
Jelokož se jedná o hotel je tam samo sebou ústředna která propojuje recepci na pokoje a to je kámen úrazu.. O jednoho většího klienta naše síť již přišla a to z důvodu právě naší neschopnosti pořešit vlastní lokální ústřednu pro provozovnu. Do telefonie tak jako tak zatím neděláme. Dotaz tedy.. Z referncí ohledně provozování VoIP telefonie pro zákazníky sítě nám byl doporučen Ipex - pronájem ústředny za paušál a budeme si to účtovat, platí se ale bez ohledu na to zda-li klienti jsou nebo nejsou

Co ústředna v hotelu, lze to (nanovo) nějak přijatelně řešit, nakonfigurovat, pořídit v případě, že starou ústřednu si odnese původní poskytovatel? Představa je, že tam bude pouze jedno číslo a zbytek se bude propojovat na pokoje atp.. Lze použít stávající ústřednu a propojit to s novým VoIP telefónem? Díky za reakce a zkušenosti.