Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Mordor

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Re: Mordor

Příspěvekod hapi » 11 years ago

no každej máme nějakou pravdu ale 48 hodin je kapánek hodně nemyslíte? My máme že do 24 hodin to musí ject. Jednak je to prostě zkvalitnění služeb a jednak je to taky bič na nás aby jsme se neflákali :-)
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 11 years ago

dneska je vsude siti plna rit ... a tak proc davat pricinu aby muj klient hledal neco jineho ? jen kvuli takove kravine, ze jsem tam neposlal technika na servis ?
0 x

Repkins
Příspěvky: 719
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Brno

Příspěvekod Repkins » 11 years ago

Nevím jestli štěstí ale 99% poruch je na straně zákazníka, nikoliv mnou dodaného HW, takže se jedná o placený výjezd. A když to po odstranění závady řeknu klientovi, že zaplatí 600 za servis, tak je nasranej a pomlouvá. Lidi si myslí, že když jim dodám HW a internet, že za veškerý problémy s netem pak můžu já. Sorry, ale nejsem lidumil a nemíním to sponzorovat.
0 x

Peyrak
Příspěvky: 1588
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod Peyrak » 11 years ago

jak kdo, někdo je schopnej do mě vandrovat ještě celou dobu opravy, jednoho klienta jsem kvůli tomu před pár lety odpojil, pak proti mě tady organizoval "odboj" :roll:
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 11 years ago

no vsak servis je VZDY zdarma .. ikdyz je to na strane zakaznika (coz na 99% je) ... at uz urvany konektor, vymazane IP, resetovany router ... proste s tim se neda nic delat, chceme li se udrzet v tomto bussinessu, je treba toto zkousnout :)
0 x

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 11 years ago

vzdy zdarma, jo zdarma kouknu co je problem a jak vidim lanku z routeru ze se vali na zemi od doby kdy majitel zkousel spojeni bez wifiny, ktera se jen kousla a po vyp / zap. nabiha a jede, tak v tu dobu kamaradem fakt nejsem, ocud pocud tydle šaškece... zaplat buh tady je na par mistech konkurence daleko horsi nez my, takze pripadne vyhruzky odchodem beru s usmevem, popreji hodne stesti u konkurence co neresi i 7- 14dnu hlaseny vypadek a okeca to pri placeni, ze odectem dny kdy to nejelo.

PW
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 11 years ago

pak rikam, stesti na lokalitu :)
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

ručíme po konektor z jednotky takže vše za tím je problém zákazníka kterej si platí. Neuvěřitelný jak si někdo vytahne z PC kabel a pak volá že to nejde. To je tak trochu jejich smůla že si to rozpojily a nedali to zpět i když se jim vysloveně říká že to nemaji rozpojovat a obzvlášť za bouřky. Pak cvakaji ale ne ty několika stovkový částky. Když si tady řeknu o pětikylo za zapojení konektoru do pc tak vim že za měsíc ho odpojim.
0 x

Repkins
Příspěvky: 719
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Brno

Příspěvekod Repkins » 11 years ago

PCWIFI: Jojo. Přesně. Pokud kvůli takové hlouposti klienta ujedu 70km, tak to rozhodně chcu zaplatit. Nejsem řiťolezec, klioši si pak moc zvykají, že mají vše zadarmo a akorát se tím pokřiví byznys. A pokud se někomu nelíbí, že se za práci a materiál platí, tak ať jde jinam. A jinam jdou většinou jen ti věční šťouralové a nespokojenci co mají IQ tykve a odpovídající komunikační schopnosti. Hojit ego si na mě nikdo nebude, obzvlášť ne za 1500 ročně.
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 11 years ago

no muzu se na to podivat i pohledem klienta ... ten vetsinou nevi jak spatne je to v jine siti .. pokud to jiz pred tim nezkusil, takze pokud mu ja reknu, ze servis za tri dny ... no chapu z jeho pohledu tezke nas*ani a okamzite hledani kdo tady jeste dela pripojeni a okamztity dotaz na tu jinou firmu zda ho pripoji .. jak rikam stava se nam to velice casto obracene, ze klient jde k nam z duvodu spatneho chodu, pripadneho servisu za dlouho atd .. a proste uz si rekl dost pujdu jinam a tak nas oslovi .. pricemz jeden z prvnich dotazu je "resite servis okamzite ?" ..
0 x

Repkins
Příspěvky: 719
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Brno

Příspěvekod Repkins » 11 years ago

Na tu otázku klientovi řeknu, že ano. A skutečně řešíme, ovšem primárně telefonem. Pokud je klient trochu šikovnej a chápe co mu říkáme, tak je schopnej si sám zkontrolovat stav přípojky, když je knedla tak holt platí servis. Od nás lidi neutíkají, i když máme placenej servis. My totiž používáme kvalitní HW a odvádíme kvalitní práci, takže poruchovost na síti = 0, řeší se jen blbost klientů. To, že máme placenej servis a dražší HW než ostatní, ví klient už když nám volá a poptává net. Vysvětlím mu, že kvalita není zadarmo ale zase pak není problém s kvalitou služeb. Od nás odcházejí jen ti, co se stěhují mimo dosah a nebo blbečci, kteří měli problém s placením za net, ignorovali 3 upomínky, byli odpojeni, což jejich ego majitelů BMW neuneslo.
Naposledy upravil(a) Repkins dne 06 Jul 2012 10:18, celkem upraveno 1 x.
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 11 years ago

vsak prave o te blbosti klienta je to predevsim, on si klient neprizna ze je osel, on radsi bude kricet do telefonu "nejdeee me neeet" ... az na miste se zjisti co byla pricina .. a to klient jeste je schopen rict "no tak jste se aspon projel ne ?" ...
0 x

Repkins
Příspěvky: 719
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Brno

Příspěvekod Repkins » 11 years ago

Je to debata na dlouho, každej má jinou politiku. Já mám spočítáno, nakolik se mě vyplatí dát kterýmu klientovi co zadarmo. Pokud se mě to nevyplatí a klient to nechápe, pak mu řeknu s klidným srdcem nazdar a raději si těch pár kaček odepřu, protože vím, že místo něj přijde další klient, kterej s tím nebude mít problém. Toť vše. Howgh! :)
0 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod midnight_man » 11 years ago

Vina zákazníka - platí zákazník

Naša vina - neplatí nič.

Nevidím dôvod chodiť zadarmo servisovať nešikovnosť ľudí.

Ručíme po klientsku jednotku na dome :)
0 x

Uživatelský avatar
honzam
Příspěvky: 5527
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod honzam » 11 years ago

Přesně tak. Vina na naší straně, servis zdarma.
Vina na straně zákazníka - platí.

Pouze pokud to je poprvé a je to po městě tak jim to prominu
0 x