Rad bych se vas zeptal na jednu vec zanedlouho planujeme obesilat naše zákazníky informačním dopisem ohledně nějakých změn a novinek.Zaroven chceme doplnit nejake bodby do všeobecnych obchodnich podmínek které jsou součástí smlouvy o poskytování přístupu k síti internet.
Zajima mně jestli v případě změny obchodních podmínek stačí zákazníky informovat cestou dopisu.
Díky za radu.
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Všeobecne obchodni podminky
Viděl bych to stejne jako v bance... tam ti o změně nikdo nedá nijak jinak vědět než zprávou do schránky, kterou vidíš po přihlášení do ebankingu...
0 x
Jan Ptáček
Ty provozuješ banku, že to vidíš stejně jako v bance a postupuješ dle legislativy pero banky nebo telekomunikační firmu a jedeš dle ZoEK?
Je to jednoduché. ZoEK pro tebe stanoví, že povinnou součástí smlouvy podepisovanou s klienty je, že je tam bod o tom, jak bude probíhat oznamování změn podmínek. Takže stačí se podívat, co dáváš podepsat lidem a dle toho postupuješ.
Dále máš povinnost oznamovat jen to, co zhoršuje pozici klientů. A oznamuješ jim to minImálně 30 dní před vstupem v platnost a zároveň s tím jim musíš oznámit, že při nesouhlaus mohou okamžitě smlouvu ukončit bez jakýchkoliv sankcí (i tI, co mají úvazek na X dalších let).
ZoEK to takto stanovuje, pokud jsi veřejná síť. Pokud neveřejná, tak je primárně dáno dle občanského/obchodního zákoníku a co v souladu s nimi máš opět ve smlouvě.
Robotvor píše:Rad bych se vas zeptal na jednu vec zanedlouho planujeme obesilat naše zákazníky informačním dopisem ohledně nějakých změn a novinek.Zaroven chceme doplnit nejake bodby do všeobecnych obchodnich podmínek které jsou součástí smlouvy o poskytování přístupu k síti internet.
Zajima mně jestli v případě změny obchodních podmínek stačí zákazníky informovat cestou dopisu.
Je to jednoduché. ZoEK pro tebe stanoví, že povinnou součástí smlouvy podepisovanou s klienty je, že je tam bod o tom, jak bude probíhat oznamování změn podmínek. Takže stačí se podívat, co dáváš podepsat lidem a dle toho postupuješ.

Dále máš povinnost oznamovat jen to, co zhoršuje pozici klientů. A oznamuješ jim to minImálně 30 dní před vstupem v platnost a zároveň s tím jim musíš oznámit, že při nesouhlaus mohou okamžitě smlouvu ukončit bez jakýchkoliv sankcí (i tI, co mají úvazek na X dalších let).
ZoEK to takto stanovuje, pokud jsi veřejná síť. Pokud neveřejná, tak je primárně dáno dle občanského/obchodního zákoníku a co v souladu s nimi máš opět ve smlouvě.
0 x
Tak samozřejmě že v první řadě záleží na tom, co máš ve smlouvě s klientem...
Spíš jsem chtěl jen upozornit na to, že ta možnost tady samozřejmě je (upozornit elektronickou cestou) a že se to běžně dělá...
Spíš jsem chtěl jen upozornit na to, že ta možnost tady samozřejmě je (upozornit elektronickou cestou) a že se to běžně dělá...
0 x
Jan Ptáček
Ano, dělá. Pokud jsi to takto dohodl při prvotním podpisu smlouvy. Pokud ne, tak mu vzniká trošku problém, jak to poddat, aby případně někdo nemohl brblat. 
Ale pokud připojí dopis k faktuře nebo něčemu, co posílá lidem a udělá to v souladu s ZoEK, tak bych byl klidnej.

Ale pokud připojí dopis k faktuře nebo něčemu, co posílá lidem a udělá to v souladu s ZoEK, tak bych byl klidnej.
0 x