi taky nebude chtít, s tím že po ukončení 2. měsíce poslal výpověď (jakože "IHNED!", v rozporu se smlouvu), a navíc zařízení na své straně vypnul, čímž chce dát ostentativně najevo, že přípojku opravdu nebude používat.
Zároveň je ale ve smlouvě psáno, že pokud je faktura 7 dnů po splatnosti, můžeme (ale nemusíme) mu to pozastavit. Ale tím pozastavením se asi zbavujeme možnosti doúčtovat mu ty zbývající měsíce, že? Když jsme tu službu vlastně neposkytovali...
Tedy kdyby to na chvíli, někdy v průběhu těch 4 zbývajících měsíců, na "testy", zapnul, a zjistil že to nejede, může se pak bránit uhradit tyto poslední 4 měsíce?
Dík
Klient má smlouvu se závazkem na 6 měsíců, fakturu za 2. měsíc nechce uhradit (linka nejela dle jeho idealistických představ, ale postahovat 160GB to mu šlo

Zároveň je ale ve smlouvě psáno, že pokud je faktura 7 dnů po splatnosti, můžeme (ale nemusíme) mu to pozastavit. Ale tím pozastavením se asi zbavujeme možnosti doúčtovat mu ty zbývající měsíce, že? Když jsme tu službu vlastně neposkytovali...
Tedy kdyby to na chvíli, někdy v průběhu těch 4 zbývajících měsíců, na "testy", zapnul, a zjistil že to nejede, může se pak bránit uhradit tyto poslední 4 měsíce?
Dík
0 x
Resim neco podobnyho, je to boj. Zatim mi vzdy pomohly vyhruzky typu: faktury mame v ucetnictvi, ke konci roku budou odprodany exekutorske firme. Toho se neplatic zalekl, ze by z par stovek mohlo byt 10 tisic a zaplatil.
Nevim jak to pujde dal, kdyz nasi zakonodarci chteji snizit exekutorske odmeny a neplatici se zase budou vsem smat.
Nicmene Telefonica si vymuze doplaceni celeho zavazku, i kdyz zakaznik sluzbu neodebere. Tak proc by to neslo i zde?
Priklad z praxe: mel jsem zakaznika, platil 250 Kc/mes. Prisel obchodak, nabidl mu skvelou sluzbu O2/internet/TV za 1300/mes/12mes zavazek. Vzal to. Po osmi mesicich se prestehoval o vesnici vedle, kde nemel s ADSL/TV sanci. Musel doplatit pres 5 tisic do konce smlouvy!!!!
Nevim jak to pujde dal, kdyz nasi zakonodarci chteji snizit exekutorske odmeny a neplatici se zase budou vsem smat.
Nicmene Telefonica si vymuze doplaceni celeho zavazku, i kdyz zakaznik sluzbu neodebere. Tak proc by to neslo i zde?
Priklad z praxe: mel jsem zakaznika, platil 250 Kc/mes. Prisel obchodak, nabidl mu skvelou sluzbu O2/internet/TV za 1300/mes/12mes zavazek. Vzal to. Po osmi mesicich se prestehoval o vesnici vedle, kde nemel s ADSL/TV sanci. Musel doplatit pres 5 tisic do konce smlouvy!!!!
0 x
Pintero píše:Priklad z praxe: mel jsem zakaznika, platil 250 Kc/mes. Prisel obchodak, nabidl mu skvelou sluzbu O2/internet/TV za 1300/mes/12mes zavazek. Vzal to. Po osmi mesicich se prestehoval o vesnici vedle, kde nemel s ADSL/TV sanci. Musel doplatit pres 5 tisic do konce smlouvy!!!!
Na to bych se jim z vysoka vysr*l. Nemůžu přece za to, že jsem si v dobrém úmyslu vzal akční balíček služeb, který mi po přestěhování nejsou schopní v daném místě poskytnout. Já taky nemůžu při stěhování klienta chtít dodržet výpovědní lhůtu, nebo ho penalizovat za nedodržení smlouvy, pokud se stěhuje někam kde nemám pokrytí.
0 x
svestka - vsecko je to o smlouve a podminkach. my mame dano, ze musi platit at se deje co se deje pokud je nam upsan na dobu urcitou, nenahlasi la zavadu a neodstranime li ji do 48hodin, tak ani halir nazpet. Pokud by si bojoval svoji bitvu a vypl zarizeni, tak na nej dlabu, protoze mam od nej podepsany glejt, ze akceptuje placeni do konce uvazku. Takze pri nedoplatku odpojeni,upo 1,2,3 a pak CTU
a oni dluznici povoli schmejdi.
PW

PW
0 x
tom-tom píše:Pintero píše:Priklad z praxe: mel jsem zakaznika, platil 250 Kc/mes. Prisel obchodak, nabidl mu skvelou sluzbu O2/internet/TV za 1300/mes/12mes zavazek. Vzal to. Po osmi mesicich se prestehoval o vesnici vedle, kde nemel s ADSL/TV sanci. Musel doplatit pres 5 tisic do konce smlouvy!!!!
Na to bych se jim z vysoka vysr*l. Nemůžu přece za to, že jsem si v dobrém úmyslu vzal akční balíček služeb, který mi po přestěhování nejsou schopní v daném místě poskytnout. Já taky nemůžu při stěhování klienta chtít dodržet výpovědní lhůtu, nebo ho penalizovat za nedodržení smlouvy, pokud se stěhuje někam kde nemám pokrytí.
No s tím bych za sebe nesouhlasil. Pokud se podepisuje závazek na x měsíců, je to na úvaze zákazníka, jak dlouho tam bude bydlet.
Na druhou stranu, my to děláme tak, že nový nájemník může jeho smlouvu, resp. závazek, v daném místě, "převzít" na zbývající dobu závazku, a ten co se stěhuje se tím z toho "vyvlékne". Není to ale dáno smluvně, takže pokud je to klient prudič, neplatič apod., tak takovéto ústupky neděláme.
Nicméně, pokud by to šlo, rád bych nějaký názor na můj předchozí dotaz. Moc díky.
0 x
pcwifi píše:svestka - vsecko je to o smlouve a podminkach. my mame dano, ze musi platit at se deje co se deje pokud je nam upsan na dobu urcitou, nenahlasi la zavadu a neodstranime li ji do 48hodin, tak ani halir nazpet. Pokud by si bojoval svoji bitvu a vypl zarizeni, tak na nej dlabu, protoze mam od nej podepsany glejt, ze akceptuje placeni do konce uvazku. Takze pri nedoplatku odpojeni,upo 1,2,3 a pak CTUa oni dluznici povoli schmejdi.
PW
hm. takže ty ho odpojíš, a stejně mu ty zbývající měsíce naúčtuješ? to se mi právě nezdá - mohl by to pro něj být argument.
Spíš uvažuju, nechat mu to puštěný (stejně tím nic nepoleze když to vypnul), a pak mít i čistý svědomí, když po něm budu chtít zaplatit vše až do konce úvazku.
0 x
ano naucutuju celou dobu sml. at si prska jak chce, dyk se mi k tomu upsal, dokumenty dostal co smi a co ne,tak co resit vic... to same mi udela treba TMobile, kdyz jim v pulce smlouvy reknu fuck, koncim, nauctuje pausaly do konce sml.
pokud bys mu to pustil, tak treba jen na 128kbit., treba se pak ozve ze je to pomaly jaxvina
PW
pokud bys mu to pustil, tak treba jen na 128kbit., treba se pak ozve ze je to pomaly jaxvina

PW
0 x
svestka píše:Nicméně, pokud by to šlo, rád bych nějaký názor na můj předchozí dotaz. Moc díky.
Sry, to se mi stává pořád, že na něco zareaguju, protože mi to nedá a pak zapomenu říct něco k tématu

Důležité je, nenechat klienta zadlužit. Takže, jak má po splatnosti, přesměrování na upozornění a povoleno jen spojení na banky. Pokud nezaplatí 3 měsíce po sobě, posílám poštou návrh výpovědi smlouvy k podepsání a odeslání zpět s datem ukončení ke konci období, kdy ještě službu měl zapnutou. K výpovědi přihodím poučení, že pokud nebude věc vyřešena do 30 dnů, bude dle VOP dlužná částka přeprodána inkasní společnosti. Dlužnou částku počítám jen za období, než byl odpojen, takže to dělá max. jeden měsíční paušál + náklady na zpracování a odeslání výpovědi.
Do týdne většinou přijde podepsaná výpověď a částka na účet

0 x
tom-tom píše:svestka píše:Nicméně, pokud by to šlo, rád bych nějaký názor na můj předchozí dotaz. Moc díky.
Sry, to se mi stává pořád, že na něco zareaguju, protože mi to nedá a pak zapomenu říct něco k tématu
Důležité je, nenechat klienta zadlužit. Takže, jak má po splatnosti, přesměrování na upozornění a povoleno jen spojení na banky. Pokud nezaplatí 3 měsíce po sobě, posílám poštou návrh výpovědi smlouvy k podepsání a odeslání zpět s datem ukončení ke konci období, kdy ještě službu měl zapnutou. K výpovědi přihodím poučení, že pokud nebude věc vyřešena do 30 dnů, bude dle VOP dlužná částka přeprodána inkasní společnosti. Dlužnou částku počítám jen za období, než byl odpojen, takže to dělá max. jeden měsíční paušál + náklady na zpracování a odeslání výpovědi.
Do týdne většinou přijde podepsaná výpověď a částka na účet
Hm... velice snadno zneuzitelne konkurenci k ruseni tvojich smluv na dobu urcitou ... az ti prijde takhle cely panelak, ze ti neplati, tak se budes divit.
0 x
to můžou i když jim budu házet klacky pod nohy, nebo účtovat celou dlužnou částku. Navíc bych z celé musel odvést DPH, takže se mi to ještě zbytečně prodraží.
Zásadní je nedávat klientovi důvod odejít. Jak začne mít zaječí úmysly, většinou už s ním těžko někdo něco zmůže
Naštěstí, za poslední rok jsem takto musel řešit jen 3 klienty, ostatní se zdají být spokojení a ještě dají vydělat tím, že nás doporučují dál.
Zásadní je nedávat klientovi důvod odejít. Jak začne mít zaječí úmysly, většinou už s ním těžko někdo něco zmůže

Naštěstí, za poslední rok jsem takto musel řešit jen 3 klienty, ostatní se zdají být spokojení a ještě dají vydělat tím, že nás doporučují dál.
0 x
Pokud neplatí tak odpojit a vyúčtovat zbývající částku do ukončení smlouvy. Přece mu to nenecháš zapnuté když neplatí. Ostatní telekomunikační firmy včetně O2 by se zachovali stejně
0 x