Adolf.Shitler píše:Místo příjmu hotovosti od klienta je lepší mu dát fakturu s nějakou kratší splatností (např. týden) a ať to jde zaplatit (přes poštu, bankovním převodem, složením hotovosti v bance). Při příjmu hotovosti a nezaevidování do EET ve stejný okamžik (tj. až dodatečně s následným zasláním přes email/SMS) by mohly nastat problémy díky nějakým horlivým klientům, kteří si tento postup půjdou ověřit na FÚ nebo za tím budou vidět levárnu (byť se nekoná).
Zdravím,
no nevím, jak jinde, ale vyrovnání účtu na místě je prvořadou snahou. Pokud by na úhradu od klienta bylo spolehnutí, nemusíme si s EET dělat starosti. Vše by šlo přes BÚ a byl by klid.
Ano, ten časový posun od příjmu hotovosti po vklad do banky by byl asi problém. Sice by to mohla pořešit nějaká pověřovací smlouva od klienta, což by právně sedělo, ale toto řešení se mi zdá dost krkolomné a navíc pro některé klienty podezřelé.
mpcz, 18.02.2017