Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Mordor

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Re: Mordor

Příspěvekod hapi » 11 years ago

0 x

asdewq
Příspěvky: 539
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod asdewq » 11 years ago

tak sa nam tu blizi dalsia burka... a do toho strielaju o par dedin dalej z plynoveho dela... rachot ako pri novorocnom ohnostroji..

btw: hapi co tak centrala pred tu ups? u mna je to bezna sucast burok.. a niekedy aj bezneho dna.. a v kanistri aspon 10l benzinu do zasoby:D
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

nema smysl. Vypadky pres 2 minuty tu jsou ojedinele. A i kdyby tak radsi za par tisic koupime rozsirujici batery pack kterej to vytahne o hodinu vic. Stejne po 20 minutach provozu na ups to zdechlo a za 10 minut uz to zase jelo. Nevim ale tady vypadku moc neni. Defakto na siti nemame jedinou upsku krome jednoho mista se servery a jednoho dalsiho hnizda jinak nic. Radsi kruhuhem protoze kdyz padne vesnice, padnou i klienti. Vime tak nejak od eonaku jak to maji pospojovany takze jedeme siti i tak nejak podobne. Nevim, upsky nejak extra neresime. Je to zbytecna investice na vic kdyz se vyuzije v nasi oblasti velmi zridka. Prave proto se divim ze to vsude lita ten proud a u nas nic. Tady se o to staraji brutalne dobre. Novy trafacky, servisaci za rohem, vypadne proud a okamzite jedou ale vetsinou vsechno ovladany na dalku nebo automatem co to nahodi atd...
0 x

asdewq
Příspěvky: 539
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod asdewq » 11 years ago

tak to je fajn... ja mam na elektrocentrale ktora je pre serverovnu za tu dobu co ju mam (od roku 2008) odbehanych cca 340hodin... elektrika nam tu vypadava vo vseobecnosti nahodilo bez zjavnych pricin a servis trvaaa a to nie len tu ale celkovo kdekolvek.. aspon tolko moje skusenosti
0 x

Hatatitla
Příspěvky: 481
Registrován: 15 years ago

Příspěvekod Hatatitla » 11 years ago

Unás teraz chvalabohu nič, ale dva týžde dozadu schytalo jedno silo kde máme pár retransov, priami zásah.
Prišli sme na to až po dvoch dnoch ked došla štava v baterkách. Odnieslo si to 22kV trafo pred arealom , čo elektrarne promtne po nahlaseni problému vymenili , ale aby toho nebolo dost tak sme zistili že na privodnom káble boli roztavené dve fázy . Takže sme tam všetci nabehli vykopali starý kábel elektrikáry natiahli nový a oživili.
Napočudovanie nám neodišlo nič, jediné čo si to odnieslo bol kábel a trafo.
0 x

Uživatelský avatar
LUKESM
Příspěvky: 128
Registrován: 12 years ago
Bydliště: Ruda nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod LUKESM » 11 years ago

My mame snad na cele siti jen dve UPSky, zbytek resime zdroji od BKE s odpojovace a AKU (Dle potreby verze 48V nebo 24V) s vydrzi min 12hodin. Ale abychom predelsi vypadkum po vycucani baterek, tak se se hlida dostupnost napeti 230V Nagiosem. A vsechny dulezite spoje jsou zalohovany.

Touhle zalohou mame vyresene vsechny hlavni a pruchozi body, koncove body dle uvahy a poctu pripojenych zakazniku a pod...

Jinak po bource ze Nedele na Pondeli (KO 1ks RB750, jeden GigaBeam se leknul a po skoceni prutrze se zapomnel spojit s protistranou, restart mu pomohl a par zakazniku s KO
zdrojem) a po bource z Pondeli na Utery (KO opet 1ks RB750 a par zakazniku s KO zdrojem)
- tak snad to neni klid pred bouri!
- jinak kluci na dohledu nehlasili nejaky zasadni narust telefonu, ale to prijde, lidi ted o prazdninach volaji i se tridennim zpozdenim (jen tak mimo - miluji, kdyz nekdo vola v patek odpoledne, ze mu cely tyde nejede NET a citi se strasne dotcen, ze mu servis vyresnim po vikendu :cry: a kdyz se ho zeptame, proc vola az v patek, tak s klidem odpovi, ze to driv nestihnul :oops: )
0 x

Uživatelský avatar
honzam
Příspěvky: 5527
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod honzam » 11 years ago

LUKESM píše: lidi ted o prazdninach volaji i se tridennim zpozdenim (jen tak mimo - miluji, kdyz nekdo vola v patek odpoledne, ze mu cely tyde nejede NET a citi se strasne dotcen, ze mu servis vyresnim po vikendu :cry: a kdyz se ho zeptame, proc vola az v patek, tak s klidem odpovi, ze to driv nestihnul :oops: )


To samé u nás
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 11 years ago

vsak samozrejme je to treba vyresit IHNED i v patek vecer .. v sobote .. nedeli .. vzdyt si to lidi plati
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

souhlas. Někdo to bere jako 8 hodinouvou klasicou práci, někdo nonstop servis takže naběhne vymenit klienta i v neděly. Mít klienta 3 dny bez netu je v dnešním konkurenčním prostředí sebevražda.
0 x

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 11 years ago

pche...ve sml. psano : do 48hod. od nahlaseni a potvrzeni ISP, ze problem eviduje. Pro 3 stovky se nepretrhnu nekde ve vedru na pude / rozpaleny strese. A ty moresy, ze se lidi casem zminuji, ze jim to pred xyz dny nejelo a ze to tehda ani moc neptrebovali, tak ty chyta cimdal vic lidi, nekompromisne na ne dlabu, ted jede - nejede, to me zajima. maj to v papirech co podepisovali jak se maj chovat kdyz nejede,cist snad umi hergot :twisted:

PW
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 11 years ago

tak ono je to otazka jiste firemni kultury a starani se o zakaznika, mame na to pohotovostniho technika, co je normalne doma ma za to pohotovostni plat a kdyz je problem, tak vyjede a za vyjezd ma penize ... neprijde me to nijak extra draho ... ale pritom si lide reknou ... "hmm to jsou borci ja nahlasil vypadek a oni tu za hodinu byly .. patek svatek .." a i tohle pak prispeje k suskande mezi lidma o jiste kvalite ..

to pcwifi .. ano cist umi, ale v pripade, ze ho nechas X dni bez netu, uz se rozhlizi jinde kam prejit ... vidim to denne, ze volaji lide a rikaji "my jsme u firmy co nas nechala X dni bez netu ...jak je to prosim Vas u Vas se servisem ?"
0 x

Repkins
Příspěvky: 719
Registrován: 18 years ago
Bydliště: Brno

Příspěvekod Repkins » 11 years ago

PCWIFI... Asi tak nějak. Lidi by chtěli za 2 kila servis jak nějakej VIP. A s oblibou volají v pátek v 16.50 že jim něco nejede. Ale už jsem je naučil, že mají hlásit dřív a že slova" už týden mě to nejde, okamžitě dojeďte" nepadají na úrodnou půdu.
0 x

Peyrak
Příspěvky: 1588
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod Peyrak » 11 years ago

jojo, souhlas, asi tři lidi mi teď v týdnu řekli, že jsem rychlejší jak záchranka :D u jednoho jsem byl do minuty od telefonátu, protože jsem jel zrovna okolo :wink:

jinak lidi co zavolaj v neděli, že jim od středy nejde net bych taky vraždil, kdyby se aspoň chovali trochu slušně, ale většinou jsou zrovna tohle arogantní ....
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 11 years ago

to Repkins mas asi stesti v lokalite, jak jsem psal vyse ... u nas uz by klient hledal nahradu
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 18 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 11 years ago

to Peyrak - arogantni jsou chvilku .. ale po slovech, OK posilame Vam tam technika ... se vyklidni
0 x